Dotdesign


Dotdesign to marka stworzona przez Zuzannę i Przemasa, którzy tworzą unikalne kubki porcelanowe oraz gałki meblowe. Ja otrzymałam kubek z moją ulubienicą Małą Mi. Kubek przyszedł szczelnie zapakowany, szybko po złożeniu zamówienia. Jest miły w dotyku! Aż prosi się o wypicie z niego herbaty czy kawy ;) Idealny towarzysz do czytania książek.



Tak oto prezentuje się mój kubas :D Kubki możecie zamawiać na:
mailowo dotdesign@interia.eu

Kolekcja kubków jest duża, nie są drogie, jestem pewna, że każdy z Was znajdzie coś dla siebie.
Ja powracam do czytania :)

14 komentarze

  1. Genialny kubek !:) Uwielbiam Małą MI :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten sklep i chętnie kupię sobie taki kubeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ świetne! Chciałabym taki kubeczek. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kubek! Na stronie tej firmy znalazłam masę jeszcze ciekawszych w naprawdę przystępnych cenach. Najbardziej spodobał mi się ten z Virginią Woolf.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki cudowny kubeczek! Aż miło popatrzeć... a pewnie co dopiero pić ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kubek! I jeszcze z Małą Mi :D Super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny! Chętnie zdobyłabym jakiś kubek, który zasłużyłby na miano ulubionego. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kubek ;) Sama koniecznie jakiś dla siebie zamówię.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny kubek :D
    Sama bym z niego chętnie piła herbatkę <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ale słodko! kiedyś na mnie wołali Mała Mi bo byłam małą i tak zostałam;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są! Podsunęłaś mi świetny pomysł, ponieważ mój chłopak ma niedługo urodziny, będzie to idealny dodatek do prezentu :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny kubeczek :) Chociaż wolę te przeźroczyste ;) Ale na taką Małą Mi bym sie skusiła :)
    Zapraszam na pierwsze podsumowanie Opasłych Tomisk!

    OdpowiedzUsuń