Stos!


1. Zaczaruj mnie - od Literackiego
2. Morze spokoju - z wymiany
3. Biografia Poświatowskiej - od Znaku
4. Przygody Baltazara Gąbki. Trylogia - od Literackiego
5. Morderstwo w Orient Expressie - zakup własny recenzja
6. Ida sierpniowa - jw. recenzja
7. Drzewo migdałowe - od SQN
8. Taka sobie wróżka - z wymiany
9. Prawie dobra wróżka - jw.
12. Opactwo Northanger - zakup własny
13. Wymarzony czas - od Znaku
14. Księga stylu Coco Chanel - od Literackiego
15. Zawołajcie położną - jw.
16. Monument 14. Odcięci od świata - od Rebis
17. Pora na życie - zakup własny
18. Zieleń szmaragdu - jw. recenzja
19. Błękit szafiru - jw. recenzja
20. Czerwień rubinu - jw. recenzja
21. NOS4A2 - od Albatrosa
22. Najdłuższa podróż - jw.
23. U progu zagłady - od Znaku
24. Dotyk Julii - zakup własny recenzja
25. Tylko dzięki miłości - jw. recenzja

Coś czytaliście, polecacie, odradzacie ? A może chętnie byście coś ode mnie pożyczali ? ;)

45 komentarze

  1. Trylogia czasu :3 brakuje mi tylko ostatniego tomu! Intryguje mnie monument 14, dawno żadna książka mnie tak nie ciekawila. Milego czytania =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie skompletowałam całość, uwielbiam tą serię :D
      Dziękuję bardzo ;)

      Usuń
  2. Serię Gier czytałam i miło ją wspominam, lekka, szybko się ją czyta i może niewymagająca. Na serię z Julią już zacieram ręce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Julię ! <3 Cudowne są książki napisane przez Tahereh, trzecia część jest chyba najlepsza ;)

      Usuń
  3. Przeczytałam "Morze Spokoju" - na pewno Ci się spodoba!
    Jestem w trakcie lektury "Przygody Baltazara Gąbki" - uwielbiam <3

    Widzę, że ktoś tu kupił "Morderstwo w Orient Expressie" - jestem już po! Wspaniały kryminał, jedna z lepszych książek Christie :D
    Nie mogę się doczekać kolejnych tomów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję! Zaczęłam czytać tą książkę i tak jakoś średnio mi się podoba ;p
      Morderstwo w Orient Expressie już dawno temu przeczytałam, ale nie miałam własnego egzemplarza, natrafiła się dobra okazja więc skorzystałam :D

      Usuń
  4. Ależ piękności ;))) a Biografię Poświatowskiej też mam u siebie na półce, ale jeszcze nie zaczęłam czytać.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie częściej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trylogia Baltazara Gąbki <3
    W moich klimatach jeszcze tylko "Morderstwo w Orient expresie" i "Opactwo Northanger" Obie bardzo lubię i chyba polecać nie muszę, skoro zakupiłaś ;)
    Miłej lektury życzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Morderstwo.." już czytałam ;)
      Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  6. Z ręką na sercu polecam Morze Spokoju. ;) Pokochałam tę książkę i zachwyciła mnie swoim klimatem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny stos!
    Ja mam strasznie dużo książek do przeczytania, w tym ''Morze Spokoju'', które również tutaj ukazałaś :) Trylogię Kerstin Gier bardzo Ci polecam - lekka, przyjemna i cudowna :3
    Jejku! Jak bardzo chciałabym mieć w swoich łapkach finałowy tom ''Dotyku Julii''. Czekam na recenzję ;)
    Życzę przyjemnej lektury i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie te książki, które wymieniłaś mają przy tytule link do recenzji ;) Zarówno Dotyk Julii jak i trylogię Gier przeczytałam już jakiś czas temu ;)

      Usuń
  8. Zazdroszczę tego stosiku!!! Miłego czytania! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się wreszcie zabrać za Trylogię Czasu! No i zazdroszczę takiego stosiska ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak najszybciej ją czytaj! To świetna seria :)

