Stos



Jak wiadomo nowy miesiąc najlepiej zacząć z nowymi książkami. A moja biblioteczka ostatnio wzbogaciła się o wiele nowych książek. Nie miałam ostatnio za dużo czasu na czytanie, ale pogoda wcale nieświąteczna, sprzyja czytaniu. Także o to co mam:



1. Moje historie prawdziwe - od Literackiego
2. Zanim się pojawiłeś - zakup własny
3. W domu Madame Chic - od Literackiego
4. Sekretne życie pszczół - od Literackiego
5. Anatomia Kłamstw - od SQN


1. Nieskończoność - z biblioteki
2. Geek Girl - od Jaguara
3. Plan na szczęście - od Jaguara
4. Love, Rosie - od Akurat


1. Fraulein France - od Rebis
2. Wczoraj, dziś jutro. Moje życie - od Literackiego
3. Vouge. Za kulisami świata mody - od Literackiego
4. Pół Króla - od Rebis


Polecacie coś ? Czy może wręcz przeciwnie chcecie mi coś odradzić ? Przy okazji życzę Wam wesołych i wspaniałych świąt :)

22 komentarze

  1. Milusi stosik! :D
    Już nie mogę się doczekać recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pół króla mnie ciekawi... W ogóle, muszę się zainteresować bardziej twórczością Abercrombie'go

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, jeszcze nic nie czytałam tego autora

      Usuń
  3. O żadnej z tych książek nie słyszałam, więc poczekam na recenzję i może coś mnie zainteresuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę miłej lektury i również Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same ciekawe książki, większość chciałabym przeczytać :)
    Przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny stosik!
    Z chęcią zagarnęłabym pierwsze 8 książek. :D
    Miłej lektury i Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same piękności. Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam ,,Love, Rosie". ,,Sekretne życie pszczół" też powinno Ci się spodobać.
    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak można mieć tyle wspaniałych książek. :) Czekam na recenzje :)
    http://pizama-w-koty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam ''Love Rosie'' i bardzo polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie widziałaś filmu to też polecam, świetny. Inny niż książka, ale równie fantastyczny ;)

      Usuń
  11. Od siebie polecam "Love, Rosie", "Zanim się pojawiłeś" i "Sekretne życie pszczół" :). Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Love, Rosie" faktycznie świetna, "Zanim się pojawiłeś" średnia, a "Sekretne życie pszczół przede mną" ;)

      Usuń
  12. W takim razie życze Ci aby wszystkie z tych pozycji przypadły Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę Sekretnego życia pszczół! Bardzo fajny stosik. Ja ostatnio też wzbogaciłam się o "Love, Rosie"

    OdpowiedzUsuń
  14. "Love, Rosie" polecam. Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  15. "Love, Rosie" polecam. Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  16. "Love, Rosie" nadal w moich planach. Miłej lektury. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh "love,rosie" musi byc super ! Pieknie ! Zapraszam do siebie, jestem tu od kilku dni : http://66blackholestreet.blogspot.be/ ;)

    OdpowiedzUsuń