18. Czerwcowe stosiki

Książki moje własne :
od dołu
1. "Kim byłbym bez ciebie" - Guillaume Musso - zakup własny
2. "Gwiazd naszych wina" - John Grenn - zakup własny
3. "Rosyjska zima" - Daphne Kalotay - z wymiany
4. "Dziedzictwo" - Katherine Webb - z wymiany
5. "Biała jak mleko, czerwona jak krew" - Alessandro D'Avenia - z wymiany
6. "Wojna w blasku dnia" - Peter V. Brett - z wymiany


z biblioteki
od dołu
1. "Nic nie trwa wiecznie" - Maureen Lee
2. "Cukiernia pod amorem Zajezierscy" - Małgorzata Gutowska-Adamczyk
3. "Paryski spadek" - Ewa Grocholska
4. "Wystrzałowa licealistka" - Gaja Kołodziej

Nie będę robiła żadnych podsumować maja, bo za dużo się nie popisałam przez matury, jednak teraz będę nadrabiać :D Mam nadzieję, że czerwiec będzie dla mnie owocny i przyniesie tylko ciekawa książki czego i wam życzę :)


16 komentarze

  1. Jakie cuda, najbardziej zazdroszczę wojny w blasku dnia, to jedna z moich ulubionych serii fantasy ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa tej książki, chociaż nie zapoznałam się z poprzednimi częściami mam nadzieję, że się nie zagubię ;)

      Usuń
  2. Super stos! Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę "Cukierni pod Amorem" i "Gwiazd naszych wina".. Intrygująca wydaje sie być "Biała jak mleko.." dlatego czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno się pojawią, a recenzja "Gwiazd ..." już jest :)

      Usuń
  4. Bardzo ładne stosy :)
    "Gwiazd naszych winę" i "Białą jak mleko, czerwoną jak krew" bardzo lubię. tematyka zbliżona, choć książki zupełnie inne.
    A "Cukierni Pod Amorem" jestem absolutną fanką. Mam wszystkie trzy części, często wracam. Piękne książki :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj "Gwiazd naszych wina" także znalazło się w moim stosie ostatnio. O większości książek mało słyszałam, ale poczekam na recenzje i może się skuszę :D A

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę książki "Cukiernia pod amorem". Miłego czytania!! Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Gwiazd naszych wina" czeka już u mnie na półce. Jestem ciekawa jak mi się spodoba ta książka. Z Twojego stosu czytałam jedynie "Nic nie trwa wiecznie" i całkiem mi się ta książka podobała. Bez rewelacji, ale miło spędziłam z nią czas.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Gwiazd naszych wina" czytałam i trochę się rozczarowałam. "Cukiernia pod Amorem" cudowna. Ciekawa jestem czy spodoba Ci się tak bardzo jak mi. "Biała jak mleko, czerwona jak krew" stoi na półce już od roku, jednak nie wiem kiedy po nią sięgnę.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam byłam książka "Gwiazd naszych wina" zachwycona :), "Cukiernie muszę zacząć jestem ciekawa o czym to wgl jest ;D, a co do "Białej ... " tematykę ma podobno zbliżoną do "Gwiazd naszych wina" więc ja ją chętnie przeczytam :)

      Usuń
  9. Bardzo fajny stosik, milego cyztania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że "Gwiazd naszych wina" wywróci Twoje życie do góry nogami, ale radzę Ci podchodzić do tej książki obiektywnie :) Nie nastawiaj się zbyt pozytywnie, ani negatywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książkę tą już przeczytałam (jest recenzja na blogu) i jestem zachwycona ;)

      Usuń
  11. Bardzo fajny stos:) Dużo ciekawych książek. Życzę Ci miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń