Stos


Strona lewa od dołu:
Królowa śniegu - od wydawnictwo M recenzja
Złodziejka książek - z wymiany
Zimowa opowieść - od wydawnictwa Otwartego
Jane Eyre. Autobiografia - od wydawnictwa MG
Lokatorka Wildefell Hall - od wydawnictwa MG
Stan zagrożenia - od wydawnictwa Mira
Zjadłem Marco Polo - od wydawnictwa Bezdroża
Orlęta Lwowskie - od wydawnictwa M
Całkiem dobra książka o miłości - od wydawnictwa Novae Res
Wybrani - z wymiany recenzja
Dziedzictwo - z wymiany recenzja
Zagrożeni - zakup własny

Strona prawa od od dołu:
Lucyna w opałach - od wydawnictwa Feeria 
Język baklawy - wygrana dawno temu w konkursie
Delikatność - z wymiany recenzja
Miłosne kolizje - od wydawnictwa Replika
Uparte serce - od wydawnictwa Święty Wojciech
Woja Afrodyty - od wydawnictwa Albatros
Odyseje - jw
Dziedzictwo - jw
Strażnik tajemnic - z wymiany
Zapomniany ogród - z wymiany
Smaczne życie Charlotte Lavigne - od wydawnictwa Literackiego recenzja
Gra w kłamstwa - z wymiany
+ na Kindla "Patriota" - od wydawnictwa Zielona Sowa recenzja

Tak o to przedstawia się mój stos. Bardzo się cieszę, ze współpracy, którą podjęłam z wydawnictwem MG. Dzięki nim właśnie mogę zapoznać się z twórczością sióstr Bronte. Jestem w trakcie Lokatorki z Wildfell Hall, która jest absolutnie cudowna! Oprócz tego, moją wielką dumą są książki Kate Morton, które dość długo poszukiwałam. Jeszcze brakują mi jej dwie pozycje.
Zdobyłam też kilka nowości na czytnik. Między innymi "Ostatnią spowiedź II"

Zapraszam Was również na moje konto na Lubimy Czytać gdzie sprzedaję książki, lub też jestem skłonna je wymienić. Chociaż w tym miesiącu bardziej zależy mi na sprzedaży. Lubimy czytać

Życzę miłego weekendu obfitego w czytanie ! :)

32 komentarze

  1. Parę naprawdę ciekawych nabytków :). Nic, tylko czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam niczego z tego zbioru, ale jestem ciekawa kilku pozycji :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pozycje. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle ciekawych książek. Zazdroszczę wybranych, mam na nich wielką ochotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudeńka! *.* Zazdroszczę zimowej opowieści :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem pokaźny stosik :) część już czytałam, ale polecam oczywiście serię "Wybrani" na sam początek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam są zresztą dołączone linki do recezji ;p

      Usuń
  7. wooow, woooow, to jest dopiero stos :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Złodziejka Książek, bardziej podoba mi się w okładce która pokazałaś na zdjęciu,a nie filmowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. obrazek na nagłówku jest Twój??? PIĘĘĘĘĘĘKNY! @@

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem pokaźny stosik :D
    Najbardziej jednak chciałabym Jane Eyre. Autobiografia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała masa pyszności, aż nie wiadomo na czym skupić wzrok, tyle tego jest! Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, okazały stos ;) Udanego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jane Eyre polecam, ja byłam zachwycona. Właściwie to nadal jestem ;) Sama niedługo zakupię Złodziejkę książek i Zimową opowieść, już nie mogę się doczekać lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo piękny stosik :> Życzę miłego czytania :))

    Pozdrawiam,
    W.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na Twoją opinię Orląt Lwowskich.

    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały stos. Polecam Ci lekturę ,,Złodziejki książek", zazdroszczę powieści sióstr Bronte i gratuluję nawiązania współpracy z wymienionymi wydawnictwami.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chętnie podkradłabym Ci "Zimową opowieść" :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ;O Wspaniały! Smakowitej lektury życzę!
    Chętnie podebrałabym Ci "Zimową opowieść":)

    A Złodziejka - dla mnie rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  19. Potężny stos! Cieszę się, że jesteś zadowolona ze współpracy z wydawnictwem MG, zazdroszczę możliwości czytania powieści sióstr Bronte :)
    Bierz się za "Złodziejkę..." wciąga i jest niesamowita...

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, ile książek :) Gratuluję! Ze współpracy z MG, na pewno będziesz zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny stos :) Życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Już wróciłam ze szpitala, powolutku nadrabiam zaległości,pozdrawiam ciepło xxxx naprawdę fajny stosik;) miłego czytania i czekam na recki;) ponadto tradycyjnie zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń