URODZINY ! PÓŁ ROKU BLOGA



Ale ten czas leci. Dokładnie pół roku temu recenzją "Poradnika pozytywnego myślenia" rozpoczynałam recenzowanie. Może to nie długo, na pewno nie w porównaniu z innymi, którzy mają blogi 5 lat albo i więcej ;) ale dla mnie jest to coś. Wytrwałam 6 miesięcy. Co najważniejsze ta rocznica pokazuje, że to co robię ma sens. Czytałam w rozjazdach, na działce, na plaży, na łóżku i w wannie. Wypożyczałam kupowałam aż nadszedł moment pierwszej współpracy kiedy to ja dostałam książkę aby ją zrecenzować. ŁAŁ ! To było coś :D

Jestem wprost wniebowzięta, że mogę wraz z Wami dzielić się tą rocznicą. Dzięki temu, że rozpoczęłam prowadzenie bloga poznałam wielu wspaniałych ludzi. Tak mowa o Was :D Jesteście wspaniali. Wiele osób mi pomogło, odpowiadało na pytanie rozmawiało o książkach, a i ja mogłam komuś pomóc. Blog przeszedł kilka zmian w wyglądzie. Niezmiernie mnie cieszy, że szablon, który mam teraz został nazwanym "najładniejszym w blogosferze".

Przez te pół roku:

Bloga odwiedziło:
Komentarze: 1540
Obserwatorzy: 134
Nawiązałam: 15 współprac
Odwiedziło bloga: 14257 osób!

To tyle ze statystyk. Ja zabieram się za "Wichrowe wzgórza" i idę świętować ;)


32 komentarze

  1. Gratuluję wyników ^^ Ja mam bloga rok, a u mnie ciut słabiej... Ale tez nie zawsze systematyczna jestem, więc mam usprawiedliwienie.
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak myślę ;)
    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje:)
    mój blog obchodzi jutro trzymiesięcznicę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje osiągnięcia przez te pół roku są po prostu imponujące! Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję sukcesów i życzę kolejnych oraz wytrwałości w prowadzeniu bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę dalszej owocnej pracy! :)
    Ja też zaczynałam swoją recenzencką karierę od opinii na temat "Poradniku pozytywnego myślenia"! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę, żeby ciągle sprawiało ci to taką samą przyjemność jak dotychczas :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) I życzę dalszego owocnego blogowania, które da Ci niesłabnącą satysfakcję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! I oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wytrwałości! u mnie niedługo roczek będzie :)Oczywiście powodzenia w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wspaniałego wyniku. Obyś miała okazję świętować jeszcze wiele razy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje. :) Życzę wytrwałości, żebyś mogła świętować także za kolejne pół roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję i życzę Ci dalszych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję wyników, jest się czym pochwalić. Zwłaszcza współpracami- ja po pół roku byłam dumną posiadaczką tylko jednej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! Rozpoczęłyśmy prowadzenie bloga dokładnie w tym samym dniu! : D

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz dużo szczęścia, że w ciągu zaledwie pół roku przyciągnęłaś do siebie tyle osób. Ciesz się z tego dziewczyno! Gratuluję;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów. I oczywiście wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe statystyki - nic, tylko gratulować. :) Dalszych sukcesów życzę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wyników! Aż 15 współprac! Zdumiewająca ilość :) Dobrze się składa, że czytasz "Wichrowe wzgórza", bo od jakiegoś czasu nurtuje mnie pytanie na ich temat, a nikt nie potrafi mi odpowiedzieć...

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję wyników i życzę kolejnych sukcesów!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję, świetne wyniki :)!

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluje wytrwałości, mam nadzieje, że dalej bedziesz z nami :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dobre wyniki, gratuluję i oby dalej szło tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń