Angus, stringi i przytulanki - Louise Rennison

Tytuł: Angus, stringi i przytulanki
Autorka: Louise Rennison
Liczba stron: 184
Narracja: pierwszoosobowa (w formie pamiętnika)
Seria: Tom I
Wydawnictwo: Egmont
Ocena: 8/10


Georgia Nicolson to czternastolatka z typowymi problemami, pojawiającymi się w wieku dojrzewania a mianowicie: za wielki nos, brak chłopaka, beznadziejni rodzice, kłótnie z przyjaciółkami. Dziewczyna prowadzi pamiętnik, który rozpoczyna się w sierpniu i kończy w sierpniu ale następnego roku.

Jest to pierwszy tom przezabawnych perypetii Georgii. Okazuje się bowiem, że jej najlepsza przyjaciółka Jas, zakochała się w Tomie, którego brat to chodzący "Bóg Seksu". Rodzice głównej bohaterki są irytujący, a młodsza siostrzyczka daje jej popalić zupełnie jak jej ogromny kot wielkości psa o imieniu Anguns.

Jak więc widzicie Georgia ma wiele problemów na płaszczyźnie życia poza szkolnego ale i szkolnego. Wciąż ma pod górkę z dyrektorką, który waży około 150 kilogramów a jej przezwisko to Chuda, a i niektóre koleżanki bardzo denerwują naszą bohaterkę.

Zwierzenia Georgii zaczęłam czytać po tym jak skończyłam Akademię Wampirów. Moje spotkanie z Georgią trwało może 3 godziny. Ale był to świetnie spędzony czas przy dobrej zabawie, a ja wciąż się
śmiałam. Nie wiedząc o tym, że jest książka najpierw obejrzałam film, który jest równie rewelacyjny i godny polecenia.

Jestem przekonana, że jeśli sięgniecie po tą książkę to się nie zawiedziecie bo napisana jest w sposób zabawny i lekki, i miło jest przenieść się do Anglii by chwilę pobyć z Georgią i jej stuknietym kotem. Was zachęcam do czytania a ja zabieram się za kolejną część książki o rezolutniej nastolatki.

Na cykl Zwierzenia Georgii Nicholson składają się:
1. Angus, stringi i przytulanki
2. Spoko, założyłam bardzo duże gacie
3. Kłopoty z dyndakami
4. Tańcząc na golasa
5. Jak rozkochać w sobie każdego chłopaka
6. Ciao, bella czyli w sidłach miłości
7. Jak oswoić włoskiego rumaka
8. Miłość Ci wszystko wypaczy
9. Stop in the Name of Pants!
10. Are These My Basoomas I See Before Me?

22 komentarze

  1. hihi już sam tytuł jest... rozbrajający :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam tę serię kilka lat temu, chyba większość części i pamiętam, że bardzo mi się podobała! Podczas czytania śmiałam się jak wariatka;) Myślę, że jeszcze kiedyś do niej wrócę;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako nastolatka czytałam serię tych książek - pamiętam, że były bardzo zabawne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za książkami, których fabuła kręci się wokół nastoletnich problemów choć nie zaprzeczam, że mogą być zabawne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam kiedyś tę serię i przyznam, że po "Pamiętniku księżniczki" była moją ulubioną. Chciałam do niej teraz wrócić i chyba w końcu to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam ją kiedyś i wtedy bardzo mi się podobała ;) Zdecydowanie dla młodszych nastolatek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś zaczytywałam się w takich ksiązkach, teraz juz po nie nie siegam. Może kiedyś zechcę wrócić do jakiejś pamiętnikowej młodzieżówki, to pewnie sięgnę i po tą serię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytała, ale słyszałam troszkę o tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiałam kiedyś ten cykl, przeczytałam wtedy wszystkie części jakie były.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam jak kiedyś się zaczytywałam w tych książkach. Nawet na półce stoi jakaś część :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Książki nie czytałam, ale oglądałam kiedyś film jeśli dobrze kojarzę i niezbyt mi się podobał :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Już mnie od dłuższego czasu ciągnie, chociaż już starsza trochę jestem :)
    Pozdrawiam,
    (ps. przepiękny szablon :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam to w gimnazjum. W życiu się tak nie uśmiałam! Szkoda tylko, że trudno zdobyć pozostałe części tej serii...

    OdpowiedzUsuń
  14. Po obejrzeniu filmu mam ochotę na książkę, ale troszkę ciężko jest ją zdobyć. Poszukam, może ktoś będzie miał na pożyczkę albo wymianę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko! Ileż to już lat temu czytałam tę serię :) Do tej pory pamiętam hasło "czerwonotyłkowatość" haha :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy cykl, nigdy o nim nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądałam film, który w moim odczuciu był beznadziejny, dlatego po książkę nie mam zamiaru sięgać ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Kilka lat temu, czytałam tę ksiazkę:)Bardzo mi się podobała:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z chęcią przeczytam. Wakacje to odpowiedni czas na takie historię. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stanowczo to nie jest książka dla mnie. Nie cierpię czytać o `problemach` nastolatki, tego typu książki mnie dobijają . ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kiedyś czytała i muszę przyznać coś, co robię rzadko - film był lepszy od książki...
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. widziałam film i podobał mi się, więc możliwe, że i po książkę sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń