Podsumowanie czerwca

Kończy się czerwiec, jest to więc czas na moje pierwsze podsumowanie. 
Książki które przeczytałam to:




Liczba przeczytanych książek : zaledwie 8
Ilość stron: wyszło mi, że czytałam 100 stron dziennie jednak nie będę robić tego podsumowania, ponieważ każda książka jest inna, niektóre przeczytałam na czytniku a inne były wydane w zupełnie innej formie
Zrecenzowałam : 19 książek, niektóre przeczytałam już wcześniej
Blog ma już 73 obserwatorów !! DZIĘKUJĘ ! 

Największym pozytywnym zaskoczeniem była dla mnie książka : Cinder
Największym negatywnym zaskoczeniem : Angelfall

W zbliżającym się lipcu mam zamiar zdobyć te książki


A na czytnik zdobyłam między innymi te:




*Ale największym pozytywem było jest to, że zdałam maturę !!! Nawet matematykę moją piętę achillesową, a angielski na 100 % :D A ZATEM :







58 komentarze

  1. Wow gratuluję zdania matury :P
    Ja angielski zdałam na 75 % :P
    Teraz masz czas na czytanie :P
    A co dalej, jakie studia masz w planach ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! :)
      No to również gratuluję ! Bardzo dobry wynik ^^
      Planuje różnie składam do wielu miast mam nadzieję, że gdzieś się dostanę ;)

      Usuń
  2. Gratuluję zdanej matury!! Ja również zdałam :)
    Świetne książki :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę dobry wynik,
    Gratulacje zdania matury:)
    Mamy podobne książki na czytniku;p

    OdpowiedzUsuń
  4. 8 książek! To bardzo dużo! Jaka ja byłabym szczęśliwa gdyby mi się to udało w lipcu! Ostatnio jakoś mało czytam. Tłumaczyłam to sobie szkołą, ale może jest coś jeszcze... No nic, miejmy nadzieję, że w lipcu będzie lepiej. :)
    Gratuluję zdanej matury! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja jestem tak jakoś mniej zadowolona ;p Teraz już nie masz wymówek ! :P
      Dziękuję :)

      Usuń
  5. Gratuluję matury i podsumowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wszystkich osiągnięć, a tych maturalnych przede wszystkim :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O to możemy się cieszyć obie! Ja jestem bardzo zadowolona z moich wyników egzaminu gimnazjalnego, ty z matur. I bardzo dobrze! ^^
    8 książek to znowuż nie taki zły wynik! :D Ja również mam w planach przeczytanie "Baśniarza". Czytałam same pozytywne recenzje :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to high five ! :D
      ja też o "Baśniarzu" słyszałam wszystko co najlepsze więc muszę ją kupić !

      Usuń
  8. Ja też zdałam maturę, najbardziej zaskoczyłam się moim wynikiem z polskiego - 81% <3
    O proszę, Angelfall tak słabo? Czyli jednak różne są o niej opinie... Cinder mam w planach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gratuluję ;)
      no mi się Angelfall nie podobało niestety

      Usuń
  9. Gratuluję i powodzenia w rekrutacji, jeśli wybierasz się na studia!

    Z Twoich planów na lipiec mam ochotę na "Baśniarza", niestety jest niedostępny w mojej bibliotece :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam zamiar go kupić bo w życiu go nie dostanę u mnie w bibliotece, zresztą to podobno świetna książka, więc tym bardziej musi u mnie zagościć :D

      Wybieram się oczywiście, bardzo dziękuję :)

      Usuń
  10. Gratuluję matury:) Brawo za angielski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluje zdanej matury!
    Na "Wichrowe wzgorza" rowniez mam ochote. Czytalam kilkakrotnie, ale nie mam wlasnej ksiazki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Skoro czytałaś kilka razy to znaczy, że jest godna polecania więc tym bardziej muszę przeczytać !

      Usuń
  12. 8 książek ! wow 100 % angielski ? rozszerzenie ?
    http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zdecydowałam się na podstawy bo myślałam, że nie dam rady z rozszerzeniem i teraz trochę żałuję

      Usuń
  13. Gratuluję zdania egzaminu dojrzałości! "Wichrowe wzgórza" czekają w kolejce na półce, jestem ciekawa "Baśniarza".

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zdanej maturki :D A przeczytanych książek to można tylko pozazdrościć!

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję świetnych wyników oraz zdania matury!! :) Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiscie gratuluje ci zdanej matury! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem ładne wyniki książkowe. :)
    I gratuluję zdania matury! Na szczęście matematyka w tym roku była do zdania. Ja nie miałam z nią problemów, ale nie powiem, też się martwiłam o wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki,
      owszem była do zdania na szczęście, ale nie ukrywam, że długo pracowałam na taki wynik ;)

      Usuń
  18. Zaledwie 8?! To aż 8, nie zaledwie:) Angelfall będę czytać w lipcu, a Sagę księżycową chętnie bym podkradła.
    Gratuluję zdania matury i życzę pomyślnego lipca:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdeczne gratulacje! :)
    Z niecierpliwością czekam na kolejne recenzje :>

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję :)
    Ładne wyniki, czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja w czerwcu też opuściłam się z czytaniem, ale mam nadzieję, że teraz to nadrobię ^^ Gratuluję matury :)
    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję - zwłaszcza zdania matury:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na początek gratuluje zdania matury!
    Miałaś również udany czytelniczy czerwiec. Oby tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję matury! :) A u mnie z Tych książek "Błękit szafiru" już czeka na półce (wraz z pierwszą częścią;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a seria czerwień rubinu jest warta uwagi :)

      Usuń
  25. Też mi się marzy "Baśniarz", "Sekret Julii" i "Cień i kość". : D

    OdpowiedzUsuń
  26. Alice Munro to też mój cel na wakacje. Już któryś rok o niej słyszę, a do książek nie mogę dotrzeć.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny wynik, mnie udało się przeczytać tylko 3 książki ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję świetnych wyników! Mnie to czeka niestety już w maju..

    OdpowiedzUsuń
  29. Baśniarz też za mną chodzi, a ilość 8 ksiażek i tak jest bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję wyników ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję zdania matury :) Poza tym według mnie 8 książek to całkiem niezły wynik. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. 8 książek to dobry wynik ;D Gratuluje wyników ;D i powodzenia w dostawaniu się na uczelnie ;))

    OdpowiedzUsuń