W pierścieniu ognia - Suzanne Collins + podsumowanie





                                               Tytuł: W pierścieniu ognia [Catching fire]
Autorka: Suzanne Collins
Liczba stron: 359
Narracja: pierwszoosobowa
Seria: Tom 2
Wydawnictwo: Media Rodzina

Katniss i Peeta wygrywają igrzyska.W związku z tym muszą wziąć udział w Tournee Zwycięzców, które jest ich obowiązkiem. Wbrew wszelkim przewidywaniom igrzyska wygrała dwójka trybrutów, którzy na dodatek byli parą na arenie. To pierwszy taki wyczyn w historii całych igrzysk. Ich wybryk nie spodobał się władzom. W związku z tym wściekłe władze, żądne krwi organizuje kolejne igrzyska - 75 rocznicowe. W nich udział wezmą wszyscy żyjący zwycięscy! Znów Peeta i Katniss muszę opuścić swoje rodziny i stanąć twarzę w twarz z wrogiem. A zadania na arenie będą jeszcze bardziej przerażające.

Liczyłam, że kolejna część "Igrzysk śmierci" będzie tak samo dobra jak jej poprzedniczka. Niestety trochę się zawiodłam. Nie trzymała ona mnie tak w napięciu jak same Igrzyska śmierci. Ale różnica była minimalna. W tej części poznajemy nowych bohaterów. Bardzo polubiłam Finnicka. Również w tej części przypadła mi do gustu siostra Kattnis - Primrose, jeszcze dojrzalsza i świadoma swoich wyborów. Prezydent Snow jak zwykle okropny. Książka pełna brutalności, bez przerysowań i wybujałej miłości.

Ocena: 9/10

Już 22 listopada premiera filmu. Nie mogę się doczekać a wy ? :D


Rozpoczął się miesiąc listopad czyli mój ulubiony ze wszystkich 12! W październiku: 
Przeczytałam: 10 książek
Podjęłam się 2 wyzwań na blogach




31 komentarze

  1. Uwielbiam całą trylogię i też nie mogę doczkać się filmu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie, że nie mogę się doczekać! W końcu będzie Finnick! Każdy kocha Finncka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam całą trylogię! Niedługo wybieram się na film!
    Gratuluję bardzo ładnych wyników!
    Pozdrawiam!

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wybieram się na film na 100 %. <3
    Gratuluję wyników. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna z moich ulubionych serii ;) Na film wybieram się obowiązkowo! *u*
    Świetny wynik ;) 10 książek to naprawdę dużo. No i oby w listopadzie było jeszcze więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to najsłabsza część trylogii, ale i tak ją uwielbiam ;d
    A co do filmu. Obejrzę na pewno, ale po słabej pierwszej części, nie spodziewam się zbyt wiele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka na pewno znów będzie lepsza od filmu ;) jak dla mnie najgorszy jest Kosogłos ;d

      Usuń
  7. Kocham całą trylogię, a 2 tom podobał mi się właśnie najbardziej :) i nie mogę się doczekać filmu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam w planach całą trylogię, bo aż wstyd, że jeszcze nie czytałam, ale na razie czekam na film :) Gratuluję wyników :) 10 książek całkiem sporo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam za sobą, podobał mi się niezwykle. Jak tylko ukaże się film to opublikuję recenzję obu od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Książki są fenomenalne. Szkoda, że ich ekranizacja już nie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała trylogia jeszcze przede mną, ale mam ją w planach :) Gratuluję wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam zamiar przeczytać tę książkę w tym miesiącu, chcę zdążyć przed premierą filmu;) A co do podsumowania, to udało Ci się przeczytać bardzo dużo książek;) Jak godzisz czytanie ze studiowaniem? :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z kolei zawiodłam się na pierwszej części.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niedługo premiera ekranizacji i koleżanka strasznie mnie na nią ciągnie, a ja od roku jestem w połowie tej książki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem w trakcie czytania pierwszej części, jednak nie mam zamiaru jak na razie zabierać się za następne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham tą część, przeczytałam ją w ciągu jednego dnia. I bardzo, bardzo oczekuje premiery filmu :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Na ekranizację nie czekam, bo pierwsza część mnie strasznie rozczarowała. Ale za to ogromnie CI zazdroszczę wszystkich części w jednej księdze! Ostatnio widziałam takie cudo w księgarni, wygląda to bajecznie ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę tylu przeczytanych książek :D Dodaję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie czytałam jeszcze żadnej części z tej serii. Mam ją w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna trylogia, 1 i 2 są wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  21. 'W pierścieniu ognia; już dawno za mną i chciałabym ponownie wrócic do Panem. Ja także mam zamiar iść do kina na ekranizację, jestem ciekawa jak Jennifer spisała się tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Widziałam tylko ekranizację pierwszej części, do książek mnie zbytnio nie ciągnie, ale filmy na pewno obejrzę wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak do tej pory nie przeczytałam ani jednej części tej trylogii i nie zanosi się na to, by w najbliższym czasie ta sytuacja miała ulec zmianie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta część serii podobała mi się najmniej, ale film na pewno obejrzę z przyjemnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Po tę trylogię kiedyś jeszcze sięgnę. Gratulacje wyników!

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja jeszcze nie zaczęłam pierwszej części :(

    Gratuluję wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Książka bardzo mi się podobała. Zresztą jak cała trylogia. Na film również czekam z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Odliczam dni do premiery! Z książką zapoznałam się od razu po jej wydaniu, jestem niezmierną fanką tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cała trylogia jest świetna :) Uwielbiam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń