KONKURS!

Mimo że bloga mam dopiero niedawno to od dawna już marzyło mi się zorganizować dla Was konkurs. O to i on.

DO WYGRANIA!



1.Organizatorem konkursy jestem ja czyli Clary :D
2.Wygrany zostanie wybrany drogą losową
3.W konkursie udział mogą brać wyłącznie osoby zamieszkałe na terenie Polski oczywiście te które bloga posiadają ale również osoby anonimowe.
4.Do wygrania jest książka "Cyrk nocy" autorstwa Erin Morgenstern.
5.Stan książki - idealny
6.Konkurs trwa od 4 sierpnia do 4 września bieżącego roku.
7.Wyniki ogłoszę góra trzy dni po zakończeniu konkursu.
9. Zwycięzcę dodatkowo powiadomię malilowo. Ma on trzy dni na podanie adresu. Jeśli tego nie zrobi wyłonię następną osobę.
10.Reklamacji nie uwzględnia się.

I teraz aby wziąć udział w konkursie należy :

Zostać obserwatorem bloga.
Umieścić baner na swoim blogu
Podać maila
Oraz odpowiedzieć na pytanie:

Jaka jest wasza najukochańsza, najlepsza w kosmosie książka. Taka, którą zabralibyście wszędzie, zatrzęsła waszym światem i wielbicie ją po wieki wieków. 
Nie  musicie niczego uzasadniać wystarczy wpisać tytuł jednej lub więcej (wiem, że trudno ograniczyć się do jednej ;)) Ale chodzi mi o taką waszą najlepszą z najlepszych. 

POWODZENIA :)






41 komentarze

  1. Słyszałam, że książka jest naprawdę dobra. Sama jeszcze nie czytałam, ale od dawna mam na półce. Powodzenia w konkursie dla wszystkich :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogą brać udział osoby bez bloga? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, lubię konkursy, na blogach, które odwiedzam:)
    Oczywiście zgłaszam się:)
    Obserwuję jako Salwinia już od dawna.
    Bannerek jest w zakładce konkursy.
    Mail: kliva-net@tlen.pl
    A książka najukochańsza to "Harry Potter i więzień Azkabanu" (w końcu przeczytanie jest 13 razy do czegoś zobowiązuje, nie?)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako Kinga Godowska
    Baner u mnie na blogu w zakładce „Konkursy”
    kinga.godowska@vp.pl
    Moja odpowiedź na pytanie to – seria „Harry Potter”.

    Pozdrawiam.
    Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuj, banerek już jest.
    Hmm ta najukochańsza książka ?
    "Invocato" Tomaszewskiej ^^ Jest dla mnie jak Stary Testament bo jej druga książka "Insomnia" to dla mnie Nowy Testament ^^
    Czyli razem moja własna Biblia :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniała o poczcie z tego wszystkiego :D
      saba.a@vp.pl ;)

      Usuń
  6. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako awiola
    Baner zamieszczony na blogu w zakładce "Konkursy"
    subiektywnie.o.ksiazkach@gmail.com
    Moja najukochańsza książka to "Jesienna miłość: Nicholasa Sparksa

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się xd
    Obserwuję jako FC Zuzia
    Baner: alezaczytana.blogspot.com/konkursy
    zkudlinska@gmail.com
    Moja najukochańsza książka to (Trylogia "Dary Anioła"), a pierwsza to "Miasto Kości".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baner wstawie pozniej, jestem na nowym tablecie i jeszcze nie wiem jak sie je wstawia.

      Usuń
  8. Zgłaszam się, a jak! Twoją stronę obserwuję jako Franca, a banner konkursu znajduje się u mnie w zakładce ,,Polecam"
    E-mail: franca.w.sieci@gmail.com
    Książka, która zmieniła moje życie (dzięki niej pokochałam czytanie) to ,,Ania z Zielonego Wzgórza"

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się, obserwuję jako Ennie, mail - cyanidesuicide@vp.pl
    Jeśli chodzi o pytanie to zdecydowanie "Przeminęło z wiatrem" Margaret Mitchell.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuje jako: dzieckowojny, mail: apdzieckwojny@gmail.com
    baner umieściłam na stronie.
    najważniejszą książką jest "złodziejka książek" Markusa Zusaka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią wezmę udział w Twoim konkursie, ponieważ Cyrk nocy przeczytałabym, jednakże na razie nie mam możliwości jej zdobycia.
    Banner zawiśnie na podstronie, na mojej stronie, gdzie znajdują się wszystkie bannery konkursowe, które polecam. :)
    Obserwuję jako: dzosefinn, a mail to: dzosefinn.91@gmail.com

    Moja najukochańsza książka? Z jednej strony trudny wybór, jednakże jedna bije inne wszystkie na głowę. A to tylko dlatego, że dzięki niej pokochałam czytać i odkryłam wiele innych cudownych dzieł. Jest to "Ania z Zielonego Wzgórza" Lucy Maud Mongomery :).
    A Twoja jaka jest naj, naj? ;)

    Pozdrawiam serdecznie!
    D. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako whiterabbit
    whiterabbitkate@gmail.com
    Najważniejsza książka, najlepsza to: OPOWIEŚĆ POD STRASZNYM TYTUŁEM

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako: Nefmi
    E-mail: nefmisblog@onet.pl
    Baner: http://readwithnefmi.blogspot.com/p/konkursy.html

    Bardzo podobała mi się seria "Klątwa Tygrysa" autorstwa Colleen Houck <3

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się:
    Obserwuję jako Czytelnia: mój mail: pelc.barbara@wp.pl
    Banerek zaraz umieszczę w Czytelni.
    Ulubiona książka to "Bibliotekarz" Jelizarowa

    Miłego dnia x.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się
    obserwuje jako kulturlna :)
    qltura1515@gmail.com
    bannerek u mnie na blogu http://qltura.blogspot.com/
    a ukochana książka, nie będę oryginalna : Mały Książę

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się! Bloga obserwuję. Baner zaraz pojawi się na blogu.
    g_gumciobook@onet.pl
    Najukochańsza książka: "Las Zębów i Rąk"

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Domcia2304
    Baner: http://stardol-domcia2304.blogspot.com/2013/08/httpspetana-przez-ksiazki.html#comment-form
    e-mail: doncia2012@wp.pl
    Ulubiona książka: Igrzyska Śmierci

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Lilith
    Banerek: http://ineedaread.blogspot.com/p/konkursy.html
    e-mail: alilithk@gmail.com
    Ulubiona książka: "Mistrz i Małgorzata"

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako Scarlett
    Banner: http://ksiazki-scarlett.blogspot.com/
    scarlett13@onet.eu
    Moją ukochaną książką jest "Przeminęło z wiatrem".
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się ;)
    Obserwuję jako Advenna.
    Nie posiadam bloga.
    xavierv@interia.pl
    Zdecydowanie 'Wład Palownik'. c:
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Roue.
    Banner na blogu: roue-swiat-ksiazek.blogspot.com
    Mój e-mail: roue_swiat_ksiazek@op.pl
    Moja ulubiona książka to... och, trudno wybrać jedną. "Cień wiatru", "I nie było już nikogo" i "Baśniarz". Wybacz, ale nie mogę wybrać tylko jednej :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako Queen Margot.
    Baner zaraz dodam.
    Mój e-mail: margot182@o2.pl
    Ulubiona książka: "Ceremony" L.M. Silko

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się.
    Obserwuję jako rozalia sz.
    Mój e-mail: rozalia1205@gmail.com
    Ulubiona książka to "Norwegian Wood" Murakamiego.
    Banerek w zakładce rozdania.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również się zgłaszam :)
    Obserwuję, a banner tutaj -> http://lostinworldofwords.blogspot.com
    Moje ulubione książki to "Gwiazd naszych wina" i "The edge of never" <3 Po prostu cudowne, naprawdę polecam :)
    Mój email: julie08642@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej, no to wypowiem się i ja :)
    Mam dosyć sporą listę książek, które mogę nazwać tymi ulubionymi, ale postaram się ograniczyć do trzech pozycji. Są to: "Moja autobiografia" Charlesa Chaplina, "Dziwne losy Jane Eyre" Charlotte Bronte oraz "Wyznania gejszy" Arthura Goldena. Wielbię te książki i byłabym zdolna zrobić wszytko w ich obronie ;)
    Bloga obserwuję jako Cinnamon, baner już dodałam, a oto mój e-mail: cinnamon29@poczzta.fm
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adres maila, oczywiście, bez jednego 'z', przepraszam za błąd ;)

      Usuń
  27. Zgłaszam sie :)
    Obserwuję jako Bidon
    Banerek wklejony na moim blogu --> ksiazki-moim-okiem.blogspot.com
    e-mail : ksiazki-moim-okiem@wp.pl
    A ulubiona książka, a dokładniej książki to seria "Cmentarz Zapomnianych Książek" Carlosa Ruiza Zafóna :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się :)
    Obserwuję.
    Banerek w pasku bocznym na www.biblioteczkamagdalenardo.blogspot.com
    magdalenardo@gmail.com

    Jaka jest wasza najukochańsza, najlepsza w kosmosie książka? Taka, którą zabralibyście wszędzie, zatrzęsła waszym światem i wielbicie ją po wieki wieków.

    "Bluszcz prowincjonalny" Renaty Kosin to cudowna książka, która mówi o miłości, przyjaźni, rodzinie, wewnętrznej sile, tradycjach rodzinnych, a wszystko dzieje się w uroczym miasteczku, gdzie wszyscy się znają i o siebie dbają. Czytając książkę czułam się jak na wakacjach na wsi (skąd mam same dobre wspomnienia). Początek książki nie jest optymistyczny, ale atmosfera Bujan i klimat powieści bardzo pozytywnie nastraja czytelnika :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się!
    Obserwuję.
    Banerek na blogu w zakładce "Konkursy".
    fergun@spoko.pl

