Stos wydawniczy + dodatek

Hej ! Dzisiaj chcę Wam przedstawić moje piękne nowe zdobycze książkowe, a to wszystko (no prawie) od wydawnictw ! Z czego ogromnie się cieszę.


Od Wydawnictwa Literackiego:

Od lewej strony:

1. Pani komisarz nie znosi poezji - Georges Flipo
2. Spotkajmy się w kawiarni - Jenny Colgan
3. Trochę większy poniedziałek - Katarzyna Grochola
4. W imię miłości - Katarzyna Michalak


Od Wydawnictwa Krytyka Polityczna:

1. Chodźcie z nami! Psychologia i opór - Carol Gilligan
2. Nauczyciel sztuki - Wojciech Kłosowki
3. Zjadanie zwierząt - Jonathan Safran Foer
4. Moment niedźwiedzia - Olga Tokarczyk

Od Wydawnictwa Akcent:

1. Mój przyjaciel Michael - Frank Cascio
2. Cafe Auschwitz - Dirk Brauns
3. Charlotte Isabel Hansen - Tore Renberg
4. Człowiek, który pokochał Yngvego - Tore Renberg

Wydawnictwa mieszane:

1. Niewidzialny most - Julie Orringer [Czarna Owca]
2. Arisjański fiolet - Cisza - Pola Pane [Warszawska Firma Wydawnicza]
3. Księżniczka w blasku sławy i cieniu obsesji - Gaja Kołodziej [Literary Art Institute]
4. Greckie list albo perły i szampany - Alina Netto [Nakom]

Dodatki:

1. Jak upolować faceta? Po pierwsze dla pieniędzy - Janet Evanovich [od siostry]
2. Sekret Julii - Tahereh Mafi [kupiłam wczoraj w dniu premiery jestem w trakcie, powiem jedno Warner !!!]
3. Szklany tron - Sarah J. Maas [od siostry]

Oto wszystko co mam. Czy coś Wam przypadło do gustu ? :)






34 komentarze

  1. Też nabyłam "Sekret Julii" i "Szklany tron". Warner, powiadasz? Tym szybciej zabieram się za książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli też jesteś fanką Warnera to nie zwlekaj !

      Usuń
    2. Ale jestem ciekawa tego Warnera! Nie mogę się już doczekać przeczytania Sekretu Julii :)

      Usuń
  2. Kusi mnie "Niewidzialny most", ma przyciągającą oko okładkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Książki z Krytyki Politycznej! Gratuluję i z niecierpliwością czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  4. O czytałam jedną książkę Jenny Colgan i chętnię przeczytałabym też tę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stos! Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow sporo tego dobrodziejstwa ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę szczególnie dwóch książek "W imię miłości" oraz "Sekretu Julii" :D Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
  9. Sekret Julii! Mam na nią wielką ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaa, też chcę "Sekret..."!!! A oprócz tego jeszcze większość Twojego stosu :D

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zzieleniałam z zazdrości :D Super stosik.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję takiej ilości współprac, ja próbuję, ale cały czas nic. :P Najbardziej jednak podobają mi sie pozycje kupione przez Ciebie, Szklany Tron bardzo mnie interesuję. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje tylu książek i zazdroszczę jednocześnie :o

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo przebogaty stos :) Dużo różności :) Jest co czytać! Na nudę narzekać nie będziesz :)
    przyjemnej lektury :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne książki. Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę też upolować "Sekret Julii":)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeju jak ja ci zazdroszczę "Sekretu Julii" !! ;(
    Nominowałam cię do Liebster Blog :) Wszystkie info u mnie : http://i-tell-you-a-story.blogspot.com/2013/07/bardzo-dziekuje-za-nominacje-agnes-d-i.html ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z chęcią podkradłabym Ci "Sekret Julii" i "Spotkajmy się w kawiarni" :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny stos. Zazdroszczę współpracy z wydawnictwem Literackim :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz sporo wspólprac jak widzę. Kilka książek z chęcią bym Ci podebrała.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam ochotę przeczytać "Niewidzialny most" :). A "Sekret Julii" widziałam wczoraj w Empiku, ale nie kupiłam, gdyż przede mną dopiero pierwsza część.
    Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sporo współprac, brawo :)
    Pragnę "Sekretu Julii" i powieści Poli Pane, czekam na Twoje recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym przeczytać książkę Grocholi, więc czekam na Twoją recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytałam "Arisjański fiolet" - naprawdę fajna książka :) Na Evanovich z chęcią bym się skusiła :)

    Zapraszam: im-bookworm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Łuhu, sporo współprac ;D Jestem ciekawa "Szklanego tronu", "Cafe Auschwitz" i "Sekretu Julii" (ja dopiero tę serie mam jeszcze przed sobą, czekam właśnie na przesyłkę I części ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie wiem czy wcześniej miałaś tą zakładkę, ale ja w każdym razie dopiero teraz zauważyłam 'seriale'. Ja również uwielbiam oglądac seriale, jestem już uzależniona xD Muszę powiedzieć, że dużo tych samych oglądamy ;D
      Gra o tron, Once upon a time, Pretty Little Liars, How I Met Ypur Mother, Pamiętniki wampirów i Pamiętnik Carrie. Koniecznie obejrzyj sobie The Walking Dead (uwielbiam!) i jeszcze całkiem nowy Under the Dome, jest to adaptacja powieści S.Kinga ;D

      Usuń
    2. o rany dopiero teraz zauważyłam jak nie po polsku brzmi pierwsze zdanie xD Zobacz sobie jeszcze Switch at Birth - też lubię ;D
      i sorki za spam xD

      Usuń
  26. Zazdroszczę "Szklanego tronu" i "Sekretu Julii" :)
    "Mój przyjaciel Michael" posiadam i książka czeka w kolejce do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hey, nominowałam Cię do Versatile Blogger Award :D

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. "W imię miłości" mam i ja, co mnie bardzo cieszy. :)Kuszą mnie obie pozycje Tore'go Renberga, a także seria o Stephanie Plum.

    OdpowiedzUsuń