Kolorowy trening antystresowy. Es-floresy


Tytuł: Kolorowy trening antystresowy Esy-floresy
Liczba stron:128
Wydawnictwo: Buchmann

Kolorowanki stały się po książkach do zniszczenia bardzo popularne. Początkowo wydawała mi się taka zabawa wyrzucaniem pieniędzy w błoto, jednak z radością przyznaję, że się myliłam. Uwielbiam kolorować a takie skomplikowane wzory, które zostały mi zaproponowane w tej książce są doskonałe jeśli chodzi o odstresowanie się ale również rozwój wyobraźni.

Znajdziemy tutaj obrazki ze zwierzętami, kwiatami czy piórami. Każdą stronę można oderwać i po skończonym kolorowaniu oprawić w ramkę. Na końcu jest też dział poświęcony rysowaniu. Można dać ponieść się fantazji i w wybrany przez siebie sposób skończyć rysować obrazek. 



Przyznam, że bardzo mi się to podoba, i teraz mam oko na łączenie kropek, co zawsze uwielbiałam robić jako mała dziewczynka, a teraz jest też opcja dla dorosłych.

Jeśli więc macie gorszy dzień, nudzi wam się albo macie ochotę pofantazjować to koniecznie musicie zaopatrzyć się w tą książkę. 

Ocena: 10/10




11 komentarze

  1. jeju, cudowna książka. Pierwszą rzeczą o jakiej pomyślałam widząc te rysunki były tatuaże.Mam lekkiego fioła na ich punkcie, a widząc chociażby taką surrealistyczną czaszkę, aż mam ochotę na kolejną wizytę w studiu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka stwierdził to samo i co najmniej połowa tych rysunków odpowiadała jej na tatuaż :D

      Usuń
  2. Cudna. Ta mania kolorowania szalenie przypadła mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą kolorowankę i sprawia mi wiele radości. I moja znajoma jak ją u mnie zobaczyła to też ją sobie zamówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To wydanie niestety nie jest dla mnie - wolę bardziej konkretne wzory, na przykład kwiaty. Ale samo kolorowanie jak najbardziej lubię i popieram. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. od dawna mam ochotę na kolorowankę, jak się pojawi Harry Potter do pokolorowania to już chyba się nie powstrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam, ze te kolorowanki dla dorosłych niektórych bardzo odstresowują ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne są te kolorowanki, muszę wreszcie w jakąś zainwestować, bo to świetna alternatywa na nudne lekcje :D Czaszka cudna !

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne to i szybko stało się popularne, ale nie jest to dla mnie. Szybko by mnie znudziło, zresztą brak mi cierpliwości i dla mnie byłyby to pewnie kolorowanki stresowe ;) ale dla niektórych to z pewnością fajna rozrywka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię kolorowanki, ale ostatnio brakuje mi na nie czasu. :(
    Ta akurat nie dla mnie, bo nie lubię mieć narzuconego tła, ale mam chyba z dziesięć innych zeszytów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zastanawiam się, czy to rzeczywiście jest taka dobra zabawa, jak wszyscy piszą - ja chyba bym się denerwowała bardziej, gdybym nie pokolorowała obrazka dokładnie tak, jak chciałam :D Ale znalazłam podobne na promocji, może się jeszcze skuszę... :)

    OdpowiedzUsuń