Uwaga, uwaga!!!!

Uwaga! Przed Państwem najnowsza powieść Jessicy Brody, autorki 52 powody, dla których nienawidzę mojego ojca. Fajna okładka i ciekawa fabuła. Czy to nie przepis na sukces ?

Zapraszam Was do zapoznania się z trailerem książki i samym opisem. Ja sama chętnie przeczytam tą książkę :)


Madison przyłapała chłopaka na zdradzie z najpopularniejszą dziewczyną w szkole. Każdą inną nastolatkę ten fakt by załamał. Jednak nie Madison. Ona, bowiem woli planować zemstę. I to nie tylko na frajerze, z którym jeszcze do niedawna była.

Równowaga musi zostać zachowana, a skoro wszechświat o to nie dba, zajmie się tym Klub Karmy.

Trailer



* Czy bylibyście zainteresowani udziałem w konkursie, w którym można wygrać książkę i czy chcecie czytać na moim blogu o nowościach książkowych ? :)

Czy chętnie przeczytacie "Klub Karmy"? A może już znacie tą książkę, lub autorkę ? :)

13 komentarze

  1. Bardzo jestem zainteresowana tą książką i mam nadzieję, że uda mi się ją poznać, dlatego czekam na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem bardzo zainteresowana tą książką. Opis brzmi naprawdę kusząco. Nawet mówiłam ostatnio mojemu przyjacielowi Januszowi, że muszą ją koniecznie poznać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem przekonana, że Janusz byłby zachwycony. Mimo że książka wydaje się czysto "dziewczęca" jestem przekonana, że chłopcom też może się spodobać :)

      Usuń
    2. Janusz powiedział, że ją przeczyta, żeby dowiedzieć się co nieco o dziewczynach i co sądzą o chłopach :)

      Usuń
    3. Och, on może sądzić, że mają o nim jak najlepsze, ale rzeczywistość czasem jest zupełnie inna ...

      Usuń
    4. Właściwie to chyba tylko my mamy o nim jak najlepsze mniemanie bo.....jest po prostu naszym Januszem. :)

      Usuń
  3. Właśnie czytałam dzisiaj już o tej książce i chcę ją mieć ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przeczytałabym książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Książka z każdym dniem wydaje mi się coraz bardziej ciekawa. Chętnie bym ją przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie moje klimaty, więc sobie odpuszczę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiedź jest świetna, niczym jakiegoś filmu, chętnie bym go obejrzała, a właściwie w tym wypadku przeczytała, :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm, zdecydowanie nie mój przedział wiekowy i zainteresowania:)

    OdpowiedzUsuń