      Usuń
  10. Bardzo lubię wiersze Poświatowskiej więc tym bardziej z chęcią przeczytam o niej książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaale cudowny stos! Zauważyłam w nim "Porę na życie" - fantastyczna książka! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ? Mam nadzieję, że będzie taka cudowna :D

      Usuń
  12. Stoisk rzeczywiście pokaźny, gratuluje i życzę miłego czytania :) Sama mam już kilka książek z tego stosu przeczytanych jak na przykład Trylogia Gier niemniej czekam z niecierpliwością na resztę recenzji
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, recenzję będą już niedługo :)

      Usuń
  13. Czytałam tylko "Dotyk Julii", Trylogię czasu i którąś z książek o Baltazarze Gąbce. Wszystkie mi się podobały ;) "Morderstwo w Orient Expressie" kupiłam wczoraj z gazetą, mam też "Prawie dobrą wróżkę" (ale "Takiej sobie..." już nie :C) i "Idę sierpniową" (którą też czytałam i uwielbiam!). Podebrałabym "Morze spokoju", biografię Poświatowskiej i "Porę na życie". Ogólnie to masz bardzo zacny stosik :D Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny stos! Czytałam tylko trylogię Czasu, mam nadzieję, że Ci się spodoba.
    A zazdroszczę Ci : "Zaczaruj mnie", "Morze spokoju" i "Pora na życie" oj!

    OdpowiedzUsuń
  15. Porę na życie szczerze polecam - właśnie jestem po lekturze i jestem totalnie tą książką oczarowana!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super stosik :) Tyle książek, a ja żadnej nie czytałam :c

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo ciekawych pozycji. Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile wspaniałych książek. Życzę przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z twojego stosiku czytałam jedynie ''Morze spokoju'' i byłam oczarowana. Mam nadzieję, że ty również podzielisz mój zachwyt. Reszty nie znam, więc życzę miłej lektury i będę czekać na twoje recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cóż za perełki;) część chcę widzieć także na swojej półce:) Czytałam jedynie Trylogię Czasu:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z twojego stosu, najchętniej pożyczyłabym książkę Karoliny Frankowskiej "Zaczaruj mnie" oraz "Morze spokoju", "Pora na życie", jak i "najdłuższą podróż"

    OdpowiedzUsuń
  22. Za "Julię" zamierzam się wziąć już od dłuższego czasu. Oprócz niej rozpoznaję tylko "Trylogię Czasu". Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojeju, ile cudowności :o Też dostałam Monument 14 i jakoś w tym tygodniu to przeczytam :)
    Polecam Morze spokoju i życze miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety, nic z Twojego stosu nie miałam okazji przeczytać.
    Ale ukradłabym Morze Spokoju, Sparksa i Trylogię czasu...

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaczaruj mnie chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny stos. Baltazar Gąbka wpadł mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ile super książek ^^ i nic nie czytałam :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę:)
    Trylogi czasu. Genialne!
    Chętnie ukradłabym Sparksa:D

    w-krainie-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Już niedługo się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hm, ja bym prędzej powiedziała, że to stosisko, a nie stos :D
    Polecić Ci mogę "Zaczaruj mnie" - lekka, zabawna, ale i z przekazem.;)
    No nie ma co, masz co czytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Najchętniej przeczytałabym biografię Poświatowskiej i ,,Porę na życie". Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  32. Czytałam "Monument 14" i nie spodziewałam się aż tak dobrej lektury. Szczerze polecam :)
    "Zieleń szmaragdu", "Taka sobie wróżka", "Prawie dobra wróżka" - czytałam i miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny stos. Przyjemnego czytania życzę!! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zajrzyj do mnie. Nowa książka Jessiki Brody :)
    http://monweg.blog.onet.pl/2014/06/25/nowa-ksiazka-jessiki-brody-trailer/
    Stosisko niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń