Stos

Dzisiaj ku mojej wielkiej radości  i zaskoczeniu otrzymałam kolejną dość potężną paczkę z książkami od Wydawnictwa Damidos. Trochę mi się tego uzbierała i o to co mam Wam do zaprezentowania :)



Od Wydawnictwa Damidos (od góry)
1. Jeszcze się spotkamy - Iwona Sobolewska
2. Nagroda za morderstwo - Samuel Dashiell Hammett
3. Miłość na wrzosowisku - Anna Łajkowsa
4. Gorączka i krew - Sire Cedric
5. Trudna miłość - Gabriela Gargaś
6. Nad rzeką niepamięci - Joanna Lustyk


Od góry:
1. Zaczarowany sen [od wydawnictwa Novaeres]
2. Ida, konie i reszta świata [od wydawnictwa Dookoła Świata]
3. Ida i konie z zielonej wyspy [jw.]
4. Diego kot Krzysztofa Kolumba recenzja [jw.]
5. Europa pingwina Popo [jw.]
6. Cień i kość [wymiana z LB]
7. Chodząca mądrość [od wydawnictwa Barbelo]
8. Szpital nad Pisą [od wydawnictwa Novaeres]
9. Życie w oborze [jw.]
10. Pozostały mi tylko łzy i modlitwa recenzja [od wydawnictwa Święty Wojciech]
11. Suknia ślubna recenzja [jw.]
12. Cyrk nocy [zakup własny]

Mimo dużych zobowiązań czytelniczych nie mogłam się oprzeć wypożyczeniu nowych "Agat", które zawsze poprawiają mi humor :D

Od góry:
1. Śmierć lorda Edgware'a
2. Dom zbrodni
3. Morderstwo w Boże Narodzenie
4. Mężczyzna w brązowym garniturze

Tym czasem przypominam Wam o konkursie wygraj "Cyrk Nocy" każdy może wziąć w nim udział!

26 komentarze

  1. Gratuluję pokaźny stosik :) miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do wygladu, to chcialam zwrocic uwage, ze ejst troche blado i źle sie czyta ;/ Co do stosiku, to obecnie czytam 'Zycie w oborze' jak na razie ksiazka mi sie podoba. 'Cyrk nocy' bardzo chcilabym przeczytac dlatego czekam na recke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba, ze tylko u mnie tak bylo, bo teraz szbalon jest normalny, dziwne...

      Usuń
    2. wiem dlatego zmieniłam ;d

      Usuń
  3. Ładnie się prezentuje. Nic z tego nie czytałam, lecz życzę Ci miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam Cyrk Nocy- polecam.
    Co się stało z wyglądem?! :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trochę się po psuło niestety ;/ ale już trochę doszłam do ładu

      Usuń
  5. Nic nie czytałam, za Christie nie przepadam ale czekam na opinie pozostałych tytułów.

    OdpowiedzUsuń
  6. tak sówka niestety ale zniknęła ;( mam jednak nadzieję, że króliczki też są spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokaźnie stosy ;) Ja w tym tygodniu czytałam kilka kryminałów królowej ;) Choć jak na razie nic nie przebija "Dziesięciu murzynków"(I nie było już nikogo), nadal trafiam na bardzo dobre. ;) Mam zamiar przeczytać z Twojego stosu "Morderstwo w Boże narodzenie", bo czeka na swoją kolei. :) Niedawno w biedronce kupiłam też "Cyrk Nocy" :) Jeszcze nie czytałam, więc nie mam zdania. ;)
    Miłego czytania życzę. ;)

    Pozdrawiam.

    PS. Zapomniałabym cudowny szablon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) cieszę się, że Ci się podoba ^^
      Szukam "Dziesięciu murzynków" mam co prawda na czytniku ale to jednak nie to samo nie mogę królowej na tym czytać :P

      Usuń
    2. Zdecydowanie lepiej książkę, ja znalazłam w mojej szkolnej bibliotece jako jeden z nielicznych. Skoro mówisz, że jeden z lepszych to poszukam, może będzie w publicznej. ;)

      Usuń
  8. Gratuluję stosików ;) Chętnie przeczytałabym jakąś książkę autorstwa Agaty Christie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo tego, no to masz co robić:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam książkę Joanny Lustyk. Naprawdę dobra powieść.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny stosik :) Na prawdę duży. Interesuje mnie recenzja "Cyrku Nocy".

    OdpowiedzUsuń
  12. "Dom zbrodni" i "Morderstwo w Boże Narodzenie" są świetne! Reszty niestety nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę kilka interesujących pozycji, zatem niecierpliwie czekam na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. sporo tego ;) nie czytałam żadnych z powyższych pozycji, ale kilka tytułów widziałam w bibliotece, więc czekam na recenzje .

    OdpowiedzUsuń
  15. Duuużo książek :) Życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyjątkowo piękne stosy, w ogóle Twój blog jest bardzo ładny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Duży stosik masz, duży. Żadnej z nich nie czytałam niestety, miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stosik. Widzę tutaj wiele interesujących mnie tytułów. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń