50 faktów o mnie



A co tam też dam się w to wrobić ! :D o to 50 faktów o Clary, żebyście mogli mnie poznać a i mam nadzieję, że ktoś z Was też we mnie udział w tej zabawie :D


1. Pierwsza książka jaką przeczytałam to "Dzieci z Bullerbyn" miałam wtedy 5 lat.
2. Uwielbiam czarne charaktery w męskim wydaniu oczywiście. Każdych przystojnych facetów ze złymi zamiarami w książkach, filmach i serialach.
3. Kocham gotować.
4. Moim marzeniem jest dostać się do LeCordon Blue w Paryżu (co jest raczej wykluczone skoro nie znam francuskiego xd)
5. Miałam około 30 par słuchawek i wszystkie zepsułam ale nie z mojej winy ! xD
6. Najbardziej ubóstwiam wszystkie części: "Miasta Kości"
7. Kocham muzykę poważną.
8. Równie mocno kocham stare piosenki z lat 60 najbardziej <3
9. Chciałabym mieć własną cukiernię.
10. Od jakiś 5 lat piszę książkę, której nie potrafię skończyć xD
11. Kiedy miałam 5 lat to biegiem wracałam z przedszkola, żeby obejrzeć z moją 10 lat starszą siostrą "Brzydulę Betty" czyli pierwszą najlepszą kolumbijską telenowelę ^^

12. Kiedyś uwielbiałam anime i oglądałam "Vampire Knight"
13. Jako dziecko wielbiłam"Czarodziejkę z księżyca"
14. Jestem uzależniona od seriali oglądam PLL, Sherlocka bbc, Once upon a time (Rumpel and Hook !! <3), Suits, Czas Honoru, VD, HIMYM
15. Chciałabym mieć mieszkanie w Paryżu i Nowym Jorku :D

16. Uwielbiam jesień
17. Nie lubię gorących i słonecznych dni
18. Chciałabym odwiedzić Anglię, Szwecję i Norwegię i wszystkie mroczne zamki ! ^^
19. Jednym z moich ulubionych filmów w czasach dzieciństwa była Sisi z 1955
20. UWIELBIAM akcent Brytyjczyków !!
21. Mam dwie starsze siostry (o 10 i 8 lat)
22. Mam trzy siostrzenice i jednego siostrzeńca
23. Moja siostra urodziła swoją córkę w zeszłym roku w moje uwaga 18 urodziny, a w tym roku w moje imieniny moja druga siostra urodziła swojego syna
24. Nie cierpię Sylwestra
25. Uwielbiam słuchać świątecznych piosenek kilka miesięcy przed gwiazdką.
26. Nigdy nie leciałam samolotem.
27. Mam około 300 książek.
28. Noszę okulary od 10 lat
29. Nie lubię pożyczać książek, chociaż już nie mam gdzie ich kłaść
30. Kiedyś chciałam byś psychologiem i pracować w więzieniu (to chyba te moje skłonności do lubienia psychopatów i czarnych charakterów ;d )
31. Kocham utwory grane na skrzypcach i gitarze
32. W podstawówce razem z koleżankami utworzyłyśmy lub W.I.T.C.H ja byłam Will

33. Uwielbiam buty na wysokim obcasie
34. Mam bardzo gęste blond włosy
35. Nie lubię remontów brrr
36. Uwielbiam kawę, w której nie ma za dużo kawy a jest za to dużo słodkich dodatków
37. Jestem uzależniona od słodyczy
38. Uwielbiam zwiedzać muzea
39. Stare i tajemnicze baśnie to coś co lubię najbardziej
40. Moja praprabacia była Włoszką.
41. Nie lubię czekolady z orzechami
42. Uwielbiam francuskie filmy ! Jeszcze nie było takiego co by mi się nie spodobał.
43. Allen to jak dla mnie najgorszy reżyser
44. Chciałabym nauczyć się grać na skrzypcach
45. Nie umiem pływać, raz tata próbował mnie nauczyć ale z marnym skutkiem xd
46. Lubię mieć rano nieprzeczytane wiadomości w telefonie
47. Moimi ulubionymi zespołami byli 30STM i Three Days Grace, aktualnie jest nim Maroon5
48. Uwielbiam głos Adama Levina <3
49. Kiedyś zbierałam znaczki i pocztówki
50. Kocham patrzeć na rozgwieżdżone nocne niebo

Uff koniec ;d i co o mnie myślicie ? ;D

Jeśli ktoś chce wziąć udział w zabawie to do dzieła ! ^^

28 komentarze

  1. Kurcze, będę musiała wymyślić 50 ciekawych faktów o mnie, może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio też brałam udział w tej zabawie... Strasznie męcząca.
    Też uwielbiam stare baśnie, jestem blondynką i nosze okulary ^^ A w.i.t.c.h uwielbiałam jako mała dziewczynka i zbierałam karteczki do segregatora. Te dawne czasy...

    Pozdrawiam
    biblioteczka-zienki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Alee... Nawet nie wiesz, jak wielki uśmiech mi wyskoczył, po przeczytaniu wszystkich faktów. Bo...
    -ja już teraz słucham piosenek świątecznych
    -nienawidzę Sylwestra
    -upałów również
    -kocham za to jesień (i zimę!)
    -uwielbiam Sherlocka BBC
    -gotować również lubię, chociaż kompletnie nie umiem :)

    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tym 23 ciekawe zbiegi okoliczności
    Lubisz gotować, chcę z Tobą mieszkać na studiach :)7
    Noo i też zbierałam karteczki :)
    Ciekawe odpowiedzi
    http://qltura.blogspot.com/2013/08/dziecinstwo-w-mroznej-szwecji.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta zabawa chyba dopiero raczkuje mam wrażenie, wsród książkowych blogowiczów, ale chyba daje najszerszy obraz na osobę. Też uwielbiałam "Czarodziejkę z księżyca"!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudno napisać o sobie aż 55 faktów, także podziwiam:) Mieszkanie w Paryżu też chciałabym mieć, a upałów nie znoszę:/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post ;D Coś czuję, że długi komentarz mi wyjdzie, bo mamy wiele wspólnego. ;D (Ja w ogóle ostatnio staję się mistrzem najdłuższych komentarzy;D)
    Ja nie pamiętam jaką książkę po raz pierwszy przeczytałam. Też jestem uzależniona od seriali, zwłaszcza od PLL. Widziałaś najnowszy odcinek?! Szok i niedowierzanie, ale i tak pewnie coś sknocą i pozmieniają. :)
    Moja kuzynka mieszkała w Paryżu przez rok (teraz przeprowadza się na Prowansję) i mówiła, że to jest miasto do odwiedzania a nie mieszkania. :) Podobno bardzo męczące. Zresztą też byłam w Paryżu przez 5 dni i cały czas wspominam moje wieeeelkie rozczarowanie.
    O, ja również uwielbiam jesień. Nienawidzę duchoty i słońca, które świeci w oczy. xD
    Byłam w Oslo, w Norwegii, co prawda na lotnisku, ale byłam! ;D Spędziłam trochę czasu z Norwegami i norweskimi gazetami(w jednej znalazłam Anję Rubik i przeżyłam szok na miarę PLL ;D).
    23 - to nie mógł być zbieg okoliczności, to magia! :)
    Sylwester też czasami mnie wkurza, a najbardziej to, że TRZEBA mieć jakieś plany, jakby nie wiadomo, co to za święto było. ;D
    Świąteczne piosenki są cool. Ja chyba do końca życia będę słuchała ,,Last Christmas".
    Leciałam samolotem kilka razy. Nie lubię tego. Uszy się zatykają i w ogóle jest beznadziejnie. Najfajniejsze są widoki, zwłaszcza nocą (leciałam ok. 20 nad Oslo). Mówię Ci, BAJKA.
    300 książek? Zwariowałaś. ;D Ja mam z 40 i chcę sprzedać z 10, bo stwierdziłam, że zostawię te NAJ i nieprzeczytane.
    O, ja też kocham skrzypce i gitarę, a ostatnio też wiolonczelę. Żałuję, że nie gram na żadnym z tych instrumentów.
    Ja lubię francuskie komedie. Ostatnio oglądałam ,,Nic do oclenia" i nieźle się uśmiałam. :)
    Allen nie jest najgorszy. Znalazłabym dziesiątki przykładów z Polski. Lubię Jego ,,O północy w Paryżu".
    Levin ma śmieszny głos. ;D
    Koniec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długie komentarze są the best of ! :D
      No raczej z PLL jestem na bieżąco ! Rozwalił mnie totalnie jak zobaczyła Ezrę to nie mogłam uwierzyć !:O
      Ja chociaż chciałabym odwiedzić Paryż i sama się przekonać ;)
      oo widoki nocą to by było coś ^^
      No co Ty ?! Ja bym nie mogła tak wydawać książek xd

      Usuń
    2. Też tak uważam ;)
      Mnie się wydaje, że z Ezrą to jakaś podpucha, tak jak z Tobym....
      A co do książek - też mi się tak wydawało, że będzie mi szkoda, że to, że tamto, a później stwierdziłam, że dlaczego ma być mi szkoda rozdawania książek, do których już nie wrócę, bo były przeciętne... A z pieniędzy, które zarobię kupię sobie nowe książki. ;D

      Usuń
  8. Jesteś bardzo ciekawą osobą;) Chciałabym kiedyś móc spotkać się z Tobą;) Kilka faktów nas łączy np. miłość do Maroon5 i głosu Adama (chociaż ja uwielbiam go nie tylko za głos, bo ciało ma boskie ;P, a także miłość do seriali. Ja natomiast nie przepadam mi.in za brytyjskim akcentem i kocham słoneczną upalną pogodę;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś nam się uda ;) no cóż wygląd wyglądem ^^

      Usuń
  9. Też miałam kiedyś z koleżankami "fazę" na Witch i również byłąm Will :D. Z seriali polecam Ci jeszcze "Grę o tron" i "The Walking Dead"- genialne! A "Czarodziejki z księżyca" kiedyś były dla mnie najlepsze, a teraz nie potrafię obejrzeć jednego odcinka do końca..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście oglądam GoT :D a The walking dead jakoś mnie nie przekonuje ale może się skuszę ;)

      Usuń
  10. MYŚLĘ, ŻE TO OSTRO PORYTE I DZIWNE, BO MAM / MIAŁAM DOKŁADNIE TAK SAMO Z WYJĄTKIEM 21, 23, 28 (noszę od 17 lat), 34, 38, 40 i 42, a 7 na 50 faktów różnicy to bardzo, bardzo mało :O

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku - troszkę zajęło Ci to pewnie czasu! Wspaniałe odpowiedzi. Super z Ciebie dziewczyna, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Skąd ja znam tę historię ze słuchawkami? To jest dziwne, bo rodzice czepiają się, że je psuję, a one same przestają działać!
    Też lubię posłuchać muzyki klasycznej. W szczególności Debussy'iego i Chopina.
    Jeśli chodzi o seriale to polecam Plotkarę, świetny serial. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Ja z nimi nic nie robię a one się psują ;(
      Próbowałam kiedyś obejrzeć Plotkarę ale nie dałam rady może kiedyś ;)

      Usuń
  13. Aż 30 par słuchawek? Ja nadal mam jedną, od kilku lat ;)
    Miło cię trochę lepiej poznać. Ja nie umiałabym wymyślić pięćdziesięciu faktów o mnie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. No no :)Również uwielbiam jesień! Najwspanialsza pora roku, która zaczyna się mimozami :D Poza tym również noszę okulary, od 9 lat i mam blond włosy (ciemne, bo ciemne ale zawsze :P). Z muzyki wolę nowsze kawałki szczególnie rockowe, lecz i starsze również są fajne.

    Myślę, że jesteś niepoprawną romantyczką, która uwielbia gonić to co niedogonione :D Masz wiele marzeń i jeszcze więcej myśli, które kłębią się w Twojej gęstej od blond włosów główce :P Po za tym uwielbiasz tajemnice, oraz tajemniczość która nas otacza. Ale nie chcesz jej odkrywać, bo wtedy cały romantyzm tych miejsc pryśnie. Wolisz, aby te miejsca żyły własną przeszłością, nie chcesz jej naruszyć swoją obecnością. Jesteś delikatną osobą, która widzi piękno. Mogę się pokusić o stwierdzenie, że często zamykasz się w świecie książek, bo jest piękniejszy niż ten realny.

    Muzyka poważna to znak, że oprócz wizualnego piękna, również wzrusza Cię piękno muzyki.Schumann, Schubert może Liszt? Podobnie jak tajemnicze zamki oraz miejsca ich muzyka również jest tajemnicza.

    Jesteś wrażliwą dziewczyną, która docenia innych oraz potrafi ich słuchać. Ale w zamian łatwo wtedy Cię zranić.

    P.S
    Również uwielbiam patrzeć na rozgwieżdżone niebo, najlepiej jak leże na trawie, a letni wiatr delikatnie porusza nią wokół mnie. I uwielbiam słuchać świerszczy które tak pięknie grają. :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę jakbym czytałam horoskop ;D Moi znajomi też tak mówią, że jestem niepoprawną romantyczką. Kurcze ale chyba jesteś jakim Sherlockiem Holmesem! Wszystko się zgadzam ! Jestem dość zaskoczona ;)

      Usuń
    2. :) Nie jestem Sherlockiem, ponieważ praktycznie opisywałem sam siebie :) A druga dusza pozna podobną do siebie :D

      Usuń
  15. Uwielbiam "Dzieci z Bullerbyn"! Dostałam od babci egzemplarz i choć nie była moją pierwszą książką, to mam do niej sentyment. Słuchawek też miałam pełno, ale chyba nie aż 30! :D Również jestem uzależniona od PLL, a mieszkanie w Paryżu czy Nowym Jorku (biorę pod uwagę również Londyn) to jeden z moich celi na przyszłość. A 30STM to mój ukochany zespół od ok. 3 lat. Kooooocham ich! ♥
    Czyli w sumie trochę nas łączy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że mamy ze sobą całkiem dużo wspólnego. :D
    Bardzo fajne fakty. :3 Lubię czytać takie posty. ^^
    I w ogóle to wszeszcie wpadłam do Ciebie! xD I kocham Twoje logo. *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już to zauważyłam ostatnio :D
      W końcu ! xd dziękuje ^^

      Usuń