Podsumowanie roku 2013


Łał ale to zleciało ! Dopiero co założyłam bloga a tu już koniec roku i czas przywitać kolejny ! Przygotowałam dla Was małe podsumowanie. 

♥ W roku 2013 łącznie przeczytałam: 102 książki
♥ Bloga założyłam 7 kwietnia tego też dnia pojawił się pierwszy post na blogu, który tyczył się "Poradnika pozytywnego myślenia"
♥ Przez cały czas istnienia Spętanej przez książki odwiedziło mnie (na chwilę obecną) 28187
♥ Bloga obserwują 184 osoby
♥ Facebookowy fanpage lubią 39 osoby
♥ Podjęłam aż 26 współprac z wydawnictwami! Dzięki czemu moja biblioteczka znacznie się rozrosła co jednak najważniejsze poznałam wiele wspaniałych książek. 
♥ Szablon zmieniałam 6 razy

Czas na zestawienie najlepszych i najgorszych pozycji roku 2013

Największe pozytywne zaskoczenie: Hmm... bardzo trudno jest mi wybrać jedną książkę, ale chyba największe zaskoczenie wywarła na mnie Jeżycjada. Nie spodziewałam się, że te książki tak mi się spodobają. Najlepsza do tej pory ? Chyba "Ida sierpniowa"


Najwięcej wzruszeń dostarczyły mi: 


Ryczałam najbardziej przy czytaniu "W imię miłości", ale łza w oku zakręciła mi się również przy pozostałych.
 Najgorsze książki:


Wszyscy polecali "Baśniarza", więc przeczytałam i co? To najgorsza książka jaką przeczytałam w tym roku. Potem "Magiczna gondola" i "Ostatnia spowiedź" szkoda słów każda z tych książek była na swój sposób straszna.

Najlepsze książki:


"Gwiazd naszych wina" książka wzruszająca, zabawna i wspaniała. Polecam każdemu. "Dziewczyna w stalowym gorsecie" trochę podobna do "Darów Anioła" bardzo mi się podobała. "Szare śniegi Syberii" wstrząsająca historia o wojnie. Każda z tych sześciu książek jest warta polecenia.

Największe odkrycie roku i najlepszy autor roku: Gabriela Gargaś
Zachęcam Was ogromnie do zapoznania się z książkami tej autorki. Pisze wspaniale. 


To chyba tyle :) Nie mogę doczekać się premiery filmu "Gwiazd naszych wina", czekam też na nowe premiery książek. Trzymajcie się ciepło, pozdrawiam ! :)

16 komentarze

  1. Ciekawe podsumowanie :) Gratuluję statystyk. A Pierwszy obrazek jest wspaniały, podoba mi się ta inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi tak wszyscy zachwalali Baśniarza! ;O Teraz to jestem zdezorientowana :O Super statystyki! Gratuluję! ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe wyniki!! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stokrotki w śniegu bardzo mnie wzruszyły:) Świetna książka!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyników i życzę szczęśliwego Nowego Roku ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooo a ja akurat Magiczną gondolę wspominam bardzo milo ^^
    Szczesliwevo nowego roku! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne podsumowanie :3
    Szczęśliwego Nowego Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chciałabym przeczytać ,,Szare śniegi Syberii" i ,,Gwiazd naszych wina". Cieszę się, że je rekomendujesz.
    Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zgadzam się z Tobą z całą tabelką książek, które były najgorsze. Ale masz rację - ''Saga Księżycowa'' oraz ''Gwiazd Naszych Wina'' były jednymi z lepszych powieści w tym roku. Cóż, gusty są różne :D
    Piękne podsumowanie, gratuluję wyników! :)
    Życzę wspaniałego Nowego Roku :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, niesamowicie podoba mi się pierwszy obrazek z cytatem. Proste, a jakie ciekawe ;)
    Dobrego i magicznego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pragnę przeczytać "Gwiazd naszych wina" i "Szare śniegi Syberii".
    Samych cudowności w 2014:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wytrwałości i życzę więcej, dużo więcej! Pozdrawiam książkowo!

    OdpowiedzUsuń
  13. "Gwiazd naszych wina" to faktycznie bardzo dobra ksiażka. Nie wiem, czy wiesz,że będzie jej ekranizacja?

    W Nowym Roku wszystkiego najlepszego Ci życzę, dużo zdrowia i spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, tak na "Gwiazd..." wszystkie czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyniki masz świetne :) W większości podsumowań pojawia się "Gwiazd naszych wina", a ja wciąż tej książki nie przeczytałem. Teraz mam limit czasu - wyrobić się do premiery filmu :d

    OdpowiedzUsuń
  16. Również bardzo lubię ,,Jeżycjadę" i z niecierpliwością czekam na najnowszą książkę : )
    Pozdrawiam serdecznie : >

    OdpowiedzUsuń