Stos listopad/grudzień i podsumowanie


Lewa:
1. O wróżkach i czarodziejach  [zakup własny] RECENZJA
2. Radośnik [od wydawnictwa Seven]
3. Damsko-męski przewodnik po Wrocławiu [od wydawnictwa Novae Res]
4. Epitafia Remake [od wydawnictwa Anagram]
5. Niedokończona rudna [jw]
6. Pewnego dnia przyszedł do mnie... [jw]
7. Lekcja Geografii + zakładka [wygrane u Klaudia Sowa ]
8. Inne zasady lata [od wydawnictwa Rodzinne]
9. Zakręcone życie Madzi Kociołek [od wydawnictwa Szara Godzina]
10. Inspektor Kres i zaginiona [jw]
11. Przeminęło z wiatrem. Od bestselleru do filmu wszechczasów [ od wydawnictwa Aleja Róż] RECENZJA
12. Gra o Ferrin [ od wydawnictwa Literackiego]
13. Obrońca nocy [od wydawnictwa Novae Res]
14. Kto ratuje jedno życie... [od wnuka Pana Jerzego]

Prawa:
15. Czwartki w parku [ od Literackiego]
16. Kocham Paryż [jw] RECENZJA
17. Przywróceni [od wydawnictwa Mira]
18. Skandalista Goffman [z wymiany]
19. Wspomnienia wojenne [jw]
20. Niezapomniane smaki i smaczki [od wydawnictwa Seven]
21. Moje ulubione przepisy [jw]
22. Uczta lodu i ognia [od wydawnictwa Literackiego] RECENZJA
23. Apetyczna panna Dahl [zakup własny]
24. Kuchnia [prezent urodzinowy]
25. Zamiast cukru [od wydawnictwa Seven]


Z biblioteki:
1. Imieniny
2. Córka Robrojka
3. Tygrys i Róża
4. McDusia
5. Wielbiciel
6. Złodziej pioruna (po zapoznaniu się z wieloma pozytywnymi recenzjami szybko pobiegłam do biblioteki wypożyczyć od razu trzy pierwsze części)
7. Klątwa tytana
8. Morze potworów

Na czytnik zdobyłam między innymi:

W listopadzie przeczytałam 14 książek


Coś polecacie/odradzacie ? Chcielibyście mi coś podkraść ? :D

26 komentarze

  1. Świetny wynik. Gratuluję i życzę powodzenia w grudniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam "Inne zasady lata" ;) nigdy nie czytałam książki z takim wątkiem ale należę raczej do tolerancyjnych osób a pierwszy rozdział był bardzo fajny więc czuję, że może mi się spodobać ;)
    "Przywróceni" bardzo mnie intrygują od kiedy zobaczyłam zapowiedź. Czytaj szybko, jestem ciekawa, czy jest tak dobra jak mi sie wydaje ;)
    Ciekawi mnie też "Gra o ferin". Pani Michalak mam tylko "W imię miłości" i to w dodatku nieprzeczytane ale chętnie zapoznałabym się z tą książką.
    Zazdroszczę też w zasadzie wszystkich książek na czytnik i samego czytnika, bo takiego nie posiadam. Choć w zasadzie jak dla mnie książka musi być papierowa ;)
    Fajnie, że zabierasz się za Percy'ego- pokochasz tego herosa! Jest fantastyczny! :)

    Życzę miłego weekendu i dużo czytania! ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, gratuluję wyniku - 14 ksiazek !
    a stosik imponujący , niestety nic nie czytałam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Ile zdobyczy, nie wiem, w którą stronę mam patrzeć:D Na kilka pozycji sama się czaję np. na książki Charlotte Link, kilka mam np. Szmaragdową tablicę czy Czas żniw:) Super, że pokazujesz co ostatnio zdobyłaś na czytnik, co nieco podpatrzyłam:) No i gratuluję wyniku, ja chyba nigdy tyle w miesiąc nie przeczytam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No no :3 Cuda. I tyle tego... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cuda!
    Podkraść chciałabym wiele, najlepiej wszystko! :)
    Jestem ciekawa recenzji Przywróconych, strasznie jestem nią zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałości i wynik godny podziwu! Gratuluję xxx.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardziej przemawiają do mnie te czytnikowe nabytki, bo z książkowych w oczy rzuciła mi się tylko "Obrońca nocy" :) Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szmaragdowa tablica, Wojenna narzeczona- to tytuły które mnie interesują.

    Jednak sporo ciekawych tytułów. Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne stosiki. Radują moje oczy. Czekam więc na pierwsze recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyników i życzę miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również życzę dużo przyjemnych chwil spędzonych z książkami! :) 14 książek w listopadzie, to bardzo ładny wynik, ja o takim mogę teraz tylko pomarzyć. :> Strasznie zazdroszczę Ci "Przeminęło z wiatrem. Od bestselleru do filmu wszechczasów". :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały stos! Całą serię z Percym Jacksonem mam za sobą i gorąco polecam, na pewno nieźle się uśmiejesz :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wyników i zazdroszczę niektórych lektur

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały stosik. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wynik, a zdobycze imponujące:) Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę tytulów takich jak "Obrońca nocy" i "Kocham Paryż", a książki kilku autorów z Twojego stosu widziałam dziś w Saturnie na wyprzedaży po 15 zł, więc zajrzyj do sklepu, jeśli masz możliwość ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na początku życzę ci przyjemnej lektury. nie widzę tu książki, którąbym czytała, jednak jest wiele takich, których ci zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  19. rewelacyjna kolekcja...a i jeszcze chciałam Cie zaprosić na mój fanpage na fejsie :) lajki mile widziane

    https://www.facebook.com/pages/K-jak-Ksi%C4%85%C5%BCka/346822908767662?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio moja mama czytała 'Wielbiciela', ale nie za bardzo jej się podobało. Czekam na twoją opinie :) 'Zlodziej pioruna' bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeny, ile zdobyczy, a do tego same dobre ;)!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny stosik. Czy chciałabym coś podkraść? Wszystko :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i miłego grudniowego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Polecam wszystko, co z Jeżycjady;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Stosiki jak i wynik 14 książek świetne ^-^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń