Krój, Gotuj, WOW



Tytuł: Krój, Gotuj, Wow
Liczba stron: 103
Wydawnictwo: Insignis

Uwielbiam gotować i jeszcze bardziej uwielbiam książki kucharskie. Szczególnie te, które mają w środku mnóstwo pięknych zdjęć. Byłam więc bardzo zaskoczona kiedy dostałam książkę kucharską w formie rysunkowej, przypominającej komiks. Jestem jednak pod ogromnym wrażeniem tej pozycji.

Kojarzycie "Srebrną łyżkę" włoską biblię kuchni? "Krój, gotuj, wow" zawiera 50 zilustrowanych przepisów właśnie z tej księgi. Jest to nie lada gratka dla osób początkujących w kuchni ale też dla starych wyjadaczy. 


Książka jest świetnie zbudowana, Na początku znajdziemy wskazówki dotyczące zakupów czy najważniejszych składników. Potem jest dział przystawki, następnie makarony bez których nie istnieje włoska kuchnia. Dania główne poprzedzają dział wypieki i desery. Na końcu jest extra info czyli uwagi do przepisów, techniki kuchenne oraz słowniczek.



W technikach kuchennych znajdują się rady jak wyrabiać ciasto czy jak przygotować krewetki do dalszego gotowania. W słowniczku znajdziemy wyjaśnienie terminu al dente oraz blanszowanie

Każdy przepis na początku ma śliczne rysunki potrzebnych produktów. Następnie przedstawiony jest każdy krok z wyjaśnieniem. Jak sami widzicie rysunki są świetne. Każdy przepis aż prosi się o wykonanie. Jestem absolutnie zachwycona. Jedna z lepszych książek kucharskich, jakie widziałam.

Ocena: 10/10

Za książkę dziękuję wydawnictwo Insignis.

3 komentarze

  1. Od jakiegoś czasu mam ochotę na tą książkę kucharską, bo mam nadzieję, że przyda się mi i mojemu siostrzeńcowi do wspólnego gotowania ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam gotować, więc książka jak najbardziej dla mnie, szczególnie jeżeli jest to wszystko tak ładnie opisane.

    Pozdrawiam, Martyna
    http://myfantasticbooksworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Komiksowe gotowanie :) bardzo fajnie to wygląda. W sam raz dla początkujących mistrzów kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń