3. Stosik


Od dołu:
1. Igrzyska śmierci Trylogia zawiera "Igrzyska śmierci", "W pierścieniu ognia", "Kosogłos" - Suzanne Coliins
2. Piękne istoty - Kami Garcia i Margaret Stohl
3. Rebeliant - Marie Lu recenzja
4. Wybraniec - Marie Lu
5. Requiem - Lauren Oliver
6. Tylko ciebie chcę - Frederico Moccia

Takie książki udało mi się zdobyć, najlepiej widzi mi się "rebeliant" i "wybraniec" ;D panie w mojej księgarni chyba nie wiedzą co dobre bo przeceniły te dwie książki co od razu wykorzystałam i natychmiast je kupiłam :D

Czy coś z mojego stosu wam się spodobało? Coś polecacie, odradzacie, chcecie przeczytać?

Pozdrawiam :D

25 komentarze

  1. "Igrzyska śmierci" czytałam i oceniam bardzo pozytywnie:) Na pewno się nie zawiedziesz. Podkradłabym Ci "Tylko ciebie chcę" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Igrzyska" czytałam bardzo mi się podobały, ale niestety im dalej tym gorzej. ""kosogłos" zawiódł mnie całkowicie ;/
      "3 metry nad niebem" były cudowne (zarówno książka jak i dwie wersje filmu" ciekawa jestem drugiej części ;)

      Usuń
    2. Ja gdybym miała twój egzemplarz na półce, musiałabym komuś innemu ukraść pierwszą część:)
      CO do Igrzysk to muszę przyznać Ci racje. Zakończenie mnie trochę rozczarowało. Oczekiwałam, czegoś bardziej rozbudowanego i zaskakującego.

      Usuń
    3. Pierwsza część też mam :D
      Ja również oczekiwałam czegoś innego, szczególnie poraził mnie wątek z matka katnis i prim

      Usuń
    4. Z Prim to autorka totalnie mnie rozwaliła. A co z matką Katniss było? Bo sobie nie przypominam :D

      Usuń
    5. Chodzi mi o to ze po tym jak zginęła Prim matka Katniss przecież z nią nawet nie pogadała i pozwoliła jej samej wrócić do 12 dystryktu, i jeszcze zbzikowany Peeta który tak naprawdę do końca całkowicie jej nie zaufał (no nie chodzi mi o zawiodłam się na tym właśnie :/

      Usuń
    6. A no tak. Zakończenie chaotyczne i pisane w postaci "byleby serię skończyć". Szkoda. Do Igrzysk wrócę jeszcze latem i być może zrecenzuję;)
      Podziwiam jednak, że przeczytałaś to wielkie tomiszcze o.o Nadgarstek by mi całkowicie padł po 30 minutach czytania. Ja w domu posiadam wersję trzy książkową.

      Usuń
    7. hahaa jakoś dałam rade, rzeczywiście robi wrażenie :D
      Też miałam takie wrażenie żeby juz to zakończyć, szkoda bo myślałam że z każda kolejna ksiazka powinno być lepiej a nie gorzej :/

      Usuń
    8. Ja też tak myślałam. Już w "Pierścieniu ognia" SPAM zniechęciłam się drugimi Igrzyskami, ale to co zaserwowała nam autorka w "Kosogłosie" kompletnie mnie rozczarowało.
      A widziałaś może nowe wydanie "Władcy Pierścieni"? Też grube i ogromne tomiszcze. Bardzo chciałam mieć tą serię na półce, ale nie w takiej wersji ;p Na szczęście udało mi się znaleźć oddzielnie trzy tomy:)

      Usuń
    9. Mnie zakończenie bardzo zaskoczyło. Ale czy mi się nie podobało? Podobało mi się. Wiem, że dużo osób zginęła, ale i tak lubię "Kosogłosa". :)

      Usuń
    10. Mnie też nie wien skąd ona wzięła ten pomysł te akcje ratownicze opisane w książce były jakieś takie wymuszone
      A nie widziałam, musze poszukać w takim razie ^^
      A czytałaś może Miasto Kości albo Harrego Pottera ? :D

      Usuń
    11. Ania, są pewne drobne elementy za które lubię 3 część ale niestety dominują w mojej opinii minusy, a szkoda :/

      Usuń
    12. Oczywiście, że czytałam! Harrego cały cykl, Dary Anioła tylko do Miasta Szkła.
      Nie przeszkadza Ci ten spam? :D
      Jakby co to pisz na email: chmurka1910@o2.pl ;)

      Usuń
    13. No jak tak można, przecież Kosogłos to najlepsza część trylogii, jeśli chodzi o jakość! Choć przyjemniej czytało mi się część drugą, to jednak trzecia zostawiła po sobie porządnego książkowego kaca!

      Usuń
    14. O nie mam zupełnie inne zdanie, u mnie pozostawiła niedosyt i rozczarowanie a myślałam ze 3 część będzie kulminacja tak bombowa ze się nie pozbierak w pozytywnym tego słowa znaczeniu, a wyszło w negatywnym

      Usuń
    15. Polaris, zgadzam się! "Kosogłos" był bardzo dobrą książką. Cała trylogia w ogóle była dobra. Ale według mnie są jeszcze lepsze książki. :)
      Clary, DA czytałam, ale chyba nie wszystkie tomy. Nie pamiętam już :D Harry'ego oczywiście, że czytałam! Dzięki tej książce w głównej mierze zaczęłam czytać :)
      Chmurka, ja posiadam to nowe, grube wydanie "Władcy Pierścieni". Ładne wydanie, mnie się podoba. I w podobno najlepszym przekładzie! :) Teraz właśnie czytam tę książkę i coraz bardziej jestem zakochana ;)

      Usuń
  2. Taki stos oczy cieszy. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam ochoty na żadną z tych książek, ale może po prostu jeszcze tego nie wiem :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nic nie wiadomo, może Ci się coś spodoba :)

      Usuń
  4. Jestem ciekawa Marie Lu... :) Ach, "Requiem" i całą trylogia Igrzysk, pięknie!

    A co do pytań do autorek - może masz jakieś propozycje? Jeśli tak, poproszę o nie w komentarzu pod moim postem. Również postaram się nawiązać kontakt z Tahereh Mafi i Marie Lu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście dodaję do obserwowanych, bo dobrze się zapowiada ;)

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję ;) Co do pytań oczywiście zastanowię się nad tym :)

      Usuń
  5. Ach, podebrałabym ci Piękne Istoty.
    Nawiasem mówiąc, te wasze komentarze o Igrzyskach oznaczyłabym jako spoiler :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jeszcze nie czytałam, ciekawa jestem co z tego będzie :D i jestem ciekawa filmu ^^

      Usuń