STOS!


W końcu otrzymałam wszystkie książki i pędzę Wam wszystko zaprezentować ! :D


Tych książek chyba nikomu nie muszę przedstawiać. Tak długo na nie czekałam i w końcu mam wszystkich Potterów ! 
recenzja pierwszej części klik


Od dołu:
1. Insygnia - S.J.Kincaid
2. Zatruty tron - Celine Kiernan
3. Erebos- U. Poznanski
4. Deja vu - Jolanta Kosowska
5. Dynastia Tudorów: Król, królowa i królewska faworyta - Annie Garcie recenzja od wydawnictwa Harlequin
6. Cała prawdo o ... - Ilona Felicjańska i Aneta Pondo od wydawnictwa Harlequin
7. Panna i chłopak z vis-a-vis - Anna-Louise Weatherley
8. Mistyfikacja - Candace Camp 



Od dołu:
1.Całując grzech - Keri Arthur (do recenzji od Marty)
2. Kuszące zło - Keri Arthur (jak wyżej)
3. Niebezpieczna rozgrywka - Kaeri Arthur (jak wyżej)
4. Piwonia, niemowa, głosy - Krzysztof Gedroyć
5. Odsypiając przeszłość - Piotr Prokopiak
6. Giń - Hanna Winter
7. Juniper Berry i tajemnicze drzewo - M. P. Kozlowsky
8. 4.50 z Paddington - Agatha Christie ( w prezencie od użytkowniczki z LB)
9. At first sight - Nicholas Spraks ( w oryginale prezent od jussi)


1. Kocham Nowy Jork - Isabelle Lafleche recenzja
2. Przędza - Gennifer Albini

Czy coś Was zainteresowało ? Czytaliście coś z tych książek ? 

30 komentarze

  1. Świetne stosy! :) Też mam do przeczytania "Dynastię Tudorów" i "Całą prawdę o..."

    OdpowiedzUsuń
  2. Na koncie mam Pottera oczywiście. Jestem ciekawa Dynastii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Potter to jedyne, co przeczytałam, ale podkraść bym mogła każdą książkę, która widnieje na zdjęciach!

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pottera muszę nadrobić, ale tez marzy mi się całość na półce... A i Zatruty tron bym przeczytała z chęcią i poluję na niego od jakiegoś czasu. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same wspaniałe tytuły! Czytałam jedynie "Przędzę", którą mogę zdecydowanie Ci polecić. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stosik :) Do Pottera przymierzam się już od dawna, ale jakoś nie mogę się za niego zabrać. Za to 4.50 z Paddington za mną i jak prawie wszystkie powieści Agathy Christie jest świetna :) Reszta, to nie do końca moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa tej książki Agathy, no mam właśnie nadzieję, że będzie super ;)

      Usuń
  7. Ależ Ci zazdroszczę własnego, prywatnego Harrego! Ja mam w domu niestety tylko 2 części, ale marzę o wszystkich :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też miałam tylko dwie, ale udało mi się wymienić także jak dobrze poszukasz to może Tobie też się uda zdobyć ^^

      Usuń
  8. Harry u mnie również jest na półce:) Chciałabym przeczytać "Kocham Nowy Jork". Reszta jakoś mnie nie interesuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Super perełki- oddaj "Dynastię Tudorów" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy stos. :) I oczywiście piękny Harry :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę "Deja vu", ale chętnie przeczytam także recenzje innych powieści. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam "Zatruty tron", bardzo ciekawa książka. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stos! Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zatruty tron czytałam, świetna fantastyka :D Czekam na recenzje Przędzy, bo zapowiada się ciekawie :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jestem co raz bardziej ciekawa "zatrutego tronu" ^^

      Usuń
  15. wow, to poprostu kolekcja książek :D

    OdpowiedzUsuń
  16. O kuuurde! :D
    Świetny stos! Jak nic tylko czytać i czytać.
    Ja ciągle zbieram całą serię HP. Uwielbiam je.. wszak to moi mali ulubieńcy, ale zawsze mam jakieś inne wydatki i nie kupuję nowych. Brakuje mi 3!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne stosy, nic tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. no,no, no calkiem pokaźny ten twoj stosik. Milego cyztania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny! Zazdroszczę, ale życzę miłego czytania i duuużo czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że wakacje już zapełnione książkami są :D Zazdroszczę Harrego, którego mam zamiar przeczytać w te wakacje :D Zazdroszczę również książki pt. Insygnia i Zatrutego tronu, chociaż już go czytałam chciałabym mieć go na swojej półce, bo to wspaniała książka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie jestem w trakcie czytania tych książek, i mam nadzieję, że w wakacje trochę jeszcze mi dojdzie tych książek ;D

      Usuń
  21. Cieszę się, że książki dotarły :) Życzę miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Masa fajnych książek, no nic pozostaje mi czekać na Twoje opinie.

    OdpowiedzUsuń