Podsumowanie września



W końcu zaczęła się najpiękniejsza pora roku czyli jesień ! Moja wytęskniona, upragniona w końcu jest ! Dla mnie też pełna zmian. Wszystkie moje dotychczasowe plany się zmieniły i zamierzam zrobić w życiu coś innego, a mianowicie zrezygnowałam ze studiów. Dostałam się na socjologię, ale stwierdziłam, że nie jest to coś co by mnie interesowało więc postanowiłam przeznaczyć ten rok na zastanowienie się co naprawdę chcę w życiu robić. Żeby jak najlepiej wykorzystać ten czas wybieram się do szkoły językowej by bardzo dobrze podszkolić angielski i zdawać ten przedmiot na rozszerzeniu po czym mam zamiar startować na filologię angielską. Czy to dobry pomysł ? Nie wiem, ale myślę chyba tak ;) Do tego kurs prawa jazda i może skończę pisać moją książkę, która okaże się bestsellerem ? :D . Przede mną tak zwany "gap year", ale chce go wykorzystać na maxa :) Co o tym myślicie?

Podsumowanie:

We wrześniu przeczytałam zaledwie 11 książek. 
najlepsza: Dziewczyna w stalowym gorsecie, Kobieta, która spadła z nieba, Pewnego dnia
najgorsza: Baśniarz, Ogrodnik szoguna
pozytywne zaskoczenie: Dziewczyna w stalowym gorsecie


Zaczynają się wszystkie moje seriale, więc myślę, że to dobra okazja żeby zachęcić Was do oglądania tego co ja uwielbiam. Wygrałam parę książkę, trochę też dostałam więc spodziewajcie się stosiku. Tym czasem bywajcie. Oby październik był dużo bardziej owocny ! 




15 komentarze

  1. Chciałabym we wrześniu przeczytać zaledwie... 11 książek:).
    Życzę Ci powodzenia w nadchodzącym roku i trzymam kciuki za przyszłoroczną rekrutację na studia. Będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przeczytalam o jedna mniej od ciebie. Wydaje mi sie, ze 11 ksiazek to bardzo ladny wynik ;) I zycze owocnego pazdziernika :)

    D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak miałabym jeszcze raz podejmować decyzję to wybrałabym to samo tylko, że składałam papiery na pedagogikę, którą skończyłam, a językiem, który chciałabym wybrać to niemiecki;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe plany, życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pozdrawiam i czekam na stosiki recenzje;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię jesień właśnie ze względu na seriale :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne wyniki! :D
    Ja uwielbiam jesień za wszystko, zwłaszcza za kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę takiego wyniku :)
    Gratuluję i życzę również owocnego października!

    OdpowiedzUsuń
  9. jeden z najlepszych wyników w blogosferze z jakimi sie spotkałam. U mnie w porwonaniu do ciebie bardzo slabo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyniku. I faktycznie podszkolenie się z języka to dobry pomysł, nawet jeżeli wybierzesz później inny kierunek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny wynik ;) U mnie tylko 7 :((

    OdpowiedzUsuń