Twój dziennik - Regina Brett


Tytuł: Twój dziennik
Autorka: Regina Brett
Wydawnictwo: Isignis


Regina Brett doskonale znana autorka poczytnych poradników takich jak Bóg nigdy nie mruga, czy Bóg zawsze znajdzie Ci pracę stworzyła kalendarz. Po okładce nie można się domyślić, że w środku znajduje się mnóstwo pięknych stron z poradami na każdy dzień roku.

Nie czytałam żadnej książki tej autorki przez co nie mogłam się opanować, żeby nie przeczytać każdego wstępu poprzedzającego dany miesiąc. Autorka ma dar. Naprawdę słowa jakie wyszły spod jej palców mają jakąś magiczną siłę, która do Ciebie przemawia. Chce się coś zrobić i zmienić swoje życie. Daje siłę do działania.


Co do wydania jest perfekcyjne i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. Każdy miesiąc poprzedza uroczy rysunek, po którym następuje wstęp od autorki. Każdy miesiąc ma inną fakturę. Styczeń ma kartki w paski, a maj w kratkę natomiast listopad w okręgi. Każdy miesiąc jest inny. I co najlepsze nie jest to kalendarz tylko na 2016. Przy dniach nie jest określone czy to poniedziałek czy wtorek, mamy za to możliwość sami to określić. Dzięki czemu kalendarz może nam służyć latami, chociażby jako poradnik. 


Każdy dzień to jakieś zadanie, ciepłe słowo albo motywacja. Jestem zachwycona tym kalendarzem. Nie mogę się doczekać kiedy będę od nowa czytała porady Reginy Brett oraz sama zapełniała kartki swoimi słowami. Idealny na prezent i dla nas samych. Nietypowy kalendarz, który da Ci power na każdy dzień.

Polecam!
Ocena: 10/10

14 komentarze

  1. Trzeba przyznać, że prezentuję się pięknie :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam ciekawa, jak wygląda ten dziennik. Szczególnie cieszy mnie dużo miejsca na własne zapiski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na prezent wydaje się być idealny wręcz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jaka śliczna zawartość! Nie mogę się doczekać, kiedy mój egzemplarze do mnie przyjdzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziennik wygląda naprawdę ładnie. I wykorzystam go na pewno jako prezent dla pewnej osoby, która uwielbia twórczość tej autorki ;).
    Pozdrawiam :D
    czytaniewekrwii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wygląda, ale ja nigdy nie korzystałam z takich rzeczy, więc raczej nie jest dla mnie :D ale jako prezent, czemu nie ;)

    Pozdrawiam, Martyna
    http://myfantasticbooksworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko, co może działać motywująco, jest warte uwagi. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, z nieba mi spadłaś z tym kalendarzem, dokładnie czegoś takiego szukałam! :D Chodzę już od ponad tygodnia po księgarniach i sklepach papierniczych i nic szczególnego nie rzuciło mi się w oczy, a tu proszę ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie znalazłaś coś idealnego dla siebie :D

      Usuń
  9. Przeczytałam wszystkie książki Reginy Brett i szczerze ją uwielbiam - to, co pisze, naprawdę trafia do czytelnika. :) Na kalendarz się jednak nie skuszę. Trochę szkoda mi pieniędzy, bo lekcji jest tylko 12, a ja i tak bym go nie używała - na moje potrzeby jest za mały, a poza tym mam już jeden na nadchodzący rok. Spróbuję zdobyć zawarte w środku teksty w inny sposób. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wygląda, idealny na prezent :) zamawiam dla siebie i dla przyjaciółki która ma niebawem urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie - cZy na końcu kalendarza/książki znajduje się jakieś miejsce na notatki?

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam, zamówiłam jakiś czas temu. Jescze go nie widziałam na żywo, ale czuję, że spodoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń