English matters - magazyn dla uczących się angielskiego 42



Miałam już raz okazję zakupić ten magazyn i byłam naprawdę zadowolona. Mimo dość wysokiej ceny zdecydowałam się go znowu zakupić przede wszystkim dlatego, że mogłam przeczytać o "Igrzyskach śmierci" i odtwórczyni głównej roli w filmie Jennifer Lawrence. Jak zawsze po otworzeniu widzimy spis treści. Magazyn podzielony jest na kilka tematycznych rozdziałów między innymi: Kultura, Ludzie czy podróże. Sześć artykułów możemy sobie posłuchać w formie mp3 na stronie, po wpisaniu kodu. A to jest dobre dla fanów brytyjskiego akcentu czyli dla mnie! :D Dwumiesięcznik jest wydany na świetnym jakościowo papierze, posiada bardzo wyraźne zdjęcia. Jak zawsze do każdego artykułu jest zamieszczony słowniczek z wyjaśnionymi trudniejszymi wyrazami. 

Jest to gazeta dla uczących się angielskiego i szczerze polecam bo ja jestem naprawdę zadowolona. Jest to jeden z dobrych sposób nauki języka. 
Ocena: 10/10


zdjęcia z numeru

Kilka słów o wydawnictwie.
Jeśli jednak chcecie nauczyć się innego języka, lub pasjonuje Was inny kraj to wydawnictwo Colorful Media, w swojej ofercie posiada również i takie magazyny, które są pisane po : niemiecku, rosyjsku, francusku, hiszpańsku. Do tego na ich stronie możecie zaprenumerować magazyny w niskiej cenie i zakupić po obniżce numery archiwalne. Jednak to co ja lubię najbardziej to wydania specjalne. Po angielsku możemy poczytać sobie o kuchni, muzyce czy filmie, jak również podszkolić się w angielskim biznesowym.
Wydawnictwo w swej ofercie posiada również kartki okolicznościowe, zawieszki na drzwi i zakładki do książek (naprawdę śliczne!). Dla tych którzy wolą uczyć się języka przed komputerem ów wydawnictwo też ma rozwiązanie: naukę języka angielskiego czy niemieckiego biznesowego on-line. Także dla każdego coś dobrego :)

14 komentarze

  1. To świetny sposób na szlifowanie języka. Lepsze są tylko filmy (oczywiście bez lektora i napisów). Sama kiedyś korzystałam i byłam zadowolona. Dużą zaletą jest podejmowanie przez tego rodzaju pisma aktualnych tematów. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się są one przez to jeszcze bardziej ciekawe :)
      Owszem filmy jak najbardziej, a polecam jeszcze seriale

      Usuń
  2. O, widzę że ostatnio to czasopismo jest popularne w blogosferze :) Ten artykuł o Igrzyskach kusi, ale muszę przyznać, że trochę szkoda mi tych 10 złotych... Choć wersja francuska by mi się przydała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda 10 zł, bo za tyle to już można kupić książkę ;))

      Usuń
  3. To czasopismo jest świetne. Jak na razie kupiłam tylko jedno, ale na pewno od czasu do czasu będę sięgała po kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię EM i mam ten numer :) Zaciekawiła mnie większość artykułów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego numeru akurat nie mam, ale zgadzam się, że te magazyny są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie za bardzo ostatnio czytuje magazyny, lecz może kiedyś choć raz na ten się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważam, że te magazyny są po prostu najlepsze jeśli chcesz uczyć się języka obcego na własną rękę. Super sprawa, na dodatek niewielki wydatek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie przywykłam zaglądać, ale można się z pewnością wiele z niego nauczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą gazetę i bardzo lubię j. ang - to coś dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupię jeden numer, żeby wyrobić sobie własne zdanie i czy będę w stanie zrozumieć coś z tekstów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam ten numer, świetna nauka języka połączona z rozrywką,

    OdpowiedzUsuń
  12. Również korzystam z tego czasopisma jako sposób nauki, według mnie jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń