Once upon time - ulubione seriale#1

Jak już zapowiadałam swego czasu będę Wam przedstawiać moje ulubione seriale na pierwszy ogień idzie mój ukochany "Once upon a time"



Serial ma 3 sezony, a zaczyna się tak: Dawno, dawno temu (czyli Once upon a time) ... 
Główna bohaterka Emma w dzień swoich urodzin, które znowu obchodzi sama ma dziwnego gościa. Otóż do jej drzwi puka jej 10 letni syn Henry, którego oddała do adopcji. Henry mówi jej, że jest ona wybawicielką, a on sam mieszka w mieście, z którego nikt oprócz niego nie może wyjechać. Bo jego matka jest złą królową, która zaczarowała całe miasto i przez nią wszyscy mieszkańcy nie wiedzą kim są, a jest tam między innymi Śnieżka, Kopciuszek i Czerwony Kapturek.

Kiedy obejrzałam pierwszy odcinek to za bardzo nie wiedziałam o co chodzi dopiero po 3 się zakochałam. W pierwszym sezonie odcinki to głównie przedstawienie różnych bohaterów. Pokazane jest jakie życie prowadzą w realnym świecie, a jak było w tym bajkowym. Tak na przykład Czerwony Kapturek jest wilkiem, Kopciuszek nie miał dobrej wróżki tylko Rumpel (The Dark One) zawarł z nią umowę i to dzięki niemu dostała się na bal. Jednak i tak moim ulubionym jest 1x12!
Co rusz serial mnie zaskakiwał. Mimo że leci już trzeci sezon to każdy odcinek jest co raz lepszy. Moja ukochana para to Bella i Rumpel (Piękna i Bestia). Jezuu jak ja ich uwielbiam ! Każdy moment od 1 do 3 sezonu gdzie można ich spotkać (razem lub osobno) znam na pamięć. Jednak mamy tu masę innych postaci, które można kochać i nienawidzić:
Regina - czyli zła królowa
Książę i Śnieżka
Czerwony Kapturek i jego babcia.
Każda historia jest dopracowana do samego końca, chociaż scenarzyści prawie mnie wykończyli w 2 sezonie (chodzi o Bellę wtajemniczeni raczej wiedzą o co mi chodzi ;d).

Teraz znowu dużo się dzieję. Każdy ma z każdym coś wspólnego. Bohaterowie wyruszyli do Nibylandii, a Piotruś Pan jest tu czarnym charakterem. W serialu właśnie nie brakuje takich czarnych charakterów więc uwielbiam go jeszcze bardziej :D Powiedzmy sobie kto nie kocha Haka ? :D -->
Serial przepełniony jest magią, i bajkowym klimatem. Jestem od niego uzależniona i chcociaż Charming mnie denerwuje to i tak nigdy nie przestanę oglądać. Polecam każdemu kto kocha baśnie, niesamowity klimat i równie niesamowitych bohaterów!


Ocena: 1000/10


22 komentarze

  1. Obejrzałam połowę pierwszego i na wstępie byłam zafascynowana. Później przestałam oglądać i prawdę mówiąc nie tęsknie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też oglądałam, ale jakoś tak przestałam po drugim sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczęłam go oglądać w te wakacje, jednak jakoś zatrzymałam się na 16 odcinku. Muszę w końcu go nadrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oglądałam kiedyś ten serial. Skusiło mnie to, że miała to być zamknięta w 10 odcinkach historia. Niestety twórcy poszaleli i dalej kręcą, a fabuła coraz słabsza i nudniejsza:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę miało być tylko 10 odcinków ?! :o to by było straszne ...
      Fabuła jak już pisałam jest rewelacyjna w każdym odcinku jest co raz lepiej ;)

      Usuń
  5. Rumpel i Belle! Również ich kocham. :D Rozumiem, że ten 12 odcinek to ich moment, gdy ...? :D Świetna recenzja. :3 Ja najbardziej lubię właśnie te odcinki, gdy wprowadzają nowe postacie lub je przedstawiają! Są najbardziej magiczne. :D Wiesz, że w 3 odcinku tego sezonu będzie Arielka?! Ja i Księcia i Snow i Emmy nie lubię. xD
    Kochana malutki błędzik w trzecim zdaniu. :3 10 "letni" syn. :D
    Trochę zwariowany komentarz mi wyszedł. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aha rzeczywiście xd już dopisuję dzięki :D
      Tak tak tak dokładnie ten moment ! :D
      Co Ty gadasz ? Świetnie ! ^^ wgl czytałam, że Urszulą na pewno nie będzie Regina i ludzie zaczęli wypisać, że jak nie ona to na pewno Rumpel xd
      Ciekawa jestem czy w poniedziałek będzie Bella, wgl ten cały motyw ze strasznym Piotrusiem Panem jest rewelacyjny ! ^^

      Usuń
  6. Nie znam, ale nie jestem na czasie z serialami, wybacz:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że nowy serial zawita w moje progi- znalazłam zajęcie przed maturą ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ! Jeśli zdajesz angielski to się przyda ;D
      ja przed ustną oglądałam właśnie najlepsze kawałki i zdałam na 97% ;d

      Usuń
  8. Nie znam tego serialu, ale muszę to koniecznie zmienić, gdyż widzę, że zapowiada się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądałam pierwszy sezon, lecz później jakoś przestałam oglądać ten serial.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba nie znajdę już czasu na ten serial. Doba ma dla mnie za mało godzin.

    OdpowiedzUsuń
  11. Skończyłam w połowie pierwszego sezonu. Nie dlatego, że mi się nie podoba. Po prostu brak czasu mnie zabija :c Muszę znaleźć więcej wolnych chwil :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba kiedyś tam, coś o nim słyszałam. Moze kiedyś zaczne oglądać...

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem Ci, ze nigdy o serialu nie słyszałam, ale zaintrygowałaś mnie. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie oglądałam tego serialu, choć tytuł obił mi się o uszy. Po Twojej opinii na pewno skuszę się na niego. Czekam na więcej tego typu postów, bo sama jestem miłośniczką seriali:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie oglądam, ale widzę, że jednak trzeba by zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że nie mam czasu na seriale ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bella i Rumpel to para, którą również uwielbiam - a nigdy bym nie powiedziała, że mogłabym mieć takich ulubieńców. Ten wątek mistrzostwo świata :D
    OUAT ma pierwszy odcinek faktycznie troszkę dziwny, ale jak się da wciągnąć - to na dobre. Troszkę liczyłam jednak na więcej w związku z Nibylandią, ale... Piotruś Pan był GENIALNY!
    Dla mnie OUAT przebiła jego seria spin-off (Alice i Cyrus - ten wątek szalenie mi się podoba), ale czuję, że i tutaj twórcy nie wykorzystali jeszcze całego potencjału baśni ;)

    OdpowiedzUsuń