1000x połącz kropki. Arcydzieła - Thomas Pavitte


Tytuł: 1000x połącz kropki. Arcydzieła
Autor: Thomas Pavitte
Liczba stron: 24
Wydawnictwo: Insygnia

Połącz kropki to nowa propozycja dla dorosłych. Ciekawa alternatywa dla tych, którym już znudziły się kolorowani, lub chcą czegoś nowego. Nie ukrywam, że byłam zachwycona gdy usłyszałam, że coś takiego weszło na rynek. Kiedy byłam mała uwielbiam różnego rodzaju łamigłówki gdzie należało połączyć kropki, by zobaczyć jaki obrazek powstanie. Teraz mamy okazję wejść o kilka poziomów wyżej. Każdy obrazek w tej książce to tysiąc kropek, które musimy połączyć by powstało znane arcydzieło. Możemy poczuć się jak artyści.

Dla ułatwienia każde kolejne sto kropek ma inny kolor. Łączenie w jedno obrazu Klimta "Pocałunek" zajęło mi jakieś 40 minut. To była nie lada frajda by odnajdywać kolejne kropki. Jest to naprawdę świetna zabawa, którą ja jestem zauroczona. Możemy stworzyć "Słoneczniki" czy "Dziewczynę w rękawiczkach". W ramach serii ukazały się też zwierzęta. 




Co myślicie o takim sposobie spędzania wolnego czasu? Skusicie się się?

Ocena: 10/10

14 komentarze

  1. Myślę, że to fantastyczna propozycja dla osób lubiących relaksować się w sposób, który pomoże nam wytężyć szare komórki. Niestety mam pewne obawy co do moich córeczek, że chętnie połączyłyby kropeczki razem ze mną, ale na tylko sobie znany sposób ;)
    Pozdrawiam OlaZuch

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, że tego typu książki pojawiły się na rynku. Poluje na tę o zwierzętach. Bardzo chętnie skorzystam z takiej metody na odstresowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja sama nie jestem tym jakos szczególnie zainteresowana dużo czasu spędzam na czytaniu książek, oglądaniu filmów, oraz pisaniu postów na bloga przez to nieraz zupełnie nie ma czasu na naukę hyhy zawsze odkładam ja na później :) więc trudno u mnie z wolnym czasem, ale na wakacje bardzo by mi się podobało:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dużo czytam, w miedzy czasie jeszcze sesja i praca ale łączeni kropek to naprawdę świetna zabawa :D

      Usuń
  4. Super sprawa a jak to wyglada z poziomem trudności? Mam na myśli czy na przykład jest to tylko dla dorosłych czy dziecko uzdolnione manualnie da radę? Dla siebie kupiłabym w ramach pokuty ale córce by się spodobało;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm to zależy jak duże jest dziecko. Jestem pewna, że moje siostrzenice, które mają 6 i 7 lat dałyby sobie z tym rade, młodsze dzieci raczej nie :) Cyferki są naprawdę malutkie i czasami trudno je zauważyć

      Usuń
    2. To w takim razie kupuje;) Szykuje sie cisza i spokój w domu;D

      Usuń
  5. Coś czuję, że bardzo by mi się to spodobało. Taka chwila relaksu z pewnością mi się przyda. Wybrałabym chyba jednak zwierzęta :)
    addictedtobooks.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad zwierzętami ale stwierdziłam, że wolę być jak artysta i tworzyć Arcydzieła :D

      Usuń
  6. Ja już się skusiłam i mam swój egzemplarz w pracy, tak dl momentów odstresowania się ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. To jednak nie dla mnie, bo jestem zbyt niecierpliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, ale myślę, że bardziej by mnie to irytowało zamiast relaksować.
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, ale myślę, że bardziej by mnie to irytowało zamiast relaksować.
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy jakiś czas temu Buchmann wypuścił chyba pierwsze w Polsce "połącz kropki" dla dorosłych, rzuciłam się na nie od razu, bo w dzieciństwie je uwielbiałam. Te, które opisujesz, są dużo lepsze, bo bardziej szczegółowe i trudniejsze, niestety odstrasza mnie cena - prawie 40 zł za 24 strony to dla mnie za dużo. :(

    OdpowiedzUsuń