Podsumowanie lipca

Lipiec był dla mnie bardzo owocny, bo udało mi się przeczytać dość dużo książek, a i posypało mi się trochę współprac.


Liczba książek, które przeczytałam to 13 a są to:
1. Greckie listy, albo perły i szampany
2. Kraina cienia
3. Insygnia wojny światów
4. Akademia wampirów
5. Angus, stringi i przytulanki
6. Księżniczka w blasku sławy i cieniu obsesji
7. Sekret Julii
8. Spotkajmy się w kawiarni
9. Suknia ślubna
10. Spoko założyłam bardzo duże gacie
11. Lekcje Madame Chic
12. Zaczarowany sen
13. 4.50 z Paddington

Najlepsze książki tego miesiąca:
~ Insygnia. Wojny światów
~ Sekret Julii
~ Spotkajmy się w kawiarni

Najgorsza książka: 
~ Księżniczka w blasku sławy i cieniu obsesji

Największe pozytywne zaskoczenie:
~ Akademia wampirów


No i cóż mam nadzieję, że wasze podsumowania są równe owocne i życzę Wam i sobie jeszcze lepszego sierpnia !



17 komentarze

  1. O, Angusa czytałam kiedyś dawno, dawno. I kontynuacje z resztą też:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wynik, oby tak dalej :) Z przeczytanych przez Ciebie książek raczej nic dla mnie, no chyba, że Dotyk Julii mi się spodoba i zapragnę kontynuacji;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wynik :) Choć z tej listy znam tylko 4.50 z Paddington :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry wynik. Oby tak dalej. Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wynik, gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Księżniczka w blasku sławy i cieniu obsesji <-- chciałabym mimo wszystko to przeczytać :) Gratuluję wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wynik! Można pozazdrościć! I życzę, by było jeszcze lepiej w sierpniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, 13 książek to świetny wynik. Pozostaje mi wziąć z Ciebie przykład i brać się za czytanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też jestem pod wrażeniem Twojego wyniku. Mnie udało się przeczytać z tego, co pamiętam 10 książek. Powodzenia w sierpniu, pobij rekord!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje, bardzo dobry wynik u mnie tyko 5 ksiazek przeczytanych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Wspaniałe wyniki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wynik! Jestem pod wrażeniem!
    ("Spoko..." - NAPRAWDĘ? Naprawdę, jest taki tytuł książki?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę naprawdę xD serdecznie polecam poprawia humor ! :D http://lubimyczytac.pl/ksiazka/11407/spoko-zalozylam-bardzo-duze-gacie

      Usuń