Ponownie niezamężna - Agata Bogońska


Tytuł: Ponownie niezamężna
Autorka: Agata Bogońska
Liczba stron: 225
Wydawnictwo: Novae Res
Przedpremierowo

Mąż trzydziestojednoletniej Majki informuję ją na Skypie, że w Kanadzie poznał miłość swojego życia, jej już nie kocha i żąda rozwodu. Świat głównej bohaterki legł w gruzach. Jak on mógł jej to zrobić? Przecież mają ośmioletniego syna Leona, a ona mieszka w domu jego rodziców razem z nimi. Co ma teraz zrobić? Początkowo jest zdruzgotana, ale dzięki swojej przyjaciółce Julce odkrywa swoje życie na nowo. 

Bardzo lubię książki obyczajowe polskich autorek. Majka to rezolutna i pełna humoru bohaterka. Jest właścicielką piekarni o zacnej nazwie "Bułeczka". Z rozkoszą tworzy nowe przepisy i wypieka okrągłe bułeczki. Główna bohaterka mieszka na wsi, a autorka w cudowny sposób przedstawiła jej urok (wsi oczywiście). Sama chciałam się tam znaleźć żeby móc podziwiać kwiaty na łące i delektować się leśnym powietrzem. Byłam zachwycona tym jak autorka przedstawiła świat młodej niezamężnej już kobiety. Poznała kilka fajnych babeczek, zaczęła robić coś dla siebie dzięki czemu czuła się ze sobą dobrze.

Okładka książki jest przepiękna, a treść równie urocza. Było mnóstwo momentów kiedy śmiałam się w trakcie czytania. Książka ta to debiut autorki, widać kilka potknięć i niedociągnięć ale w ogólnym rozrachunku zupełnie mi one nie przeszkadzały. Czytając książkę wręcz czułam zapach świeżo pieczonego chleba, wymieszany z dużą porcją humoru i wielką łyżką miłości. Z książki wypływa przekaz, że trzeba walczyć o siebie, nie bać się zmian i być odważnym. Spędziłam miły czas na sielskiej polskiej wsi razem z wesołą i optymistyczną Majką. 

Ocena: 7/10

8 komentarze

  1. Przez skype'a? Masakra:D po ostatniej lekturze z checią siegnełabym po coś takiego. Okładka jest cudna;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem miłośniczką tego typu książek, ale tutaj mnie zaciekawiłaś. Uwielbiam motyw polskiej wsi <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze, że nie słyszałam jeszcze o tej książce, ale zapowiada się ciekawie!
    Fajny blog, obserwuję! *-*
    Buziaki :*
    http://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też wpadła w oko okładka ;) Bajeczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Okładka jest rzeczywiście obiecująca, łatwo wpada w oko. Czuję, że to dość odprężająca pozycja i chętnie ją przeczytam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okładka jest piękna, a treść naprawdę obiecująca :)
    Thievingbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Okładka bajeczna. Tytuł intryguje. Nie mogę się doczekać własnego egzemplarza! Szczególnie po te recenzji, z przyjemnością przeniosę się do krainy świeżego chleba, zapachu chleba... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna okładka! Niedługo książka wpadnie w moje łapki.

    OdpowiedzUsuń