Liebster Blog Award razy 3 !!

Zostałam aż trzykrotnie nominowana do Liebster Blog Award ! Dziękuję bardzo za te nominacje i zabieram się do odpowiadania ^^

Pytania od Klaudi
1. Jaka książka znacząco wpłynęła na Twoje życie i dlaczego?
No cóż myślę, że jest wiele takich książek. Kiedy byłam młodsza każda książka, którą właśnie przeczytałam wydawała mi się arcydziełem, i że wniosła coś do mojego życia. Z pewnością znacząco wpłynęła na moje życie Biblia, której fragmenty czytam co wieczór. Znacząco na moje życie czytelnicze wpłynęła seria Dary Anioła, która zatrzęsła moim światem już kilka lat temu.
2. Jakie wartości cenisz w życiu najbardziej?
Na pewno szczerość i zaufanie. 
3. Z jakim bohaterem książkowym się identyfikujesz?
No na pewno nie z jednym ;p. Identyfikujesz to za duże słowo ale uwielbiam Suze z cyklu Pośredniczka, Cinder z Sagi księżycowej oraz Mademoiselle z książki Siedem pożarów Mademoiselle i Elisabethe z 
4. Jaki jest Twój ulubiony film i dlaczego?
Tu również nie ograniczę się do jednego. Uwielbiam Pamiętnik, Zaginioną walentynkę, Służące, Kochanek krolowej, Listy do Julii mogłabym tak długo wymieniać, a powodów jest dwa razy więcej ;)
5. Najlepszy prezent jaki dostałaś?
Laptop
6. Masz trzy życzenia- na co je wykorzystasz?
Tajemnica!
7. Co chciałabyś zmienić w naszej planecie?
Wygląda mi to na geograficzne pytanie, myślę, że bym nic nie zmieniła, wolę nie ingerować w życie innych ludzi.
8. Dlaczego blogujesz?
Głównie po to, żeby za kilka lat pamiętać co to kiedyś przeczytałam i jakie miałam o tym zdanie. Blogowanie to nie lada zabawa ale i wyzwanie. Cieszę się, że mogę poznawać tylu wspaniałych ludzi i książek :)
9. Pierwsza rzecz jaką robisz po wstaniu z łóżka?
Czeszę włosy
10. Jak wyglądała najlepsza chwila Twojego życia?
Myślę, że te jeszcze przede mną
11. Wybierasz się na randkę ze swoim ulubionym bohaterem literackim. Kim on jest i gdzie się z nim wybierzesz?
Warner z "Dotyku Julii" i to on wybiera ;)

Pytania od Sosenki
1. Gdybyś miał/miała przeprowadzić jeden, jedyny wywiad z ważną dla Ciebie osobą, kto by to był i dlaczego?
Nie mam zielonego pojęcia
2. Najbardziej wymarzona podróż Twojego życia, to podróż do...?
Paryża oczywiście
3.Gdybyś mógł/mogła spędzić jeden dzień z którymś z bohaterów powieści, kto by to był?Uzasadnij.
Warner z Dotyku Julii. Dlaczego ? Uwielbiam psychopatów ot co ;D
4. Z czym kojarzy Ci się dzieciństwo?
5. Gdybyś był/ była skazańcem i miał/miała zjeść ostatni posiłek w życiu, jakie danie by to było?
Pewnie coś z KFC nie mam częstej okazji jeść tak pysznych fast foodów ! :d
6. Gdybyś mógł/ mogła cofnąć się w czasie, to do jakiej epoki, lat?A może wolisz czasy współczesne?
Do czasów w których tworzyła Jane Austen
7.Które święto lubisz najbardziej?
Boże Narodzenia
8. Ulubiona pora roku?
Jesień
9, Jesteś przesądny/ przesądna?
Zdecydowanie NIE !
10.Natura którego zwierzęcia jest Ci najbliższa?
Żadnego nie przepadam za zwierzakami
11. Wolisz dzień, czy noc?
zależy od pogody ;d

Pytania od Kingi
1. Czy w pełni akceptujesz siebie?
Zawsze znajdzie się coś do poprawki
2. Jaka książka zmieniła Twoje życie?
Patrz pytanie 1 od Klaudi
3. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Czytać, oglądać seriale
4. Twoja pierwsza książka, którą przeczytałeś/aś dla siebie?
Lat 5, Dzieci z Bullerbyn
5. Ulubiona potrawa?
Jest ich wiele, nie sposób ograniczyć się do jednej
6. Zakładałeś/aś kiedyś Złote Myśli/ Pamiętnik?
No pewnie sto razy xd
7. Czy w pełni szanujesz poglądy innych?
Oczywiście
8. Kupujesz czy wypożyczasz książki?
To i to
9. Masz swoje małe paranoje? (jeśli tak to jakie) (np. zawsze pijesz w tym samym kubku, śpisz tylko gdy drzwi w Twoim pokoju są zamknięte itd.)
Nie mam ;)
10. Co najbardziej cenisz u ludzi?
Poczucie humoru
11. Dokończ zdanie: Nie znoszę gdy... 
książka kończy się bez końca

Jeszcze raz dziękuję za nominację :) Ja nie będę nikogo nominować bo już kiedyś brałam udział w tej zabawie

7 komentarze

  1. Naprawdę codziennie rano czeszesz włosy... Matko jak od dwóch dni ich nie czesałam. Nie wychodzę z domu i mam je spięte w górze jak Chinka... A w normalne dni też nigdy rano nie czeszę :D Jakoś tak w miarę dobrze wyglądam bez czesania hehe :) Ale zawsze czeszę po kąpieli.
    Jakie seriale oglądasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja jakoś się tak dziwnie czuję jak nie uczeszę ! ;p muszę mieć uczesane bo mam bardzo gęste włosy i rano mam ogromną szopę ;D
      A dużo seriali oglądam tu utworzyłam specjalną stronę ;) http://spetana-przez-ksiazki.blogspot.com/p/tak-jak-kocham-ksiazki-tak-na-drugim.html

      Usuń
  2. Dziękuję za odpowiedzi i mam nadzieję, że pytania były w miarę interesujące :P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta nominacja to super sprawa, też mnie nominowano :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Narobiłaś mi ochoty na jedzenie z KFC!!!
    :-)

    OdpowiedzUsuń