30-DAY BOOK CHALLENGE part 1



30-day book challenge to akcja dzięki, której będę mogła Wam przedstawić moje ulubione książki według kryteriów przedstawionych na obrazku obok. Nie będzie to łatwe wybrać jedną książkę z poszczególnych wytycznych, ale postaram się. W każdy poniedziałek poznacie kolejną piątkę. Zaczynamy!


DAY 1
Best book you read last year
[Najlepsza książka, jaką czytałaś w zeszłym roku]

Bardzo trudny wybór. Było wiele książek, które w roku ubiegłym stały się moimi ulubionymi, ale na to miejsce w pełni zasługuje: "Stowarzyszenie Miłośników Literatury i Placka z Kartoflanych Obierek". Książka dziejąca się realiach powojennej Anglii, bardzo wzruszająca i mądra. Nie mogłam się oderwać.




DAY 2
A book that you've read more than 3 times
[Książka, którą przeczytałaś więcej niż 3 razy]
Oczywiście w tym ranking zwyciężyć może tylko "Miasto Kości", które przeczytałam jak dotąd razy pięć bądź sześć i na pewno na tym się nie skończy. W oczekiwaniu na ostatnią część cyklu pewnie znów przeczytam wszystkie części ;)





DAY 3

Your favorite series
[Twoja ulubiona seria]
Haha no co za pytanie. Oczywiście, że Dary Anioła. Uwielbiam Harrego Pottera, Szeptem, Igrzyska śmierci, ale tylko seria napisana przez Cassandrę Clare zasługuje na to miano w moim zestawieniu.



DAY 4
Favorite book of your favorite series
[Ulubiona książka z Twojej ulubionej serii]
Mimo że każdą część znam praktycznie na pamięć to "Miasto zagubionych dusz" totalnie zrujnowało mój wszechświat. Zdecydowanie część najlepsza.




DAY 5
A book that makes you happy
[Książka, która sprawia, że się uśmiechasz]
"Poradnik pozytywnego myślenia" to zdecydowania ta książka. Tytuł mówi sam za siebie. 




To tyle na dziś. Jeśli też chcecie wziąć udział w akcji czujcie się zobowiązani :D

14 komentarze

  1. Hmmm nie czytałam ani pierwszej ani ostatniej książki z punktów, ale myślę, że jak znajdzie się trochę czasu to akurat w sam raz będą to lektury ;3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Darów Anioła przeczytałam tylko 3 pierwsze części, ale to wystarczyło bym je pokochała :D
    A "Szeptem" i "Igrzyska" też po prostu wielbię :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że Dary Anioła to po prostu twoje oczko w głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dary Anioła przodują :)
    monweg

    OdpowiedzUsuń
  5. Serię "Dary Anioła" mam w planach, a "Miasto Kości" już leży sobie grzecznie na półce. :D Uwielbiam "Poradnik pozytywnego myślenia", bardzo... pozytywna książka. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak będę miała wolną chwilę, to chętnie wezmę udział w tej akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie ta akcja jest naprawdę świetna! W wolnej chwili wezmę udział :D
    "Poradnik..." - rzeczywiście taka ta książka jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa zabawa. ,,Poradnik..." aż tak bardzo mnie nie rozbawił, ale rzeczywiście bardzo miło czytało mi się tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu chodzi o książkę, która sprawia, że się uśmiechasz, od rozbawiania jest dzień 7 ;)

      Usuń
  9. Genialny pomysł! Gdybym tylko potrafiła się trzymać postanowień książkowych z przyjemnością wzięłabym udział ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe odpowiedzi :)
    Ja nie czytałam żadnej z nich, ale prawie wszystkie mam zamiar.
    Zapraszam do siebie, na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie czytam "Poradnik pozytywnego myślenia" i jestem tego samego zdania!
    Świetny pomysł na wyzwanie... ciekawe czy bym podołała ;)

    zapraszam ciepło do siebie
    http://recenzjeami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny wybór. :) "Stwoarzyszenie...." uwielbiam - świetna, sympatyczna książka. :)
    "Dary Anioła" aż tak mnie nie oczarowały jak Ciebie. "Poradnik...." również bardzo lubię. Wczoraj oglądałam film na podstawie tej książki, bardzo mi się spodobał. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam żadnej :/ Muszę to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń