Nowy Rok !


Kochani ! Zbliża się koniec roku 2014. Nie mogę uwierzyć, że minął tak szybko. Ten rok był dla mnie bardzo zaskakujący. Rozpoczął się nieciekawie ale kończy fantastycznie. Życzę Wam w 2015 miliarda fascynujących książek, aby spełniły się wszystkie Wasze marzenia i abyście mogli dalej poświęcać się swoim pasjom! 

Tymczasem ja korzystając z wolnego powracam do moich ukochanych serii książek, którymi są:

Także zakopie się w kocach i z kubkiem herbaty o smaku pomarańczowej zagłębie się po raz kolejny w moje ukochane historie.




9 komentarze

  1. Również życzę Ci Szczęśliwego Nowego Roku i spełnienia wszystkich marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  2. Także życzę Ci wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka dni temu przeczytałam O krok za daleko i przyznam, że fajnie się czytało. Kupiłam już drugi tom:) Z Darów 4 tomy już za mną:) Trylogia czasu również przeczytana, a Julia na półce! Wszystkiego najlepszego w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała seria "O krok za daleko" jest naprawdę fajna i godna przeczytania. Dary Anioła to moja ukochana serial "Miasto kości" czytałam 9 razy :D
      Dziękuję za życzenia :)

      Usuń
  4. Rozumiem wybór ulubionych serii: Trylogia Czasu absolutnie niesamowita, Dary Anioła i Mechaniczna Trylogia - samo och i ach XD W tym roku doczytałam też "Dar Julii" i znam finał serii ;) "O krok za daleko" zamówiłam sobie natomiast w bibliotece! Jestem ciekawa, czy mi się spodoba :D
    Najlepszych lektur w 2015!

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego 2015 roku, oby był lepszy niż ten :)

    OdpowiedzUsuń