    "Igrzyska śmierci" Suzanne Collins. Osoby, które to czytały wiedzą dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem niesamowicie ciekawa tej książki:) dlatego zgłaszam się do zabawy:) banerek tutaj: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    E-mail: kastorm4@wp.pl
    Bardzo trudno wybrać jedną książkę, ale może zdecyduję się na tytuł "Szafranowa brama" Linda Holeman. Jakoś najmocniej utkwiła w mojej pamięci. Trudno było się oderwać od czytania. Niesamowity klimat, wciągnął mnie bez reszty:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Książka do wygrania? więc oczywiście się zgłaszam ;) Po przecztaniu recenzji oczywiście ;)
    Obserwuję jako Akiria Aluria
    Banerek dodany na: http://akiriada.blogspot.com/
    Mój email: auruna@vp.pl
    A propo odpowiedzi... Wiem, wiem, wiem... Śmiesznie może to zabrzmi chociaż teraz uświadomiłam sobie, że to odrobinę tragicznie brzmi;) Otóż nie ma takiej ksiązki. Smiało, z ręką na sercu mogę powiedziec, że w swoim życiu przeczytałam tysiące książek. Były takie, po których czułam się chora, były takie o których myślałam póxniej tygodniami i już zaczynałam obawiac sie o swoje zdrowie psychiczne :P Były też całe serie, m.in. saga składająca się z 47 tomów, którą czytałam raz za razem kilkakrotnie... I wiesz co? Nie potarfię podac ci tytułu ksiązki, którą mogłabym zabrac... Nie wiem dlaczego - nie powiem przecież że te ksiązki mnie nie zachwycały - zachwycały mnie, ale chyba nie spotkałam jeszcze takiej, którą w pewnym momencie nie znudziłabym się. W sumie może Trylogia czarnego maga by się załapała jako odpowiedź, bo kilka razy już ją czytałam, i w sumie przeczytałabym ja jeszcze raz. Ale nie mówię tego z całą otwartością i pewnością - jakoś... wyaeje mi się za mało ambitną, aby brac ją na odludną wyspe ;)
    Nie wiem - mam nadzieję, że natrafię na taką ksiązke i może nawet niedługo :)
    I mam nadzieję, że będzie to pozycja wartościowa... Która wniesie coś dobrego do mojego życia :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję od niedawna, ale chętnie wezmę udział :) Baner już wstawiłam. A co do książek... Mam kilka kandydatów na mistrza:
    "Zawsze przy mnie stój", "Insomnia", trylogia Pani Miszczuk o diablicy Wiktorii, czyli "Ja, Diablica", oraz "Sorry" :) To są moje najukochańsze książki!
    mail: bialytygrys@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. O, "Cyrk nocy", pewnie, że się skuszę :)
    Obserwuję jako Nathalie X., aczkolwiek nie wiem, czy Blogger mnie dodał, bo jestem zapisana do Google+ z blogiem i on mi blokuje standardowe dodawanie blogów przez ikonkę w menu, przez co robię to zazwyczaj w panelu bloggera.

    E-mail: nathalie.ross@wp.pl
    Banner dodany ;)
    Ukochane tytuły... Hmm, zdecydowanie trylogia Josephine Angelini - uwielbiam mitologię grecką. Dalej "Rozkosz nieujarzmiona" Larissy Ione - coś w tej książce jest takiego magnetycznego. Seria Jeaniene Frost o Cat i Bonesie oraz Ilony Adrews o Kate Daniels - po prostu boska fantastyka dla dorosłych czy też starszej młodzieży. Uwielbiam obie serie całym sercem i duszą. Ach, i jeszcze wszystko pióra Sherrilyn Kenyon, Geny Showalter, Kerrelyn Sparks, "Dotyk Julii" Tahereh Mafi i "Ugryzioną" Kelley Armstrong... i na chwilę obecną to tyle. Jak widzisz, i fantastyka dojrzalsza, i bardziej młodzieżowa się załapała, ale jednak wciąż fantastyka.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  34. "Cyrk nocy" zaintrygował mnie jakiś czas temu, więc i ja spróbuję swego szczęścia w losowaniu ;)
    Moją naj-książką jest "Władca pierścieni", przed "Pieśniami Lodu i Ognia" :)
    beataalfa@wp.pl
    Obserwuję jako Faledor
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Moja najulubieńsza na świecie książka to "gra o tron" oraz jej kontynuacja "starcie królów". Ostatnio kupiłam trzecią część i już nie mogę doczekać się lektury;D
    karis.raczka@laborum.pl
    Obserwuję jako Karolina Rączka.
    Banerek wstawię jutro, dzisiaj nie mam do tego głowy;).
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się =D
    Blog obserwowany jako "Pati Wąchała", czyli tak, jak się nazywam ^.^
    Taka najnajnajulubieńsza książka? Hmm... Chyba "Felix, Net i Nika oraz Trzecia Kuzynka" autorstwa Rafała Kosika :D

    e-mail: patysqa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się.
    Moja ukochana książka to.."Ania z Zielonego Wzgórza"
    Tyle tylko,że ja "stara d..pa jestem",a Ania ciągle ze mną!
    No,może dojrzała "śliwka węgierka" ,a nie stara d.....lepiej brzmi.
    jolunia559@wp.pl
    Obserwuję jako Jola Prusakowska.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń