8. Stosik numer dwa


Jestem tak mega szczęśliwa ! :D Może stosiki robi się raz w miesiącu nie wiem, ale ja koniecznie muszę się pochwalić moimi nowymi zdobyczami ! ^^ Wyłącznie "Przez burze ognia" kupiłam (chociaż była za darmo przy zakupie "Reqiuem" ) resztę posiadam z wymiany część dotarła dzisiaj. Od razu mam lepszy dzień, wchodzę do domu ze szkoły a tu czekają na mnie trzy paczki !

1. Przez burze ognia Veronica Rossi
2. Białe trufle N.M.Kelby - kocham gotować, więc to coś dla mnie ;)
3. W siódmym niebie Alyson Noel
4. Cała nowa ja Shari Low
5. Stowarzyszenie Miłośników Literatury i Placka z Kartoflanych Obierek - Mary Ann Shatter i Annie Barrows - Świetna książka, recenzję mam już przygotowaną, pojawi się w najbliższych dniach
6. Angelfall Susan Ee - taki hit mam nadzieję, że mi się spodoba ;D
7. Look Sophia Bennett - czytałam wiele ciekawych opinii o książce, ciekawe co będzie dalej ;)
8. Serce w chmurach Jennfier E. Smith - intrygujący opis ^^
9. Służące Kathryn Stockett - film był rewelacyjny mam nadzieję, że książka też będzie ;)

To jak coś wam się podoba z mojego nowego stosiku ? :D



23 komentarze

  1. Przez burze ognia czeka na mnie na półce, a z tego stosiku podkradłabym na pewno Służące, bo film był cudowny :3 Angelfall i Look też mnie ciekawią, bo tyle się o nich mówię, że coś musi w nich być :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnej jeszcze nie czytałam, więc czekam na recenzje, może do czegoś mnie przekonasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem "Służących". Filmu ani książki nie czytałam, dlatego w końcu dowiem się coś o tej historii.
    Super stos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy książek przeczytam natychmiast zrecenzuje wiec dowiesz się co i jak ;)
      BardO dziękuję :)

      Usuń
  4. Szczerze zazdroszczę "Służących", "Stowarzyszenia Miłośników Literatury..." oraz "Białych trufli"! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O "stowarzyszeniu ..." będziesz mogła jutro przeczytać, a "Służących" sama sobie zazdroszczę ;D

      Usuń
  5. Widzę same ciekawe pozycje! Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że te mi się spodobają ;)

      Usuń
  6. WSZYSTKO wygląda pięknie! :) Ja mam wielką ochotę na "Angelfall", a "Stowarzyszenie...." mam na swojej półce i czeka w kolejce. :)
    Przy okazji dziękuję za życzenia :* :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Stowarzyszenie ..." jest rewelacyjne jak najszybciej powinnaś przeczytać ;)
    Nie ma za co ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Okazały stos. Jest czego pozazdrościć.
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyjątkowo wszystkie pozycje mi się podobają, choć szczególnie marzę o jednej- ,,Serce w chmurach''. Zazdroszczę tej książki. Życzę przyjemnego czytania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w tej chwili czytam ta książkę ;) ja jestem zachwycona moimi nowymi zdobyczami :)

      Usuń
  10. Czytałam tylko "Stowarzyszenie Miłośników Literatury i Placka z Kartoflanych Obierek" i zgadzam się, że to cudowna ksiązka. Czekam na Twoją recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Stowarzyszenie..." czytałam i bardzo, bardzo mi się podobała ta książka :) Czekam na Twoją recenzję "Służących". Jestem ciekawa czy warto przeczytać tę książkę. Film oglądałam i bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No więc masz taką samą opinię jak moja ;) jestem ciekawa "Służących", a recenzja "Stowarzyszenia ..." będzie jutro :)

      Usuń
  12. Z tego stosu tylko "Służące" mi coś mówią (chociaż jeszcze nie widziałam filmu), resztę musiałabym posprawdzać:) A wymiany to dobre interesy, niedawno się w nie zaangażowałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję pięknego stosiku, tym bardziej, że właściwie wszystkie pozycje wydają się być ciekawe :) Najbardziej przyciągają mnie: "Białe trufle", "Serce w chmurach", "Służące" i "Stowarzyszenie Miłośników Literatury i Placka z Kartoflanych Obierek". Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń