Stos


Cześć :) Dzisiaj postanowiłam przyjść do was z nowym stosem. Trochę misiowy. Cały stos prezentuje się tak jak powyżej, a teraz zapraszam trochę niżej, na całą listę książek.


1. "Nad rzeką marzeń" - od wydawnictwa Jaguar
2. "Lustrzany świat Melody" - od wydawnictwa Literackiego
3. "Dom tęsknot" - z wymiany
4. "Odkąd cię nie ma" - od wydawnictwa Jaguar
5. Ona & on"- od wydawnictwa Albatros


5. "Akademia dobra i zła" - od wydawnictwa Jaguar
6. "Klejnot" - od wydawnictwa Jaguar
7. " Biała Róża" - od wydawnictwa Jaguar
8. "Porwana pieśniarka" - zakup własny
9. "Ogień i woda" - od wydawnictwa Iuvi

Oprócz tego mam "Parabellum" na czytniku

Czy coś przypadło wam do gustu? Chcielibyście mi polecić lub może wręcz przeciwnie?
Zapraszam was  też na mojego instagrama manufaktura_wyobrazni :)

16 komentarze

  1. Nie znam zadnej, bede czekać na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam żadnej, ale bardzo chętnie bym Ci podebrała "Porwaną pieśniarkę", "Lustrzany świat..." oraz "Odkąd cię nie ma". Stosik godny pozazdroszczenia :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Woww, ale przepiękny stosik :) Porwana Pieśniarka to chyba najlepsza pozycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, jestem na połowie i zupełnie mi się nie podoba :C

      Usuń
  4. Czekają na Ciebie intrygujące lektury :) Chętnie poznam Twoją recenzję "Odkąd cię nie ma" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny stosik! ,,Ona i on" bardzo chcę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam opinie o "Ona i On" i po to bym chyba najpierw sięgnęła. Żadnej książki nie miałam okazji przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe nabytki. Gratuluję i życzę miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lustrzany świat jest super, ale Alex podobał mi się nieco bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tylko "Ona i On", powinnam się za nią zabrać jutro :) Mam nadzieję, że mi się spodoba.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.maialis.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki cudny stosik! Czytałam z niego jedynie Akademię Dobra i Zła i bardzo miło ją wspominam, chociaż była to książka zupełnie nie w moim guście. Chodzi też za mną Porwana pieśniarka, może kiedyś się uda upolować! ;)

    medycy nie gęsi, też książki czytają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Porwaną pieśniarkę" właśnie czytam i wręcz zmuszam się do czytania :/ Jestem ciekawa "Akademii.." bo fabuła wydaje się być naprawdę ciekawa :)

      Usuń
    2. Ojej, naprawdę? Tyle dobrego o niej słyszałam! Może jednak później się rozkręci ;)
      A Akademia to taka miła, przyjemna lektura, powrót do świata dzieciństwa można powiedzieć. ;)

      Usuń
  11. ale ładny stos! nie czytałam żadnej z tych książek, mam ochotę na Lustrzany świat Melody, dlatego czekam na Twoją recenzję. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogromnie zazdroszczę Ona&On! ;) Resztę mam lub mnie nie interesuje.

    Miłego czytania! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie dowiem się, jakie wrażenie wywrze na Tobie "Dom tęsknot". A "Ona & On" intryguje mnie!

    OdpowiedzUsuń