Świątęczny konkurs z wydawnictwem Novae Res

Wydawnictwo Novae Res za sponsorowało dla Was trzy książki "Sny" dorzucam od siebie. W związku z tym postanowiłam zorganizować konkurs. Możecie zgarnąć te o to książki:




Aby wygrać książki należy odpowiedzieć na pytanie:

Z jakim książkowym bohaterem chciałabyś/chciałbyś spędzić święta ?

Należy napisać z jakiej książki jest dany bohater ;)

Najbardziej pomysłowe odpowiedzi zostaną nagrodzone ów książkami. Możecie się starać maksymalnie o dwa tytuły należy napisać o jakie. Do tego Wasz mail
Konkurs trwa do 18 grudnia żebym miała czas Wam je wysłać :) 19 grudnia wyłonię zwycięzców.
Nie wysyłam książek po za granice Polski
Możecie dodać mojego bloga do obserwowanych, oraz polubić na facebooku.

Przykładowe zgłoszenie.
[Odpowiedź na pytanie] Chciałabym/chciałbym wygrać Sny oraz Polskie rysy bez ryz, mój mail malwa44@poczta.onet.eu
* aby konkurs się odbył musi zgłosić się minimum 10 osób

POWODZENIA! :)



17 komentarze

  1. Ja sobie odpuszczę. "Sny" Frankowskiej wyjątkowo mi się podobały :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym wzięła udział w konkursie, lecz wszystkie książki oprócz "Snów" mam na swojej półeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę pomyślę i na pewno wezmę udział, a banner już wstawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta chciałabym spędzić z Katniss Everdeen z książki "Igrzyska śmierci" oraz z Jem z książki "Numery. Czas uciekać". Najlepiej, gdyby obie dziewczyny spędziły ze mną Święta razem :) Chciałabym posłuchać ich dyskusji na temat ich osobistych dramatów życiowych i ich argumentów na ich temat. Byłoby też miło poznać je z całkiem innej strony, bez chaosu i walki.
    Chciałabym wygrać "Sny" oraz "Purpurowe gniazdo"
    mój mail books.rewievers@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta najchętniej spędziłabym z Fredem I Georgem Wesleyami z cyklu o Harrym Potterze (ich "szczyt pomysłowości" datuje na piątą część, więc poproszę bliźniaków z książki "Harry Potter i Zakon Feniksa" )! Dlaczego? Bo wiem, że na pewno bym się nie nudziła, prezenty byłyby wybuchowe (dosłownie i w przenośni), a pod koniec wigilijnej wieczerzy zaplanowana byłaby super-niespodzianka. I może jedni z ulubionych bohaterów mojej mamy przekonaliby ją, że 4 rodzaje karpii na wigilijnym stole to za dużo, bo od tej ryby lepszy jest łosoś;)
    Chciałabym wygrać: "Purpurowe gniazdo" oraz "Sny"
    mój e-mail: kliva-net@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Święta chciałabym spędzić z Małym Księciem (Antoine de Saint - Exupéry ,,Mały książę"). Młody bohater był moją ulubioną postacią już od czasów podstawówki, bardzo chciałam się z nim zaprzyjaźnić. Z przerażeniem zauważyłam ostatnio, że staję się taka sama, jak opisywani przez ,,Małego Księcia" dorośli. Zawsze starałam się zrozumieć najmłodszych członków rodziny, bo pamiętam jak byłam jeszcze niedawno w ich wieku. Przyrzekałam sobie, że nie będę statystycznym dorosłym, który zadaje pytania: ,,Ile zarabiają jego rodzice"?, ,,Ile kosztowała ta wycieczka"? itd. Złapałam się niedawno na wypytywaniu kuzynki, co słychać w szkole..Jaką ocenę dostała, czemu taką niską, a koleżanki otrzymały lepszy stopień.. Potem ugryzłam się w język, bo przypomniałam sobie, jak sama jeszcze nie tak dawno nie lubiłam odpowiadać na takie pytania. Towarzystwo Małego Księcia bardzo by mi się przydało. Chciałabym uzyskać od niego dalszych wskazówek ,,Jak żyć" i ,,Jakich błędów się unikać". Pragnę odnaleźć w sobie zamrożoną duszę dziecka, odzyskać radość z najdrobniejszych przyjemności. Potrzebuję oczyszczenia w postaci rozmowy z mądrym bohaterem, który dałby mi niejedną przydatną lekcję m.in. o oswajaniu.

    Chciałabym/chciałbym wygrać ,,Sny" oraz ,,Purpurowe gniazdo",
    mój mail alkatraz007@o2.pl

    baner zaraz zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta chciałabym spędzić z Anią Shirley z książki "Ania z Zielonego Wzgórza". W nasz poukładany porządek Świąt wniosłaby trochę "świeżej krwi", humoru i nieprzewidywalności! Na pewno jednak Święta z nią byłyby wyjątkowo udane i rodzinne. I być może zaszczyciłaby nas jedną ze swoich opowieści... Wyobraźnię przecież ma ogromną!

