Stos październik/listopad

Dzisiaj było u mnie czterech kurierów :D dostałam 14 książek ! Zapatrzyłam się jeszcze w bibliotece, oraz mam jeszcze książki z dni poprzednich. O to one:




od góry:
1. "Herbaciarnia pod Morwami" - z wymiany
2. "Wiśniowy klub książki" - jw.
3. "Sama słodycz - czyli jak porzuciłam wysokie obcasy i zaczęłam nowe życie we Francji" jw.
4. "Prowansalski balsam na złamane serce" - jw
5. "Smażone zielone pomidory" - jw.
6. "Sto dni po ślubie" - jw
7. "Milczący zamek" - biblioteka
8. "Córka Robrojka" - jw.
9. "Nutria i Nerwus" - jw.
10. "Dziecko piątku" - jw.
11. "Pupecja" - jw.
12. "Noelka" - jw.


od góry:
1. "Poradnik obserwatorów gwiazd" - od wydawnictwa Otwartego
2. "Homeland" - jw.
3. Uzdrawiająca siła pocieszenia" - od wydawnictwa Święty Wojciech
4. "Modlitwa nieznajomej" - jw.
5. "Był sobie książę ..." - jw
6. "Zamieć śnieżna  i woń migdałów" - od wydawnictwa Czarna Owca
7. "Rzeźniczka z Małej Birmy" - jw.
8. "Beta" - jw.
9. "Piąta Aleja" - z wymiany
+ dwie zakładki, które kupiłam w księgarni Matras


od góry:
1. "Ukryci w Paryżu" - zakup własny jak ją zobaczyłam w Emipku to od razu kupiłam :D
2. "Francuski szef kuchni" - od wydawnictwa Literackiego
3. "7 lat później" - z wymiany
4. "Dynastia Tudorów. Bądź wola twoja" - od Wydawnictwa Harlequin Mira
5. "Brulion Bebe B." - z wymiany
6. "Kalamburka" - jw.
7. "Czarna polewka" - jw.
8. "Żaba" - jw.
9. "Język Trolli" - jw.


+ "Gra o Ferrin" - od wydawnictwa Literackiego



Znaleźliście coś dla siebie ? Coś polecacie, lub chętnie byście mi podebrali ? ;d


25 komentarze

  1. Ale nabytki. :) Ja z tego Twojego stosu czytałam tylko "Prowansalski balsam..." Bardzo przyjemna lektura. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki gigant stos. Jestem pod wrażeniem i lekko zazdroszczę :)))
    Szczególnie chciałabym przeczytać ,,Gra o Ferrin", chociaż inne również budzą moją ciekawość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomimo swoich sporych stosów i tak podebrałabym Ci kilka książek. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale stosiska! Co prawda tylko "Beta" jest tytułem, który bardzo chciałabym przeczytać, ale mimo wszystko całość robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę :D i niejedną książkę chciałabym mieć w swojej biblioteczce.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale wielgaśny stos ;)
    mi wpadły w oko "Modlitwa nieznajomej", "Był sobie książę" i "7 lat później".
    muszę je przeczytać :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje nabytki robią wrażenie! Przyjemnego czytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masakra ile tego masz!! Ostatnio też wiele przyniosłam z bibliotek, z 2 bibliotek na 3 karty, ponad 20 książek, a mam 1 mc na przeczytanie :P W razie czego przedłużę wypożyczenia:)
    Miłego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O Boże ! O.O Oddaj chociaż troszkę ... ! Nic nie czytałam, ale niecierpliwie czekam na recenzję Obserwatora gwiazd i Homeland :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I jeszcze Beta i gra o Ferri ! Czytaj i pisz te recenzje bo jestem ciekawa (strasznie ciekawa!) Twoich opinii :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle książek, a ja nie widzę nic dla siebie. Może mnie do czegoś przekonasz i zachęcisz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdrość mnie zżera;). Wspaniałe nabytki!

    OdpowiedzUsuń
  13. No to huk roboty przed Tobą. Miłej lektury, niektóre będą naprawdę miłe, wiem, bo miałam z kilkoma do czynienia, pozdrawiam buchbuchbicher.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany, ale Ci zazdroszczę Niezbędnika obserwatorów gwiazd ;) Miłych lektur!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podebrała to ja bym ci oj, wiele książek! Wspaniały stos ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Imponujące stosiska:) Bardzo mi się podobały"Smażone zielone pomidory" i mam nadzieję, że Tobie też przypadną do gustu. "Sto dni po ślubie" chyba też było całkiem sympatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszcze 'Poradniku...'. 'Smażone, zielone pomidory'- miałam okazje obejrzeć film, który jest świetny, więc sądzę, ze książka też będzie dobra.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nieźle! Gratuluję i bardzo zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam w takim razie na pierwsze recenzje. Polecam "Dynastię Tudorów".

    OdpowiedzUsuń
  20. To się nazywa stos! Chętnie bym większość podebrała, a szczególnie książki Musierowicz i "Niezbędnika obserwatorów gwiazd" :)
    Miłego czytania.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" i "Jeżycjadę" chętnie bym Ci podkradła. :)
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  22. O kurczę, chętnie podkradłabym kilka książeczek!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Czterech kurierów, tej to się powodzi! :D Duuużo czytania, oby wszystkie książki spełniły oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń