Ed Sheeran. Graficzna podróż - E.Sheeran, P. Butah


Tytuł:  Ed Sheeran. Graficzna podróż
Autorzy: Ed Sheeran i Phillip Buthan
Liczba stron: 208
Wydawnictwo: Insignis

Ed Sheeran brytyjski piosenkarz i autor tekstów postanowił za namową przyjaciół napisać swoją autobiografię. Jak sam piszę we wstępie był temu przeciwny bo jako 24 latek ma bardzo mało do opowiedzenia. Książkę jednak napisał. Pierwsze co się rzuca w oczy to piękne wydanie. Naprawdę perfekcyjne. Śliczna okładka, twardy papier dużo rysunków Eda i jego zdjęć. W to wszystko zamieszany jest tekst. I do niego mam najwięcej zarzutów. 


Książka rozpoczyna się rozdziałem pod tytułem rozniecenie iskry gdzie Ed opisuje swoje dzieciństwo, to jak rodzice go wspierali w karierze muzycznej i w tym aby rozwijał się w tym kierunku. Młody muzyk nie miał w domu telewizora, dzięki czemu mógł skupić się na nauce śpiewu oraz gry na gitarze, bo jak sam przyznaje nie umiał kiedyś ani śpiewać, ani grać ani pisać piosenek. Opowiada o tym jaką drogę przeszedł by stać się sławnym.


Nadużywał alkoholu, koncertował codziennie w innych miejscach. Poznał wielu wspaniałych ludzi, zmieniał wytwornie płytowe. Jednym słowem jego droga nie była usłana różami. Musiał mierzyć się z wieloma przeciwnościami losu, kiedy słyszał, że jego piosenki są beznadziejne. Jednak nie poddał się i dzisiaj jest na szczycie list przebojów.

Autobiografia Eda Sheerana z pewnością cieszyć się będzie wielką popularność wśród fanów jego twórczości jednak mnie nie zachwyciła. Tekst nie zajmuje zbyt wiele stron. Tak naprawdę gdyby usunąć wszystkie elementy graficznie nie zająłby pewnie więcej niż 80 stron. Ciężko oceniać czyjeś życie, bo w końcu o tym jest książka, ale historia Eda Sheerana mnie nie zachwyciła. Być może dlatego, że nie jestem wielką fanką jego twórczości. Książka będzie się ładnie prezentować na półce. Sądzę, że książka byłaby dużo ciekawsza gdyby Sheeran miał 50 lat i wiele osiągnął. Na to jednak trzeba poczekać. 

Ocena: 6/10

6 komentarze

  1. Nie jestem wielką fanką, ale cenię jego twórczość i może przeczytam tą pozycję :D

    Pozdrawiam
    http://myfantasticbooksworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna graficznie - z tego co widzę po zdjęciach, które dołączyłaś do recenzji. Może aż taką fanką Sheerana nie jestem, ale mam słabość do takich książek ;)

    Zauważyłam zmianę szablonu!
    Trochę mnie ostatnio nie było w blogosferze,dlatego pewnie reaguję z opóźnieniem, ale chciałam szczerze pochwalić - bardzo mi się podoba! Jest tak romantycznie i przytulnie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 starałam się sama coś stworzyć i bardzo się ciesze, że Ci się podoba :)

      Usuń
  3. Nie przepadam za biografiami. Nie jestem również jakoś szczególnie zafascynowana piosenkarzem, więc nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ogromną fanką Eda, także byłam bardzo podekscytowana faktem, że piosenkarz wydaje biografię. Wiadomo, że dwudziestoczterolatek nie może napisać tak fascynującej historii jak osoba mająca lat 50 i dużo więcej doświadczenia, jednak chyba książkę kupię dla samego faktu, że jest to Sheeran. Zresztą jak widzę oprawa graficzna stuprocentowo powala :)
    Zapraszam do mnie, świeetny blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem pewna, że wiele osiągnie i wtedy wyda kolejną taką książkę. w wieku 24 lat to chyba za wcześnie na pisanie autobiografii. mimo to uwielbiam jego muzykę i bardzo podoba mi się wydanie. pozdrawiam :)
    wyznaniaczytadloholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń