27. Serie książek, które posiadam.



Witajcie. Ostatnio zastanawiałam się co pokazać Wam z moich książkowych zbirów, wpadłam na pomysł, żeby pokazać Wam serie, które posiadam. Oto one:



Cykl Szeptem, którym jestem zachwycona. Tym bardziej mam do niej sentyment bo ostatnią część dostałam od koleżanki na 18-nastkę :)

Dla mnie Proroctwo sióstr to najpiękniej wydana książka, jaką posiadam. Mam ją w grubej oprawie i jest cudowna, jak jakaś tajemnicza zakazana księga. Niestety pozostałe części już ładnych okładek nie mają. Co do treści 1 tom podobał mi się bardzo, drugi trochę gorzej.




Cały cykl Dary Anioła kocham. Wszystkie części są wspaniałe, co dużo mówić ;)
Recenzja "Miasta Kości"



3 tom Pamiętników na szczęście wymieniłam. Pozostałe chętnie wymienię lub sprzedam :)
Co do pierwszej części to nawet mi się podobała, ale druga już niestety nie, a serial i tak żyje własnym życiem.


Do serii Zmierzch, mam ogromny sentyment. Pierwszą część dorwałam w gimnazjum i przeczytałam w dwa dni. Kolejne musiałam zdobyć, więc wydałam wszystkie moje ciężko odłożone pieniądze ;). Dla mnie najlepszą częścią jest Zaćmienie, i te 5 lat temu wgl się z książkami nie chciałam rozstawać. Nigdy ;p. Mimo że teraz nie mają one dobrej sławy to ja się tam cieszę, że je mam ;)



Och uwielbiam, z utęsknieniem wyczekuję 3 części.
Recenzja "Rebelianta"






Pozytywnie wspominam czas spędzony z książką Trzy metry nad niebem również bardzo podobały mi się filmy.
Recenzja "Trzy metry nad niebem"




Oto wszystkie książki o Paryżu, które posiadam. A na tle Paryża mam naprawdę fioła ;D





Pierwsza część Igrzysk była wspaniała, kolejne niestety gorzej, ale i tak warto je mieć blisko siebie ;)





A o to moje dziecięce serie, które posiadam. W wieku 10 lat naprawdę je uwielbiałam.





A o to prezent od mojej kochanej mamusi ! Czytnik ! :D Prezent roku, wspaniale się na nim czyta, już kilka książek miałam okazję :)

Czy Wy też macie jakieś serie w swojej kolekcji, coś czytaliście z tego co ja przedstawiłam ? 



42 komentarze

  1. Super serie! Gratulacje takiego cudownego prezentu! Pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń
  2. A czytałaś pozostałe książki Mocci? Na przykład "Wybacz, ale będę ci mówiła skarbie" albo "Amore 14"? Jeśli nie, to serdecznie polecam, możesz nawet dokupić egzemplarze do kolekcji, ostatnio chyba Muza wydała kieszonkowe wydanie tych książek, które kosztują grosze (10-15zł).
    Imponująca kolekcja książek o Paryżu, fajnie jest mieć lekkiego bzika na jakimś punkcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czytałam, miałam nawet "wybacz.." ale nie podobały mi się.
      Też tak myślę :D Chociaż to większy bzik xd

      Usuń
  3. Bardzo lubię "Igrzyska śmierci" oraz serię Dary anioła. Sama mam do nich sentyment, jednak tylko IŚ mam na półce.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie na półce najwięcej miejsca zajmuje seria o Harrym Potterze, poza tym mam też Atramentową Trylogię i oczywiście Cukiernię pod Amorem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzę o tym, żeby mieć całego Pottera... Jak na razie mam tylko jedną część ;(

      Usuń
  5. Z wymienionych przez Ciebie serii posiadam jedynie Igrzyska Śmierci z tą różnicą, że w trzytomowym wydaniu. Jeszcze tyle serii do kolekcjonowania przede mną... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać - bardzo ładny czytnik! Miłego czytania na nim! :)

      Usuń
  6. Wspaniałe serie:) (Też uwielbiam Paryż<3)
    Ja właśnie czytam drugą część Proroctwa sióstr i zgadzam się - pierwsza jest lepsza i ma ładniejszą okładkę.
    Gratulacje świetnego prezentu:) Również niedawno dostałam czytnik i jest wspaniały*.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj, jak zazdroszczę tylu serii! Ja niestety nie mam żadnej skompletowanej, ciągnę na bibliotekach :(

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie na półce najwięcej można znaleźć książek podróżniczych i reportaży, ale mam też sporo różnych powieści:)
    Ja także mam fioła na punkcie Paryża, ogólnie Francji. Kocham książki i kino francuskie, które uważam za najlepsze ze wszystkich i oglądam namiętnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super super ! :D mam do Cb pewną propozycję w związku z naszą fascynacją ! :D

      Usuń
  9. Zazdroszczę Ci czytnika! Sama planuję zakup, ale nie wiem jeszcze dokładnie jaki. Dlatego mam pytanie (jeśli oczywiście zechcesz odpowiedzieć): z jakiej on jest firmy, za ile i gdzie kupiła go Twoja mama i jak się sprawuje?
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytnik nazywa się Touch Me, ma ekran dotykowy, polskie menu, można na nim również oglądać filmy i słuchać muzyki. Bez problemu obsługuje wszystkie znane formaty (ja czytam tylko te z pdf) Znalazłam go na Allegro za 150 zł z przesyłką. Na Allegro jest ich naprawdę mnóstwo około 600 ofert. Ja jednak nie chciałam takiego drogiego i mój wybór uznaje za dobry :) Również na YT możesz obejrzeć filmik o tym jak działa ten czytnik http://www.youtube.com/watch?v=nu4L43_KZCo
      A i ma pamięć wbudowaną 8GB, którą możesz rozszerzyć za pomocą karty SD do 32

      Usuń
    2. Jej, super on jest ♥ Ja właśnie też szukam czegoś taniego, bo po pierwsze nie chcę przepłacać, a po drugie jeszcze nie miałam czytnika i jak się okaże, że jednak nie przypadnie mi taka forma czytania do gustu do po prostu bez wyrzutów sumienia go odłożę:) A mam jeszcze prośbę, mogłabyś mi na PW, może na maila wysłać linka do tego sprzedawcy? Bo skoro on jest wiarygodny, to może spróbowałabym u niego kupić, bo tak to się obawiam, że trafię na jakiegoś oszusta...:(

      Mój mail to: karolina.j516@gmail.com

      Usuń
  10. Moja biblioteczka nie wygląda tak intrygująco ;) Na razie próbuje jakoś ją rozbudować.
    Co do czytnika - zazdroszczę ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja moją buduję od lat, więc trochę się tego nazbierało ;)

      Usuń
  11. Z Twoich książek posiadam "Igrzyska śmierci", ale w trzytomowym wydaniu :) Zazdroszczę cyklu "Dary Anioła"! Ogólnie masz piękny zbiór. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Prezent cudowny, sama zastanawiam się czy nie zasponsorować go sobie na 18-nastkę :). Narobiłaś mi ochotę na pochwalenie się moimi zbiorami! Do ,,Zmierzchu'' również mam sentyment, gdyż od tego zaczęła się moja historia z czytaniem, aczkolwiek już się troszkę przejadła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to czekam na Twoje zbiory ! :D Za sponsoruj sobie to bardzo dobry pomysł ^^

      Usuń
  13. Nawet nie wiesz jak bardzo zazdroszczę Ci książek z serii Dary Anioła. Tyle dobrego słyszałam o tym cyklu, a sama niestety jeszcze nie miałam okazji sie z nim zapoznać.
    P.s. Również dodaję do linków ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam ale żałuję że nie mam swoich własnych :/ to jest piękna seria <3 UWAGA! w marcu 2014 pojawi się 6 tom Darów anioła :)

      Usuń
  14. Dary anioła są oczywiście moje! I nie oddam! Ze "Zmierzchu" mam właśnie tylko Zaćmienie i chociaż wstyd powiedzieć, nie było takie złe (a Jacoba to mi żal do teraz). Igrzyska też mam, ale żeby było ciekawie tylko pierwszy i trzeci tom. Serii dziecięcych mam o wiele więcej, Pamiętniki księżniczki, Ewę Nowak i kupę innych, które chętnie bym sprzedała/wymieniła, ale nie mam komu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz fajne serie w biblioteczce i o dziwo kojarzę prawie wszystkie :) Co do sagi "Szeptem" nie byłam nią za bardzo zachwycona, do "Zmierzchu" mam sentyment tak jak ty, a inne książki, które pokazałaś albo niedługo zacznę czytać, albo mam je w planach :) Nie mogę się doczytać wszystkich tytułów książek o Paryżu. Czy mogłabyś mi napisać tytuły? Również bardzo uwielbiam Paryż i chciałabym przeczytać jakąś fajną powieść z tym miastem w tle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście już piszę :)
      (od góry)
      1. "Paryż. Sztuka i architektura" - Martina Padberg
      2. "Kwiecień w Paryżu"
      3. "Ostatnie spotkanie w Paryżu"
      4. "Merde! rok w Paryżu"
      5. "Merde! chodzi po ludziach"
      6. "Paryż na widelcu"
      7. "Pewnego razu w Paryżu"
      Jeśli chcesz przeczytać książki z Paryżem w tle to pisze je Guillaume Musso oraz Marc Levy. (jedną książę Musso mam na sprzedaż bądź wymianę :))

      Usuń
  16. Tylko serię ,,Zmierzchu" czytałam. Fantastyczną masz kolekcję:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ;)Mam nadzieję, że mi się powiększy :D

      Usuń
  17. Ja miałam kiedyś Zmierzch, a obecnie mam Igrzyska śmierci :)
    Twój czytnik książek jest kolorowy? :) Ja mam Kindle'a, wykorzystałam kolegę, który jechał do Anglii i mi go kupił i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak kolorowy :) Mnie jak na razie na Kindle'a nie stać, ale z tego jestem bardzo zadowolona :D

      Usuń
  18. Masz super kolekcję! ;) Ja mam sagę Zmierzch, serię Drżenie, serię O Laurze, Harrego Pottera (oczywiście xD), Igrzyska śmierci oraz Strażników nocy <3
    Pozdrawiam serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Ja Harrego próbuje uzbierać jak na razie mam tylko dwa tomy ;/

      Usuń
  19. fajna kolekcja:)
    mam sagę zmierzch i mnie nie zachwyciła:)
    nie mam ale czytałam trylogię igrzyska śmierci i mi bardzo się spodobała:)
    mam również pamiętniki wampirów i pierwszą część szeptem:)
    i mam w planach serię darów anioła:)

    OdpowiedzUsuń
  20. zastanawiam się na kupnem książki Dary Anioła : Miasto Kości. czy Twoja seria to jest to samo co ta książka którą chcę sb kupić ?

    OdpowiedzUsuń
  21. Polecam serię pt. "Akademię Wampirów " :P :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Polecam serię pt. "Akademię Wampirów " :P :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Polecam serię pt. "Akademię Wampirów " :P :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Polecam serię pt. "Akademia Wampirów" :P :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Seria pt."Świat Nocy" w sumie też fajna ;p

    OdpowiedzUsuń