Stos



od dołu:
1. "Jak jeż Jerzy został tatą" - Dorota Sumińska [od wydawnictwa Literackiego]
2. " Drogie życie" - Alice Munro [jw]
3. "W Paryżu dzieci nie grymaszą" - Pamela Duckerman [jw]
4. "W imię miłości" - Katarzyna Michalak [jw]
5. "Samozwaniec" - Jacek Komuda [od Fabryki Słów]
6. "Sklepik z niespodzianką - Bogusia" Katarzyna Michalak [z wymiany]
7. "Miasto zagubionych dusz" Casandra Clare [ jw]
8. "Uwolnij się i wyjdź światu na przeciw" - Shelia Wash [od wydawnictwa Święty Wojciech]
9. "W szponach mrozu" - Richelle Mead [z biblioteki]
10. "Ogrodnik szoguna" - Thomas Petersin [od Novae Res] 
11. "Takie małe zoo" - Marek Jaryczewski [jw]
12. "Kobieta, która spadła z nieba" - Simon Mawer [od wydawnictwa Znak]
13. "W otchłani mroku" - Marek Krajewski [jw]
14. "Wichrowe wzgórza" - Emily Bronte [jw]
15. Home Baking - prezent od mamy

O to wszystkie moje nowości. Głównie są to książki do recenzji, ale bardzo się cieszę, że w końcu udało mi się zdobyć "Miasto zagubionych dusz" i to przy bardzo korzystnej wymianie :)

Coś Wam przypadło do gustu?

*A już jutro ogłoszę wyniki konkursu . Jeszcze dzisiaj możecie się zgłosić 

33 komentarze

  1. Mnie zainteresowało W szponach mrozu.... tak czy inaczej gratuluje i czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  2. To ci stosik... ja dziś zrobiłam porządek w moich książkach i... mam co czytać na dwieście lat

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile wspaniałych pozycji! Bardzo ci zazdroszczę :)
    A u mnie też coś wpadnie - dzisiaj idę do biblioteki :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny stos. Oprócz powieści Kasi Michalak zazdroszczę Ci całej reszty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny stos ;) Chętnie przeczytałabym z niego kilka książek w tym Home Baking :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, nic tylko podziwiać i czytać ^-^

    OdpowiedzUsuń
  7. 'W otchłani mroku' także będę recenozwać, ciekawa jak nam sie spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenzję książki ,,W imię miłości". :)

    OdpowiedzUsuń
  9. "Wichrowe wzgórza" polecam! Kocham tę książkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na nic z tego stosu bym się nie rzucił, ale parę książek mógłbym przeczytać :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miasto zagubionych dusz polecam :) Lepsze od poprzedniej części... Ogólnie soczysty i różnorodny stosik, więc zyczę udanej lektury;)
    A z lenistwa do konkursu jednak się nie zgłoszę...

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny stosik. Większość tytułów budzi moją zazdrość:)
    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam wichrowe wzgórza, jak dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam wrażenie, że zaraz to stosisko runie. :o miłej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  15. "Wichrowe wzgórza" <3 Uwielbiam. :)
    Śliczny stos! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie ma nic piękniejszego niż stos książek. Czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny stos! Miłej lektury i oczywiście czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ tu się ślicznie zrobiło :) Nie mogę się zdecydować, czy co ładniejsze szablon czy stos :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny stos :)
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały stos, masz się czym chwalić! Sama nabyłam "Ogrodnik Szoguna" i niedługo zabieram się za czytanie :) Czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę mnóstwo świetnych powieści... Czytałam jedynie "W imię miłości" - polecam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak wiesz ja uwielbiam fantastykę, więc polecam Ci Miasto Zagubionych Dusz, świetna kontynuacja ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Polecam "Wichrowe wzgórza". Świetna książka.

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę dwie powieści pani Michalak. Obie czytałam i mogę polecić. Zwłaszcza "W imię miłości".

    OdpowiedzUsuń
  25. Pozostaje tylko czekać na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sama chętnie przeczytałabym "Wichrowe wzgórza" :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Osobieście polecam " Kobietę, która spadła z nieba". Mimo, że nie znałam wcześniej autora sięgnełam po tę książkę i....nie mogłam się od niej oderwać! Jest fascynująca

    OdpowiedzUsuń