Stos - nowy rok, nowe książki


W nowym roku zdobyłam kilka nowych książek, o to one:



W bibliotece wypożyczyłam siostry Bronte. Zaczęłam już czytać "Lokatorkę ..." trudno się oderwać.
Odyseja to książka, którą otrzymałam od wydawnictwa Albatros.
Kolejne dwie to egzemplarze recenzyjne od wydawnictwa Literackiego: Kiedyś byłeś mój oraz Dom na Sycylii. 
Pojedynek uczyć mam z wymiany
Namaluj mi słońce od wydawnictwa Feeria


Profesor z biblioteki, podobnie jak Studnie przodków.
Dziecko śniegu do recenzji od wydawnictwa Pascal.
Szukając Alaski efekt wymiany na Lubimy Czytać
Ognista zakup własny w na kiermaszu w Biedronce za 9,99 zł
Obłęd od wydawnictwa Sonia Draga
Czas Żniw oraz Szczęśliwa ziemia od wydawnictwa SQN






Mam też kilka nowych książek na czytniku, także zapowiada się dużo czytania ^^. Oprócz tego u mnie -17 stopni, aż strach wyjść z domu.

Zapraszam Was do polubienia facebookowego funpage'a facebook
Oraz jeśli ktoś miałby ochotę wymienić się ze mną książkami to zapraszam na Lubimy czytać. Ostatnio dodałam dużo nowości. LUBIMY CZYTAĆ KLIK

64 komentarze

  1. Uaa, ile prześwietnych książek! Po klasykę już dawno chciałam sięgnąć, i to właśnie po powieści sióstr Bronte. Niedawno czytałam recenzję "Dziecka śniegu" i naprawdę mnie zainteresowała, więc jeśli będę miała okazję, z chęcią ją przeczytam. Przeraża mnie tylko jej grubość, no ale może nie będzie tak źle. "Szukając Alaski" w zasadzie też mnie ciekawi, chociaż z książek Johna Greena najbardziej chciałabym przeczytać "Gwiazd naszych wina". Interesuje mnie jeszcze "Ognista".
    Uh, u mnie również strasznie zimno, dzisiaj chyba nie będę wychodzić - wolę spędzić wolny czas z ciepłą herbatką i oczywiście ciekawą książką. ;)
    Życzę miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dziecko śniegu" nie jest wcale taka gruba ;)
      "Gwiazd naszych wina" jest cudowna <3
      Dziękuję i też życzę ciekawych książek :D

      Usuń
  2. Miłej lektury tych wspaniałych książek! Z chęcią przeczytałabym "Dziecko śniegu" i zastanawiam się nad kupnem "Szukając Alaski". Czytałam "Gwiazd naszych wina" i jestem tą powieścią zachwycona!
    U mnie jest pogoda bardzo sprzyjająca zaszyciu się w czeluściach domu pod kocykiem, z herbatką i dobrą książką :) Ewentualnie można patrzeć przez okno na spadające płatki śniegu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D
      "Gwiazd naszych wina" też uwielbiam jestem ciekawa filmu.
      U mnie dokładnie tak samo chociaż śnieg nie pada ;)

      Usuń
  3. "Szukając Alaski" i "Dziecko śniegu" chętnie bym Ci podkradła :)
    A z siostrami Bronte od dłuższego czasu chcę się zapoznać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile Bronte, ładnie, ładnie. Jak ja ci zazdroszczę Czas żniw, jestem bardzo ciekawa tej książki. Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas żniw mi się nie podobał ;)
      bardzo dziękuję ;D

      Usuń
  5. Z tych książek najbardziej ciągnie mnie do sióstr Bronte i "Namaluj mi słońce", choć inne pozycje też wydają się interesujące. Przyznam się, że nic z tego, co tam leży koło Ciebie jeszcze nie znam...wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Namaluj mi słońce" polecam, ale też radzę przeczytać pozostałe książki tej samej autorki :)

      Usuń
  6. Świetne książki, nic tylko pozazdrościć..:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Alle stosiki...faktycznie masz dużo do czytania :)
    monweg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że szybko sobie poradzę z nimi :D

      Usuń
  8. Sporo ciekawych... Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyjątkowo ciekawe książki ci się trafiły. Szczególnie mam chrapkę na ,,Obłęd'' chociaż pozostałe także wydają się godne uwagi. Życzę zatem miłego czytania i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ze stosiku znam tylko ,,Czas żniw" - całkiem niezły. Chętnie przeczytałabym ,,Szczęśliwą ziemię" i ,,Namaluj mi slońce" bo ostatnio o tym drugim tytule dużo dobrego czytałam w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie raczej zły ;d
      "Namaluj mi słońce" książka bardzo dobra ale na początek polecam Ci inną tej autorki, a mianowicie "W plątaninie uczuć"

      Usuń
  11. Sięgnęłabym po książkę Gabrysi "namaluj mi słońce" i to bardzo chętnie. ;)
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam książki Gabrieli Gargaś szczególnie "w plątaninie uczuć" :)

      Usuń
  12. Zazdroszczę "Szukając Alaski", właśnie czytam "Papierowe miasta" i bardzo mi się podoba styl autora. Poza tym podwędziłabym "Ognistą". "Dziecko śniegu" ma intrygujący tytuł, czekam na recenzję.
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Greena znam z książki "Gwiazd naszych wina" polecam :D
      Dziękuję :)

      Usuń
  13. "Szukając Alaski" jest świetną i chyba najlepszą książką Greena, chociaż większość uważa, że to GNW zasługuje na to miano. Poza tym... "Czas Żniw" mam już za sobą i jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie przeczytałam GNW i uważałam, że jest rewelacyjna ;)
      "Czas Żniw" też już za mną ale mi nie przypadł do gustu.

      Usuń
  14. Bardzo fajny stosik. "Szukając Alaski" mam na mojej 'liście must have' i na pewno ją przeczytam kiedy już się uporam "Gwiazd naszych wina", która aktualnie jeszcze czeka na półce na swoją kolej.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Gwiazd naszych wina" przeczytałam w 5 godzin nie mogłam się oderwać. Książka jest cudowna ciekawa jestem jaki będzie film ;)

      Usuń
  15. ''Szukając Alaski'' oraz ''Czas Żniw'' - lektury wspaniałe <3
    Bardzo zaciekawiła mnie ''Ognista''. Trochę o niej słyszałam, ale nigdy nie przyjrzałam się jej bliżej. Cóż... :)
    Życzę przyjemnej lektury!

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Czas żniw" nie zgodzę się mi się nie podobała.
      Też sporo słyszałam o "Ognistej" ciekawą ma fabułę
      Dziękuję :)

      Usuń
  16. Świetne pozycje!! Jedynie nie kojarzę "Ognistej". "Dziecko śniegu" podobno jest wspaniałą lekturą:) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) o książce "Dziecko śniegu" też słyszałam wszystko co najlepsze :)

      Usuń
  17. Czytałam "Czas żniw" i niesamowicie mi się podobało, czekam na kolejny tom serii :)
    Z twórczością sióstr Bronte też się już zapoznałam, czytałam "Profesora", a natomiast "Lokatorkę Wildfell Hall" mam już u siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się nie podobała, nie będę czekać za nowym tomem.
      "Lokatorkę..." właśnie zaczęłam, trudno się oderwać ;)

      Usuń
  18. Czas żniw polecam! :) I z chęcią bym się zapoznała z twórczością sióstr Bronte.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie polecam, mi się książka nie podobała ;d
      Co do Bronte "Jane Eyre" bardzo mi się podobała zobaczymy jak reszta ;)

      Usuń
  19. Książki Bronte z chęcią i ja bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Książkę już przeczytałam (recenzja pod tym postem), i mi się nie podobała ;)

      Usuń
  21. Greena, Bronte i Czas żniw z chęcią bym przygarnęła ;)

    Przyjemnej lektury życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny stos :) Przyjemnej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudny stos... Szczególnie zazdroszczę Bronte i "Kiedyś byłeś mój" *_*
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bronte u mnie w bibliotece jest mnóstwo, poszukaj u siebie ^^

      Usuń
  24. Bardzo chiałabym przeczytać ''Szukając Alaski'', o ''Dziecku Śniegu'' również sporo słyszałam i też mam ochotę ją przeczytać. Wpsaniały stosik!
    W wolnej chwili zapraszam do zajrzenia na mój blog-nowa recenzja juz jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będę mogła Ci je polecić ;)
      Dzięki, oczywiście wpadnę :)

      Usuń
  25. Piękne stosiki. U mnie "Dziecko śniegu" też czeka na swoją kolej. Czytałam za to "Studnię przodków" i o ile mnie pamięć nie myli, to bardzo mi się podobała.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam bardzo pozytywne recenzje "Studni.." mam nadzieję, że mi też się spodoba, bo jeszcze nic nie czytałam tej autorki ;)

      Usuń
  26. Piękny stosik. Z pewnością z takimi książkami zimowe wieczory nie będą nudne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Już od dawna nikomu nie zazdrościłam stosiku tak Tobie teraz. Niesamowite pozycje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech zgadnę najbardziej w oko wpadły Ci Bronte ? :D

      Usuń
  28. Szukając Alaski - świetna książka. Ognista, czytała moja koleżanka i mówiła, że bardzo fajne ;) Zazdroszczę Czasu Żniw i książek Bronte :) Świetny stos ;) Życzę miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem bardzo ciekawa Greena, bo "Gwiazd naszych wina" była rewelacyjna, ciekawa czy napisał coś równie dobrego.
      Bardzo dziękuję :D

      Usuń
  29. piękny, dorodny stosik. widzę, że pilnie studiujesz siostry Bronte;) I wcale się nie dziwię. Ja czekam właśnie na nowe wydanie "Wichrowych Wzgórz". To będzie moje drugie podejście i mam nadzieję, że tym razem nie odłoże tak szybko na półkę.

    OdpowiedzUsuń
  30. super pozycje! Czas żniw, Obłęd...dla mnie bomba;))

    OdpowiedzUsuń
  31. <3. Widzę wiele perełek, które z chęcią bym Ci podkradła ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  32. "Czas żniw" już sobie też sprawiłem, a "Szukając Alaski" zaraz sobie kupię xD

    OdpowiedzUsuń
  33. Tyle świetnych książek hoho, najbardziej bym chciała przeczytać ,,Namaluj mi słońce" :)

    OdpowiedzUsuń