Stos!


Jak tu dawno nie było stosu! Tyle książek nagromadziło, że aż miło popatrzeć ;)


Od lewej:
1. Dziewczyny z powstania - długo czekałam na tą książkę, już się nie mogę doczekać aż zacznę czytać. [Zakup własny]
2. Jeździec miedziany - [Zakup własny]
3. Dziewiętnaście minut - [Zakup własny]
4. Bezmyślna - [od wydawnictwa Muza]
5. Pensjonat na wyspie [ od wydawnictwa święty Wojciech]
6. Niewidzialne dla oczu [ jw.]
7. Druga strona chaosu [ jw.]
8. Księżyce Jowisza [ od wydawnictwa Literackiego ] recenzja
9. Rozważna i romantyczna [ wymiana ]
10. Nawiedzony dom [ Zakup własny]
11. Szkoła gotowania pod amorem [wymiana]


1. Wojenna narzeczona [wymiana]
2. Spróbujmy jeszcze raz [wymiana] recenzja
3. O krok za daleko [wymiana] recenzja
4. Zacznijmy od nowa [ Zakup własny ] recenzja
5. Jajko z niespodzianką [od wydawnictwa Literackiego]
6. Wszechświat kontra Alex Woods [jw.] recenzja
7. Morderstwo odbędzie się [wymiana]
8. Jesteś tylko diabłem [wymiana]
9. Dziecię ognia [od Fabryki Słów]


Wiedzieliście, że Meg Cabot 15 lat temu wydała "Pamiętnik księżniczki" i "Pośredniczkę" ? Z tej okazji wyda siódmą część "Pośredniczki"! Już się nie mogę doczekać ! :D Więcej o tym poczytacie tu 
Ja zaopatrzyłam się we wszystkie części z serii "1-800-Jeśli-Widziałeś-Zadzwoń" oraz "Pośredniczkę" [wymiana oraz zakup własny] A było to nie lada wyzwanie, ponieważ trudno jest dostać te książki, jednak udało się i mam już wszystkie :)


Z biblioteki:
1. Szansa na życie
2. Zatoka o północy
3. Jutra może nie być
4. Wieczorem w Paryżu

Na pierwszym zdjęciu możecie zobaczyć Fanbooka, którego zrecenzowałam wczoraj oraz "Twój styl", który kupuję co miesiąc.

Czy znaleźliście coś dla siebie ? Coś byście mi podkradli lub odradzili ? :)


25 komentarze

  1. Myślałam, że to mój stos jest wielki :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ile fajnych książek, tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile cudowności! I cała trylogia Glines- zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. łaał :) ile cudowności :D
    kilka bym podebrała.... Abbi Glines i wszystkie od WL na pewno ;) no i kilka jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ahh <3 Zazdroszczę! Takie piękności!;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę przemiło popatrzeć :) jestem ciekawa jak spodoba Ci się Bezmyślna :) czekam na recenzję Dziewczyn z powstania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkołę gotowania pod amorem bym ci ukradła :) Przymierzam się od jakiegoś czas do tej książki, ale jakoś się mijamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Toż to nie stos to STOSISKO! :D
    Owocnej lektury! ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę książek Meg Cabot! Doskonale wiem, jak trudno je wszstkie dorwać, ach :<

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ Ci się tego nazbierało, a myślałam, że moje 15 książek na stosiku, to sporo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pozazdrościć :3
    Sama bym przeczytała wszystkie książki Mag Cabot!! :D
    I wiele wiele innych!

    OdpowiedzUsuń
  12. Na brak czasu mozesz narzekać! Grauluje każdej ksiazki z osobna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ja zazdroszczę, tyle książek, a na moim stosiku zaledwie 4, no ale każda książka cieszy osobno, więc nie ma co płakać :D Piękny widok :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa Twojej opinii książki S.C. Stephens. Jestem świeżo po lekturze tej powieści. Przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bezmyślną odradzam - koszmar. Wszechświat kontra... zaczynam czytać. Jajko z niespodzianką jest całkiem przyjemne. Dziewiętnaście minut bardzo mi się podobało. Chętnie podkradłabym ci Dziewczyny z powstania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale cudowny stos! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację, bardzo miło patrzy się na ten stos :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale ogromne stosy :) Polecam "Jajko z niespodzianką" :D Zazdroszczę książki "Dziewczyny z powstania" i pozycji Picoult. Miłego czytania życzę! ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. "Rozważna i romantyczna" oraz "Morderstwo odbędzie się" to świetne książki :) Ja za Cabot nie przepadam, ale miłego czytania tego wszystkiego życzę ^_^ Piękne zbiory.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny stos. Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo, Meg Cabot :) Nawet ją lubię, ale tych książek akurat nie czytałam. Zabrałabym Picoult, Austen, Munro, Christie i "Wieczorem w Paryżu" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam oglądać Twoje książkowe zdobycze!
    Mała informacja- zmieniłam nazwę bloga z oazarozalii.blogspot.com na http://zaciszeagnieszki.blogspot.com/
    Zapraszam i pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowity stos. Przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nieźle zaszalałaś! Tyle pozycji bym pożyczyła, że głowa mała!

    OdpowiedzUsuń
  25. "Jeździec miedziany" jest fenomenalny :)
    Przeczytałam tylko ten tom z całej trylogii pani Simons, zniechęciły mnie opinie innych czytelników - druga część podobno jest jeszcze znośna, ale o trzeciej nie słyszałam dobrego słowa ;)

    OdpowiedzUsuń