Czasopisma



Ten miesiąc był dla mnie dość owocny jeśli chodzi o zakupione gazety. Jak co miesiąc kupiłam Twój Styl, tym razem dodatkiem jest film "Larry Crowne - uśmiech losu". Szkoda, że nie dodają do niej książek. 

♥ Kolejny jest Fanbook jak zwykle ciekawy i pełen znanych i nieznanych mi książek. Kupiłam głównie ze względu na wywiad z autorką "Czerwieni rubinu". W Twoim Stylu lubię artykuły Łukasza Modelskiego o książkach, tym razem niestety jest tego bardzo mało.



♥ Vive kupiłam tylko i wyłącznie ze względu na dodatek jakim okazała się książka Agathy Christie "Morderstwo w Orient Expressie" za 6,99 zł. Kolejne dwa tomy w cenie jednego 3 lipca już same bez gazety. Miło zaskoczył mnie też artykuł o autorce. 



♥ Bussines English i English Matters również znalazły się na mojej gazetowej półce.


W English Matters znalazłam bardzo ciekawe artykuły między innymi o skandynawskich mitach, co mnie bardzo interesuję i cieszę, się że mogłam dowiedzieć się o nich czegoś nowego. Oprócz tego jest artykuł o królowej Anglii, Elżbiecie Tudor.Vannessie-Mae, sławnej na całym świecie skrzypaczce  i wiele innych. 




Bussines English grubsza i droższa siostra English Matters, też ma wiele do zaoferowania. Między innymi o filmie Lego, ludziach sukcesu i trendach w biznesie. 
W każdej z gazet mamy wyjaśnione trudne słownictwo oraz niektóre artykuły możemy odsłuchać na stronie internetowej po uprzednim wpisaniu odpowiedniego kodu. 




Uwielbiam te gazety, zawsze można się z nich nauczyć i dowiedzieć się czegoś nowego. Sprytnie łączą przyjemne z pożytecznym.

Czytaliście coś, kupujecie co miesiąc jakieś gazety ? Możecie mi coś polecić ?

Za English Matters i English Businnes dziękuję

12 komentarze

  1. Uwielbiam magazyny Wydawnictwa Colorful Media! Są bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kupiłam "Morderstwo w Orient Expressie" :D
    Nie mogę się doczekać kolejnych tomów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo, szkoda, że przegapiłam to "Morderstwo..." ale może załapie się jeszcze na kolejne tomy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytam czasopism, ale chciałam kupić Fanbooka i nie znalazłam w empiku, może jutro jeszcze raz poszukam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedzialam o tych ksiazkach Agathy Christie, chyba kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fanbooka chętnie bym przygarnoł, viva ma świetną książkę, chyba się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatę Christie już oczywiście mam, Fanbooka też i English Matters. W tym miesiącu kupowałam jeszcze Pani domu z książkami za 9,90. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszystkie czasopisma wydawnictwa Colorful Media. Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pod wpływem Twojego posta wybrałam się dzisiaj na poszukiwania Vivy z "Morderstwem w Orient Expressie" i udało mi się ją znaleźć. ;) Gdyby nie on, nawet nie wiedziałabym o tej kolekcji książek Christie (którą uwielbiam od momentu przeczytania "I nie było już nikogo"- polecam Ci ten kryminał gorąco!)- dziękuję! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co ! ;) Cieszę się, że zaopatrzyłaś się we własny egzemplarz bo o to głównie mi chodziło, żeby ktoś dowiedział się o takiej okazji ! :D
      "I nie było już nikogo" jeszcze nie czytałam ale mam zamiar ;)

      Usuń