Stos kolejny mnoży się



Zbliża się koniec roku, a mi namnożyło się trochę książek. Są tu i prezenty i zakupy własne i coś z biblioteki oraz od wydawnictwa.


Od góry:

"Rozsypane życie", "Jeżynową zimę" oraz "Zapach deszczu" zakupiłam w Tesco za uwaga 1,50 zł! Była to mega promocja aż o 90 % !
"Polskie rysy bez ryz", "Pokerzyści i frajerzy", "Purpurowe gniazdo" od wydawnictwa Novae Res
Kolejna pozycja to "Kamyki w brzuchu" od wydawnictwa Helion
"Wyścig śmierci" z wymiany na Lubimy Czytać.
"Pokolenia, wiek deszczu wiek słońca" to kolejna pozycja od wydawnictwa Helion






Od góry:

"Stokrotki w śniegu"oraz "Spadkobiercy" to kolejna porcja książek zakupiona za całe 1,50 ! :D
"Ostatni list od kochanka" i "Hobbit" to pozycje, które otrzymałam z wymiany.
"Szczypta smaku" oraz "Gotuj z Julią" otrzymałam od wydawnictwa Literackiego
"Trzynasta opowieść" z wymiany
"Jak być domową boginią" znalazłam pod choinką prezent od sióstr



Z biblioteki wypożyczyłam
"Alibi na szczęści", "Gra o tron" oraz "Inferno". Nie wiem czy będę miała okazję je przeczytać, bo mama wzięła do czytania "Alibii ...", a tata dwie pozostałe ;d



A o to co dostałam od Gwiazdora. Czytnik Kindle 5 ! :D Jak już może zauważyliście miałam jeden czytnik, który jednak w ogóle się nie sprawdził. Sprzedałam go, a dobry Gwiazdor pod postacią rodziców za sponsorował mi Kindla, który jest bez porównania lepszy. Czyta się na nim wyśmienicie.




Coś Wam przypadło do gustu ? :)

32 komentarze

  1. "Coś Wam przypadło do gustu ? :)" - Zdecydowanie czytnik...
    Ciekawy stosik. "Hobbita" ostatnio wymieniłam, dokładnie tę samą okładkę. Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Hobbita właśnie przeczytałam i zrecenzowałam, jestem ciekawa opinii o czytniku (jeżeli mogłabyś się wypowiedzieć), bo przymierzam się do zakupu jakiegoś czytnika a nie wiem kompletnie co wybrać :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście połowę mam już napisaną niedługo wstawię całą recenzję obu czytników :)

      Usuń
    2. To świetnie, czekam więc :)

      Usuń
  3. Świetne zdobycze, będziesz miała sporo do czytania ;)
    I gratuluję czytnika :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko pozazdrościć, wspaniałe nabytki. Kindele'a chętnie bym sobie sprawiła. ;)
    Miłego czytania. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam jedynie "Pokolenia" K. Drogi - bardzo ciekawa historia.

    Przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  6. Imponujące stosy!
    Miłego czytania! :) Gratuluję czytnika!
    Ciągle się waham czy nie kupić sobie również takiego fajnego gadżetu. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. W przyszłym roku planuję przeczytać wszystkie części ,,Gry o tron", więc najbardziej niecierpliwie będę czekała na recenzję książki Martina.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To duże wyzwanie! Chociaż moja koleżanka przeczytałam wszystkie części w dwa miesiąca ;)

      Usuń
  8. Piękny stos! ;)
    Jestem ciekawa ''Gry o Tron''. Od dawna dużo pozytywnych recenzji słyszę o tej powieści. :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogromny ten Twój stosik ^^
    Sama posiadam Kindle 5 i tak jak Ty jestem z niego zadowolona. Świetnie się na nim czyta, a obsługa jest prosta. Ktoś by mógł narzekać na to, że nie jest dotykowy, ale to żadna wada :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dotykowy czytnik na samym początku i nie polecam Kindle bezdotykowy jest zdecydowanie lepszy !

      Usuń
  10. :D Faktycznie to samo etui. ;) Tylko ja mam 4 Kindelka, Ty 5. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hoho, wspaniałe stosy :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również jestem szczęśliwą posiadaczką Kindle 5, jestem z niego bardzo zadowolona. Piękny stos, życzę przyjemnego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też mam Kindla, niestety nie aż tak nowoczesnego jak ty :P ale rzeczywiście, czytnik to najlepszy prezent jaki może dostać książkofil :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Tez myślę o zakupieniu czytnika Kindle ;) i oczywiście świetne stosiki! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do gustu przypadły mi wszystkie książki !!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo świetnych książek. Zazdroszczę szczególnie tych upolowanych za 1,50zł :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stos! Miłego czytania! A ta promocja, mega, z chęcią sama bym z takie skorzystała.

    OdpowiedzUsuń
  18. Też mam 5tkę i bardzo ja sobie chwalę. Ale stosicho! Zazdroszczę "Kamyków w brzuchu" i "Gry o tron".

    OdpowiedzUsuń
  19. O jejuśku *.* 1,50 ?!!!!! :oooo Przeprowadzam się do Twojego miasta :OOO

    I czytnik *.* Oj, zazdroszczę :D Stosiku również :D Kilka książek zabrałbym bardzo chętnie :D
    Miłego czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Książki za 1,50 zł - dlaczego ja nigdy nie trafiam na takie okazje??? ;)
    Bardzo ładny ten Twój stosik, życzę czasu na czytanie :)
    A czytnikiem, a właściwie pokrowcem (ale czytnikiem też), jestem zachwycona - uwielbiam kolor fioletowy!
    Pozdrawiam :)
    izkalysa

    OdpowiedzUsuń
  21. Widze, że nie bedziesz sie nudzić. Zycze udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ''Hobbita'' czytałam dwukrotnie, nawet kiedyś miałam w domu.
    Może i w Krakowie w Tesco,była taka obniżka, bo słyszałam, ze jakieś wielkie mają być. Ale nie miałam czasu ani okazji sprawdzić.
    Wspaniały stosik :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)
    Zapraszam jeszcze do siebie. Nowa recenzja już czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się chyba do czytników nigdy nie przekonam... Ciekawa jestem Twojej opinii o "Trzynastej opowieści", bo mnie ta książka dość mocno rozczarowała.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny, pokaźny stos! Ja w tym roku również stałam się szczęśliwą posiadaczką czytnika. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny prezent i stosik niczego sobie:D Gratuluję! Szczęśliwego nowego roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Takiego prezentu to chyba każdy Ci zazdrości. Ja bym oddała duszę za własnego Kindle'a :P Niedługo mam urodziny, chyba muszę ogłosić wszem i wobec co sobie życzę.
    Stosiki również imponujące :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale kolooorowo :-)) Piękne zdobycze ! Grę o Tron właśnie zaczynam czytać : )

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny stosik i jeszcze wspanialszy prezent :D Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń