30. Sekret Julii ZAPOWIEDŹ



PREMIERA 17 LIPCA 2013 ROKU !!!

JEST TO NAJBARDZIEJ POŻĄDANA KSIĄŻKI PRZEZ MOJĄ OSOBĘ.
 Marzę, żeby w końcu przeczytać dalsze losy Julii i Warnera (oby było jak najmniej Adama). 

A o to opis:
Julia z Adamem uciekają z kwatery Komitetu Odnowy i trafiają do Punktu Omega, przystani dla dzieci o szczególnych zdolnościach. Wreszcie są bezpieczni. Sielanka zakochanych trwa jednak krótko. Julia poznaje sekret, który może przekreślić ich wspólne marzenia o szczęściu…

Czy Wy też czekacie  ? Bo ja już nie mogę się doczekać ^^

A dla tych, którzy są ciekawi o czym jest pierwszy tom to przeczytajcie moją recenzję :) "Dotyk Julii"

17 komentarze

  1. Nie ciągnie mnie do tej serii niestety...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nie ciągnie, ale może gdybym przeczytała pierwsze części byłoby inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze "Dotyku Juli", tak więc na razie nie mam tej książki w planach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam pierwszej części, dlatego ta premiera w ogóle mnie nie interesuje. Jednak kiedy przeczytam "Dotyk Julii", który mi się spodoba, z pewnością sięgnę po kontynuację tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. taki współczesny Romeo i Julia, dobrze myślę ? zapraszahttp://qltura.blogspot.comm

    OdpowiedzUsuń
  6. "Dotyk Julii" uwielbiam :) Odkąd przeczytałam tę książkę czekałam na drugą część i już straciłam nadzieję kiedy... taaaka niespodzianka :P
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam pierwszą część i podobała mi się, dlatego chętnie sięgnę po kontynuację, ale nie jestem aż tak jej wielką fanką, żeby sobie ją kupić, więc pewnie przeczytam jak kupią do biblioteki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam pierwszej części, ale mam w planach. Bardzo podobają mi się okładki, zarówno I jak i II części ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno muszę zacząć od pierwszej części :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przeczytać pierwszą część - szczerze to kusi mnie ona od miesięcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na razie przymierzam się do pierwszej części :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę szybko nadrobić pierwszą część i zabrać się od razu za drugą. Najlepiej natychmiast, żebym nie musiała za długo czekać :D

    OdpowiedzUsuń