Awaria małżeńska - Natasza Socha i Magdalena Witkiewicz


Tytuł: Awaria małżeńska
Autorki: Natasza Socha i Magdalena Witkiewicz
Liczba stron: 371
Wydawnictwo: Filia

Co może się stać kiedy głowy domu, tak mam na myśli matki mają ponad miesięczną przerwę w obowiązkach domowych i muszą je przejąć ich mężowie, którzy nie mają o tym zielonego pojęcia. Stać może się wszystko!

Justyna i Ewelina to dwie obce sobie kobiety, które mają wypadek w tym samym autobusie. Kierowca nie chcąc przejechać kota, gwałtownie hamuje a pasażerowie latają na wszystkie strony. Tym sposobem obie pani połamały sobie kończyny i wylądowały w jednej szpitalnej sali. Początkowo każda z nich jest przejęta, tym co stanie się z dziećmi bo ich mężowie to bardzo nieogarnięte istoty a przecież za chwilę pierwszy września i dzieci idą do szkoły. Sebastian i Mateusz są przerażenia. Przecież cały czas zajmowali się tylko sobą. Swoją pracą i swoimi znajomymi. Nie wiedzą nawet do jakich szkół uczęszczają ich pociechy. A gdzie tu dopiero myśleć o tym jak się robi obiad?

Z książką spędziłam niestety tylko jeden dzień, bo nie mogłam się od niej oderwać. Wiele zabawnych dialogów i sytuacji sprawiało, że płakałam ze śmiechu. Jest to historia nie tylko śmieszna ale i mądra. Duet autorek sprawdził się idealnie. Zazwyczaj pisarskie duety nie przypadły mi do gustu ale ten naprawdę mnie zachwycił. Nie widać różnic w narracji ani w stylu pisania. Tekstów mężów jak i dzieci powalają na kolona. Koniecznie przeczytajcie

Ocena: 9/10 

21 komentarze

  1. Kolejna pozytywna recenzja:) tak czuje, ze ta historia mi sie spodoba:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie przeczytaj mam wrażenie, że ta książka przypadnie do gustu każdemu :D

      Usuń
  2. Gdzie popatrzę to tam ta książka tyle pozytywnych recenzji chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Spędziłam świetny czas z tą książką <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czeka na mnie na półce. Chyba muszę ją szybko wziąć do ręki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ja mam wiele nowości na półce ale ta była pierwszą za którą się zabrałam :)

      Usuń
  5. Oj dużo dobrego czytam o tej książce i w końcu się skuszę. Lubię pióro obu Pań i sądzę, że się nie zawiodę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo intryguje mnie ta powieść i na pewno ją przeczytam - oby jak najszybciej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam zamiar poznać tę powieść jak będę miała okazję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli faktycznie polecasz to nie odmówię, bo przyznaję, że chociaż się jej trochę obawiałam, to miałam na tą lekturę wielką ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już straciłam nadzieję, że tą książkę kiedykolwiek przeczytam :P

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczna oprawa i jeszcze do tego zachwycająca treść, tego nie mogę przegapić !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje się całkiem uroczą, zabawną historią, akurat na oderwanie się od rzeczywistości i odpoczynek od własnych obowiązków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się ciekawie. To prawda, że czasami jedno wydarzenie może wywrócić nasze życie do góry nogami...

    OdpowiedzUsuń
  13. Chociaż nie czytam takich książek za zwyczaj to mnie tak zaciekawiłaś że chetnie przeczytam :) będzie dobrym umilaczem czasu w przerwach od nauki :) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, jak ta pisarka szybko pisze. Wciąż mam w planach jej pierwszą książkę a tu już wyszło ze 4 nowe? No nic, nie dopisuje sobie kolejnych.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszyscy polecają tę książkę, muszę i ja ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem właśnie po lekturze jest książki i również jestem bardzo zadowolona z lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam, czytałam i o książce rymowałam, tak zachwalałam. :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń