Trailer książki "Dziewczyna w stalowym gorsecie"


30 sierpnia spod skrzydeł Fabryki Słów wyfruwa Dziewczyna w stalowym gorsecie. Ja po przeczytaniu opisu i obejrzenia traileru stwierdzam, że to moje letnio-jesienne MUST HAVE ! 

OPIS:
Skrzyżowanie epoki wiktoriańskiej z X-Menami
Szesnastoletnia Finley Jayne nie ma nikogo i niczego za wyjątkiem pewnej rzeczy, która znajduje się w jej wnętrzu. Ciemna strona bohaterki sprawia, że jest ona zdolna zabić. W dodatku bardzo mocnym ciosem. Tylko jeden człowiek widzi magiczną aurę otaczającą dziewczynę.
Powieść osadzona w XIX wiecznej Anglii, która przenosi czytelnika w świat pełen przygód.


I koniecznie obejrzyjcie zwiastun ! TRAILER - KLIK

13 komentarze

  1. Muszę ją zdobyć, po prostu muszę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiła mnie ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po opisie mnie zaciekawiła, ale tytuł tak tani i słaby że ojej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem tutaj pierwszy raz i... ten szablon mnie oczarował. Ge-nia-lny! To tak na marginesie :) Jeśli chodzi o książkę to raczej nie dla mnie, myślę, że nie zniosłabym tak dziwacznych klimatów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka jest super. Bardzo mi się podoba. Przeczytam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm... może zażyczę sobie na prezent urodzinowy :)

    A u mnie konkursik półroczny, serdecznie zapraszam do wzięcia udziału :) Liczę na Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mhm... ciekawi mnie dlaczego wszyscy chcą ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przeczytać! W dodatku zainteresował mnie fakt że jest to skrzyżowanie epoki wiktoriańskiej z X-Menami, czytałam książkę gdzie wydarzenia działy się w epoce wiktoriańskiej i bardzo dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zwiastun średnio mi się podoba, ale i tak bardzo czekam na tą ksiązke ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie było mnie w blogsferze dwa dni i już wszyscy pokazują ten zwiastun :) Ja też czekam na książkę :)

    OdpowiedzUsuń