Pomysł na prezent - Gwiazdka 2013



Już niedługo święta. Moim zdaniem książki są najlepszym prezentem na święta. Można wpisać dedykację i do tego zostaje na wieki jako wspaniała pamiątka. Jeśli, więc jeszcze nic nie kupiliście swoim bliskim na prezent to mam dla Was kilka pomysłów:

Dla mamy

Moja mama jest absolutnie zakochana w książkach autorstwa Pani Gabrieli Gargaś. Polecam je Wam ogromnie, są bardzo wzruszające i po prostu piękne. Na pewno spodobają się waszym mamom. Do tego zestawu dokładam coś innego z literatury kobiecej polecane przez mamy w każdym wieku :)


Dla taty

Mój tata lubi książki w stylu Dana Browna, takie ze straszną tajemnicą do rozwikłania oraz typowe kryminały, jest też fanem książek historycznych. Myślę, że każdy tata coś z tej listy chętnie przeczyta.


Dla siostry

Mam wrażenie, że ulubionym zajęciem moich sióstr jest podkradanie mi książek. Myślę, że Wasze siostry też coś znajdą dla siebie pośród tej listy


Dla szwagra/brata

Co prawda brata nie mam, ale szwagrów mam dwóch. Dla trochę młodszych mężczyzn niż nasi ojcowie polecałabym:


Dla blogerki książkowej/maniaczki czytania

Dla mnie idealnym prezentem będzie czytnik Kindle 5

Ale oprócz tego chętnie pod choinką chętnie znalazłabym 

Książki przeze mnie zaproponowane możecie spokojnie mieszać. Może coś co ja dałabym moim siostrom w prezencie okaże się idealnym wyborem dla Waszej mamy i na odwrót. Czy coś znaleźliście dla siebie i swoich bliskich ? :) Pozdrawiam trzymajcie się ciepło! :)


16 komentarze

  1. Ja chłopakowi kupiłam najnowszego Clarksona i znając życie będzie zachwycony. A dla siebie prezenty wybrałam sobie samodzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, też uważam, że takie prezenty byłyby idealne dla danych osób! :) Ja także mam "Inferno" dla taty :D

    P.S. A kiedy można się spodziewać wyników konkursu? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne prezenty, naprawdę kilka z nich mogłoby sie spodobać moim rodzicom. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój brat o zgrozo nie czyta :( z resztą rodzice również nie preferują :( Tylko ja jestem jakimś wyrzutkiem który pochłania książki w każdej ilości ;) Na szczęście mąż podziela moją pasję i chętnie czyta i Słowianach i Wikingach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam nadzieję, na czytnik Kindle pod choinką :) Mama się zgodziła a tu bum... i nie ma co marzyć :c

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę chciałabym mieć ''Tam gdzie śpiewają drzewa'' i ''Szukając Alaski'' :*

    OdpowiedzUsuń
  7. JA bym była ogromnie wdzięczna za trylogię Millenium, poluję na nią od dawna, ale jak napisałaś, ksiązki można mieszać, to zalezy, kto jaki gatunek lubi:D Zgodzę się też, że książki to najlepszy prezent na świecieD:

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj... ja w tym roku nie dałam nikomu listy książek, które chciałabym dostać. Liczę na męża. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat nie mam w planach kupywania moim bliskim książek, bo mamy ich aż nad to w domu, ale ciekawe pozycje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysły dla rodzinki, która uwielbia czytanie :D U mnie tylko ja, kuzynka i babcia czytamy; siostra czyta, bo musi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie zastanawiam się nad czytnikiem, ale chyba jednak pozostanę przy tradycyjnej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem ciekawe propozycje! :) Ja swojemu tacie wybiorę jakiś kryminał albo powieść sensacyjną, a mamie jakąś obyczajową, ale co dokładnie to jeszcze nie wiem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Te dla domowników zapewne by się u mnie nie sprawdziły, jednak te, które wybrałaś dla siebie...
    Oczarowanie mam i bardzo lubię, a "Strasznie głośno..." i "Szukając Alaski" czekają na półce. Już nie mogę się ich doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też uważam, że książki to najlepsze prezenty :)

    OdpowiedzUsuń