Nieprzewidziane konsekwencje miłości - Jill Mansell




Tytuł: Nieprzewidziane konsekwencje miłości
Autorka: Jill Mansell
Wydawnictwo: Literackie

Cztery historie miłości, czy to przepis na literacki sukces? Mogę powiedzieć, że w tym przypadku tak. Sophie wzięta fotografka boi się miłości po przebytym w przeszłości dramacie, Josh były menadżer znanej rockowej grupy "Go Destry" rezygnuje z kariery i wraca do Kornwalii gdzie mieszka jego babcia, która jest właścicielka dobrze prosperującego hotelu. Mamy też najlepszą przyjaciółkę Sophie, Tulę i najlepszego przyjaciela Josha, Rileya. Jest też czwarta osoba ciotka Rileya jedna z najsławniejszych pisarek romansów, która czeka na miłość swojego życia.

Książka jest naprawdę przyjemnie napisana. Na samym początku poznajemy Sophie i to ona ma być naszą główną bohaterką, jednak ja "zaprzyjaźniłam się" z Tulą, która była zdecydowanie bardziej sympatyczna i szalona. Każdy z bohaterów, którego wymieniłam powyżej boi się zobowiązań i miłość. Za każdym, kryje się bardzo ciekawa historia, które poznajemy w trakcie czytania. Było też wiele tajemnic, przez które książkę nieomal połknęłam w jeden dzień.

Wiekowo dla każdego, ponieważ zakochują się tu trzydziestolatki jak i sześćdziesięcioletnie panie i panowie. Bardzo podobały mi się powroty do przeszłości i historie ludzi, których fotografowała Sophie. Jestem do dziś zauroczona tą książką chociaż czytałam ją w wakacje.

Ocena: 8/10

9 komentarze

  1. Wydaje się idealna na odstresowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się lekka i przyjemna historia. Myślę, że się skuszę, a książka będzie idealnym lekarstwem na moje przeziębienie i paskudną pogodę za oknem. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Krótka i szczera recenzja, takie lubię! Chociaż naprawdę przyjemnie piszesz o tej książce, ja jednak bardzo rzadko sięgam po romanse a jak już to tylko po jakieś bardzo sławne, nie bardzo lubię romanse. :)
    Pozdrawiam ciepło ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sama lubię czytać krótkie i na temat :) Książka nie jest typowym romansem bo jest też kilka ciekawych tajemnic :D

      Usuń
  4. uwielbiam książki Jill. lekkie, ale zawsze z dobrym pomysłem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest moje pierwsze spotkanie z autorką mam nadzieje, że znajdę w bibliotece jej poprzednie książki

      Usuń