Fanbook - nowe czasopismo dla moli książkowych



Fanbook to nowy magazyn dla miłośników książek. Gdy tylko dowiedziałam się, że coś takiego istnieje ruszyłam na poszukiwania. Niestety w moim małym mieście takich rarytasów się nie sprzedaje. Na szczęście gazetę znalazłam w Empiku. 

Co na początek rzuca się w oczy? Oczywiście niska cena! Myślałam, że to jakiś żart. Byłam przekonana, że gazeta rozprawiająca o książkach będzie dużo droższa, a tu taka przyjemna niespodzianka. Gazeta ma szary papier, ale mi to w ogóle nie przeszkadza. Moim zdaniem dodaje to tylko uroku. 

O czym przeczytamy w gazecie? Jak widać na okładce, wiele rzeczy jest już rozpisanych. Bardzo zaciekawił mnie ranking bestsellerów w Polsce, oraz w USA. Na pewno na liście znajdzie się wiele książek, które już czytaliście. Mnie osobiście bardzo zaskoczył triumfator. Nie spodziewałam się, że akurat ta książka zajmie pierwsze miejsce. Chcecie wiedzieć jaka ? Ja wam nie powiem ;) Musicie kupić gazetę! Do tego bardzo ciekawy wywiad z Suzanne Collis. Trafne pytania, które sama chciałam jej zadać, a teraz znam na nie odpowiedzi. Jest też ranking "21 książek udanego dzieciństwa". Cudowny! Wiele moich ukochanych książek znalazło się w tym spisie. Na początku magazynu znajdziemy kalendarz stworzony dla mola książkowego. Czyli co w trafie piszczy, jakie targi, jakie nowości. Bardzo wiele wywiadów, nowości, a przede wszystkim ciekawostek ze świata książek. 

Gazetą jestem zachwycona. Cieszę się, że w końcu jest coś typowo dla mnie. Dla osoby, która kocha książki. Fanbook to dwumiesięcznik, który kosztuje zaledwie 1,99. Za to nawet nie kupicie czekolady a możecie mieć gazetę, która ma 68 stron i jest wypełniona książkowymi newsami. Na pewno będę kupowała kolejne numery. Polecam!

35 komentarze

  1. Nie mogę na nią natrafić! :c Może w najbliższym czasie, gdzieś ją zauważę :)

    weronine-library.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszukiwałam jak tylko się o nim dowiedziałam i niestety nie znalazłam :( do Empiku mam 50 km, ale będąc na pewno kupię tę gazetę :) cena rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam taką samą drogę do Empiku jednak udało mi się ją kupić w tym miesiącu ;)

      Usuń
  3. Ja szukam tej gazety, ale póki co nigdzie Jej nie znalazłem. Muszę się do Emipku wybrać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie szukałam jakiejś ciekawej gazety o książkach, ale wszystkie które widziałam jakoś mnie nie zaciekawiły. Może właśnie ta będzie w porządku?
    Kto wie kto wie! Rozejrzę się za nią! Dziękuję za informację, bo nawet nie wiedziałam, że takowe czasopismo istnieje...

    OdpowiedzUsuń
  5. No nareszcie jakaś pożądna gazetka dla nas! Moja mama za niedługo będzie w mieście, w którym jest empik, to na pewno mi kupi. Za niecałe 2 zł? Toż to grzech tego nie mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę gdzieś jej poszukać, bo brzmi ciekawie :) Może wreszcie jakiś przyzwoity magazyn ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fanbook wdziera się w blogosferę :D i ja też kupię! a co! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej aż 68 stron! Ależ dużo! :D Niedługo powinnam mieć ten 2miesięcznik i już nie mogę się doczekać - jeszcze mnie do tego tak zachęciłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Również cieszę się bardzo, że powstała taka gazeta - idealna dla moli książkowych. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł :) Ja jednak nie czytam gazet. Hm, chyba powinnam to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  11. O, jak tafię gdzieś na tę gazetę, to na pewno kupię. Sporo książkowych gazetek można dostać w sieci za free - Świt ebooków, Literadar... Jakość tekstów różna, ale czasem można coś ciekawego w ich przeczytać.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Konieczni muszę kupić!! :D
    Za taką cenę to prawie za darmo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niestety nigdzie nie mogłam jej znaleźć, mam jednak na nią wielką ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mnie zainteresował ten magazyn, na pewno będę stałą czytelniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie w mieście nawet Empik nie istnieje -.- Ale ponieważ od października będę bywać w Poznaniu często, nie będzie problemem dla mnie kupić gazetkę. Jest fantastyczna. Jeszcze nie mam całej za sobą, ale jestem tak zachwycona pismem, że niebawem podzielę się moją opinią na blogu ^_^

    OdpowiedzUsuń
  16. Taką gazetę to z chęcią przeczytam :) I jeszcze wywiad z Suzanne Collins, musi być moja :) Gdy będę miała okazje to poszukam w empiku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wywiad jest naprawdę ciekawy, Suzanne mówi np. o tym jak wyglądała praca nad scenariuszem do "Igrzysk śmierci"

      Usuń
  17. Zapoluję na nią w Empiku ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam w rękach pierwszy nr, ale zniechęcił mnie papier i same recenzje - te na co dzień mam w sieci, a w prasie szukam głównie wywiadów i artykułów. jak nadarzy się okazja obejrzę 2. zobaczę czy ona mnie do siebie przekona, czy nadal nic z tego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie widziałam jeszcze tej gazetki, fajnie że trafiłam na ten post :) empik często mnie pozytywnie zaskakuje :) Wczoraj na miejscu dowiedziałam się np że jest promocja 3 za 2 na całą ofertę muzyczną i filmową bez wyjątków! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się dowiedziałam o niej na innym blogu ;) Ja byłam fanką 3 za 2 ale kiedy na wyprzedaży były książki ;)

      Usuń
  20. Sama na poczaatku nie wierzyłam, że kosztuje 2 zł. Polecam, za taką cenę warto.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak ja się cieszę, że jadę jutro do empika! A może w inmedio też sprzedają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc to nie wiem ale myślę, że w takich dużych kioskach będzie :)

      Usuń
  22. Zgadzam się cena kusi. Mam nadzieję, że zakup się opłaci.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja szukałam, ale nie znalazłam..a najbliższy empik mam 3h drogi z mojego miasta :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem zainteresowana miesięcznikiem ale muszę rozeznać się gdzie go kupić. W mojej miejscowości go nie ma :/

    OdpowiedzUsuń