Jutro - Guillaume Musso


Tytuł: Jutro
Autor: Guillaume Musso
Ilość stron: 395
Wydawnictwo: Albatros

Książka, która jest idealna musi mieć tak zawiłą historię, że nie możesz się oderwać od lektury aż nie skończysz. Musi być zaskakująca, mrozić krew w żyłach i nie dać nam spać. Taka jest właśnie najnowsza książka Musso. Jednym słowem: przerażająca!

Mamy dwójkę głównych bohaterów: Emme i Matthew. Emma jest sommelierką w znanej restauracji w Nowym Jorku, ma stany lękowe, nie może odnaleźć mężczyzny, z którym spędzie resztę życia. Matthew jest wykładowcą na Harvardzie, uwielbianym przez studentów. Rok wcześniej w wypadku samochodowym ginie jego żona, i mężczyzna zostaje sam z czteroletnią córeczką. Splot wydarzeń powoduje że Matthew kupuje starego laptopa i nawiązuje mailowy kontakt z Emmą. Umawiają się na kolację. W tym samym czasie otwierają drzwi do tej samej restauracji, ale żadne z nich nie spotyka się z drugim. Jak to możliwe? Otóż Emma żyje w roku 2010, a Matthew 2011.

Jak to u Musso bywa, powieść zaczyna się całkiem zwyczajnie i nie spodziewamy się wątku kryminalnego. Otóż jak się okazuje zbrodnia czyha na każdej stronie! Matthew w trakcie wymiany listów błaga Emmę, by ta nie dopuściła do wypadku, w którym zginęła jego żona. Początkowo niechętna młoda kobieta rozpoczyna śledztwo. Odkryje bardzo przerażające sekrety z życia Kate, żony Matthew. Historia będzie gnała jak szalona ! Sploty wydarzeń będą niesamowite, a przede wszystkim niespodziewane.

Jestem zachwycona tą książką. Dawno nie czytałam powieści, która trzymałaby mnie w napięciu praktycznie od samego początku i miała tak zaskakujące zakończenie. Gorąco polecam!

Ocena: 10/10

Za książkę dziękuje Wydawnictwu Albatros

14 komentarze

  1. Wow interesująca fabuła:) Próbuję sobie wyobrazić jak to się mogło skończyć:) Zapiszę sobie tytuł. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o tą książkę to musze przyznać, że od początku miałam co do niej mieszane uczucie, ale Ty ostatecznie mnie dzisiaj przekonałaś, że warto po nią sięgnąć. Obym się nie zawiodła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam jak na razie jedną powieść Musso, ale przyznam- wzbudziłaś we mnie ogromną ciekawość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czuję się zachęcona . Szczerze to spodziewałam się kolejnego nudnego romasu a tu takie zdziwienie. Muszę sięgnąć po nią;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam już jedną książkę Musso i też przyznaję, że fajnie trzyma czytelnika w napięciu ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji czytać książek Musso, ale jestem ciekawa. Uwielbiam szybką akcję i zaskoczenie, a widzę, że tego nie brakuje. ;)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To koniecznie powinnaś tą przeczytać będziesz zadowolona :)

      Usuń
  7. Musso jeszcze przede mną, ale mam kilka jego książek na półce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oprócz tej polecam Ci "Telefon od anioła" :)

      Usuń
  8. Teraz żałuję, że nie przeczytałam tej książki wcześniej, tylko odłożyłam na półkę. Przeczytam, oj przeczytam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie ta książka również zachwyciła :) Poza tym uwielbiam Musso!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam "Telefon od anioła" w formie audiobooka i muszę się za niego zabrać ;) Cieszę się, że inne tytuły tego autora też są warte uwagi - mam go bowiem już od pewnego czasu na oku ;) Zaczytanych i Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Telefon od anioła jest cudowny ! także polecam :)
      Spóźnione dziękuję :D

      Usuń
  11. Dostałam tę książkę jako prezent na wigilii klasowej. Muszę odnaleźć Mojego Mikołaja i mu podziękować :)

    OdpowiedzUsuń