Stos



Stos czyli coś co każdy czytelnik uwielbia :D

od góry:

1. Wiśniowy klub książki - Asthon Lee [z wymiany]
2. Sny - Anna Frankowska [od wyd. NovaeRes]
3. Alicja w krainie zombie - Gena Showalter [od wyd. Mira]
4. Dziewczyny z Danbury - Piper Kerman [wygrane od Repliki]
5. Sama słodycz, czyli jak porzuciłam wysokie obcasy i zaczęłam nowe życie we Francji - Karen Wheeler [z wymiany]
6. Dziewczyna w stalowym gorsecie - Kady Cross [ wygrana od Fabryki Słów]
7. W plątaninie uczuć - Gabriela Gargaś [z wymiany]
8. Wyspa motyli - Corina Bomann [jw]
9. Pyszne 25 - Anna Starmach [jw]
10. Przystań wiatrów - George Martin i Lisa Tuttle [ od wyd. Zysk i s-ka]
11. Biegnąca z wilkami - Clarissa Pinkola Estes [jw]
12. Bransoletka - Ewa Nowak [od wyd. Literackiego]
13. Pewnego dnia - Emily Giffin [z wymiany]
14. Dziewczyny wojenne - Łukasz Modelski [prezent]

To tyle, czekam jeszcze na kolejne książki i sama chce coś kupić jednak to w kolejnym stosiku ;)

24 komentarze

  1. Fantastyczny stos. Ciekawi mnie "Przystań wiatrów". Pozdrawiam i życzę miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z twojego stosiku mam tylko ,,Sny''. reszty nie znam, więc czekam na twoje recenzje. Miłej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć owocnej lektury! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zdobycze, z chęcią przeczytałabym "Dziewczyny wojenne" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ochotę na "Alicję w Krainie Zombie" :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnej z książek niestety nie kojarzę ( z wyjątkiem Alicji ), więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Imponujący stos, kilka pozycji z pewnością bym Ci podebrała, gdybym mogła;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wielki stos! Interesuje mnie kilka powieści, m. in. "Dziewczyna w stalowym gorsecie" ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromny stos ;) Życzę miłego czytania.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stosik! :) Miłego czytania! :)

    D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stosik! Czekam na recenzję ,,Dziewczyn wojennych".

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale stosisko. :) Nie czytałam żadnej z tych pozycji, więc chętnie poznam Twoje opinie na ich temat.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale giga stos ;) Sama chętnie bym ci podkradła połowę tych książek... U mnie ze zdobyczami krucho w tym miesiącu - staram się ograniczać i trochę oszczędzić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spory stos :) "Pyszne 25" to świetna książka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki widok to cieszy oczy!
    Dużo ciekawych książek :)
    Odrzuciłabym jedynie ze trzy pozycje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pozycje, zazdroszczę, bo żadnej z nich nie czytałam jeszcze, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny stos, naprawdę olbrzymi :) Masz co czytać w najbliższych dniach.

    OdpowiedzUsuń
  18. O rany, jak się miło ogląda ;d Udanych lektur ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przystań wiatrów i Alicję w Krainie Zombie bym sama chciała w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super książki :) Mam "Wyspę motyli" i "Dziewczyny z Danbury" :)

    OdpowiedzUsuń