    Chciałabym wygrać "Purpurowe gniazdo" i "Sny"
    mói email: agnieszkabh@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Święta chciałabym spędzić ze Scarlett i Rhettem z "Przeminęło z wiatrem" bądź drugą opcją jest Weronika i Marek z "Zamek z piasku".
    Chciałabym wygrać: Sny oraz Pokerzyści i frajerzy :)
    Obserwuję jako Magnolia044
    Lubie jako Klaudia Skiedrzyńska
    baner: https://www.facebook.com/klaudia.skiedrzynskamatusiak
    @: klaudiaskiedrzynska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Spędzić święta z Louis de Pointe du Lac z "Wywiad z wampirem" to byłoby coś, zawsze przy wigilijnym stole brakuje nam tematów do rozmowy, wampir który "przeżył" tyle lat na tym świecie, opowiadałby o tych wszystkich historiach które jeszcze nie zostały opowiedziane nikomu innemu. Mogłabym go słuchać dnie i noce.
    Chciałabym wygrać Purpurowe gniazdo i Sny,
    riana@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta chciałabym spędzić z Jace'm z "Darów Anioła" Cassandry Clare. Zakochałam się w tej postaci, kiedy tylko dorwałam się do tej serii. Pociąga mnie ciekawa osobowość tego bohatera, jego sarkastyczne wypowiedzi i nietypowy tok rozumowania. Dlatego właśnie bardzo ciekawa jestem jak Jace zachowywałby się w takiej rodzinnej atmosferze, przy świątecznym stole. Tak oduczony okazywania uczuć i skrzywdzony przez Valentine'a jest na pewno osobą trudną do rozgryzienia.
    Chciałabym wygrać "Sny".
    e-mail: anitka.lal@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się po "Sny" :)
    e-mail: blackorwhite55@wp.pl

    Ja bardzo, bardzo ale to bardzo chciałabym spędzić święta z bohaterką "Zatrutego ciasteczka" - Flawią de Luce. Pokochałam tę jedenastoletnią dziewczynkę od pierwszej strony powieści. Jest zabawna, inteligentna, sprytna...
    Święta z Flawią - bożonarodzeniowy wystrój jej wielkiego domu, wspólna rozmowa z wyjątkową bohaterką, a może by się też trafiła świąteczna zagadka kryminalna? Kto wie, w końcu Flawia na kartach kryminału którego jest bohaterką nieraz przypadkiem natrafiała na różne zbrodnie i występki starając się znaleźć ich sprawcę. Może ja mogłabym jej pomóc w kolejnym śledztwie umieszczonym w klimacie świątecznym? O takim doświadczeniu marzę dniami i nocami :)
    Ponadto Flawia jest wspaniałą chemiczką obeznaną w sztuce trucizn i specyfików różnego rodzaju. Jako że ja kierowana nie wiem jakimi pobudkami udałam się do liceum na profil bil-chem-fiz, kompletnie chemii nie rozumiejąc, może mogłabym zasięgnąć u małego geniusza kilku porad tyczących się tej trudnej nauki. Święta to w końcu wolny czas - nadrobiłabym zaległości z pomocą tej wspaniałej postaci.
    Ach, te marzenia... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Święta z Herculesem Poirotem - to by było coś!
    Co prawda, tam gdzie detektyw pani Christie, tam i niewytłumaczalna zbrodnia, ale odrobina adrenaliny i niepewności przyda się nawet największym domatorom. Jeśli mam odpowiedzieć na pytanie, z jakiej książki to bohater, oczywiście orzekam: "Morderstwo w Boże Narodzenie" (lub inny tytuł: "Święta Herculesa Poirot"). Już sobie wyobrażam willę zamkniętą na cztery spusty, nieznani mi ludzie, z których każdy ma przed każdym tajemnice - coś ukrywa. I zbrodnia, zasztyletowanie lub uduszenie właściciela posesji. Do tego nerwowa świąteczna kolacja przerywana przesłuchaniami, tajemniczymi eksperymentami Poirota, które można obserwować i prześwietlać, będąc i tak nieświadomym makabrycznych wydarzeń. Jeżeli święta to pokarm dla duszy, wieczerza z panem Poirot byłaby ucztą intelektu. Kłopot wyniknąłby, gdyby to mnie ktoś raczył zamordować, ale cóż... Gdzie ryzyko, tam zabawa - czyż nie? ;)

    Chciałbym wygrać Sny oraz Pokerzyści i frajerzy.
    Mój mail: adik16-94@o2.pl

    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym spędzić Święta z Gwen Frost. Od pierwszych stron „Dotyku Gwen Frost” wiedziałam, że stanie się jedną z moich ulubionych bohaterek. Spotkanie jej byłoby ciekawym przeżyciem, a usłyszenie o przygodach, mających miejsce w Akademii Mitu z pierwszej ręki, znacznie wzbogaciłoby moją wiedzę. Poza tym, zawsze mogłabym mieć cichą nadzieję, że Gwen pomoże mi w odnalezieniu kilku, dawno zagubionych rzeczy bez oczekiwania na rekompensatę.
    Email: gracja313@tlen.pl
    Chciałabym Sny oraz Purpurowe gniazdo

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam :)

    Choć jestem dorosłą kobietą, a do tego mamą, to pewna taka tęsknota we mnie jedną tylko odpowiedź podsuwa - chciałabym spędzić Święta z Ronją, córką zbójnika z książki Astrid Lindgren.
    Najchętniej w Jej krainie pełnej przygód, tajemnic i magii... Myślę, że Ronja zaprzyjaźniłaby się z moją Córcią, a przy okazji wspólnego podjadania pierniczków, nauczyłaby Ją trochę odwagi iście zbójnickiej, jakże potrzebnej w dzisiejszych czasach w szkole...

    Pozdrawiam,

    Magda
    79magda(maupa)wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Wyjątkowa: "Purpurowe gniazdo" lub tylko dla mamusi "Pokerzyści i frajerzy" ;)

      Usuń
  15. Wyniki konkursu zostały już opublikowane, czy coś przegapiłem? ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń