Porwana pieśniarka - Danielle L Jensen


Tytuł: Porwana pieśniarka
Autorka: Danielle L Jensen
Liczba stron: 431
Wydawnictwo: Galeria Książki

Książkę kupiłam tylko i wyłącznie dlatego, że gdzieś przeczytałam, że jest ona mieszanką baśni o Pięknej i Bestii. Mojej ulubionej. Pobiegałam do księgarni by kupić książkę, zaczęłam czytać i załamałam się, bo książka jest nudna i to bardzo.

Cecile ma cudowny głos i niedługo ma opuścić wieś, w której mieszka aby dołączyć do swojej matki, która jest sławną śpiewaczką. Jednak dzień przed wyjazdem zostaje porwana i przeniesiona do tajemniczego świata Trolli, o którym bohaterka słyszała tylko w bajkach. Okazuje się, że Trolle istnieją i mają się całkiem dobrze, jednak przez klątwę którą rzuciła na nie zła czarownica nie mogą opuścić jaskini, w której żyją. Zadaniem Cecile jest zostać małżonką Tristana, bardzo przystojnego (a jakże) następcy tronu i złamać klątwę jaka ciąży nad Trollami. Początkowo dziewczyna nie może uwierzyć, w to co się dzieje ale po kilku dniach wtapia się w rzeczywistość Trolli i odkrywa ich tajemnice.

Byłam naprawdę ciekawa świata jaki stworzyła autorka. Trolle to dziwne stworzenie o zdeformowanych twarzach, czy nawet całych ciałach. Niektóre są obrzydliwe i przerażające, a inne cudownie piękne. Cecile zostaje wrzucona do ich świata, po chwili szoku zaczyna robić wszystko by się uwolnić a następnie oczywiście zakochuje się w Tristanie. Książka nie jest niczym zaskakującym oprócz świata w jakim się rozgrywa. Ani bohaterowie, ani fabuła mnie nie zaciekawiły. Męczyłam się straszliwie z jej skończeniem. Nic oryginalnego (tak, tak oprócz Trolli), miałam wrażenie, że wszystko już było. Szare, bure i nudne.

Ocena: 2/10

13 komentarze

  1. Tak niska ocena? Muszę przyznać, że to cios w samo serce, bo to jedna z książek, które ogromnie chcę przeczytać w tym roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, tak jak pisałam książka bardzo mnie znudziła a też była na mojej liście must have :(

      Usuń
  2. Mi się ta książka spodobała, ale o gustach się nie dyskutuje :)
    Pozdrawiam, maleficent.

    OdpowiedzUsuń
  3. :) a byłam jej tak ciekawa, ale chyba sobie jeszcze poczeka. Nie chce się rozczarować. :(, ale też nie każda książka może być dobra :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż nie dowierzam, że aż tak nisko oceniłaś tę książkę. Moim zdaniem była bardzo fajna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że to taki niewypał. Zatem będę omijać tę książkę z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie spodziewałam się takiej niskiej oceny, bo dotąd spotykałam się tylko z pozytywnymi opiniami :-/
    Czyli dobrze, że nie zamówiłam ostatnio tej książki^^

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, ze sie rozczarowałaś. Nie bede raczej jej szukać:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja właśnie słyszałam same dobre opinie o tej książce i sama się nad nią zastanawiałam, a Twoja ocena jest pierwszą tak niską z jaką się spotykam. Jeszcze się zastanowię czy ją przeczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo niskiej oceny, jestem ciekawa świata trolli, bo o nich nie wiele się wiemy, a w książkach często są opisane jako postacie obrzydliwe, po prosu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. No to jestem nieźle rozdarta, bo miałam chęć na tę książkę:) Przykro mi, że nie spełniła Twoich oczekiwań;(

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaskoczyłaś mnie tak niską oceną. Z tą książką mam problem, bo z jednej strony chętnie bym ją przeczytała, a z drugiej coś mnie od niej odpycha - chyba te trolle, jakoś mnie taka tematyka nie intryguje. Powieść pewnie kiedyś przeczytam, ale nie będę się z nią śpieszyła :)
    Pozdrawiam.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń